En die mm voor vandaag zijn denk ik al wel gevallenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
?
http://www.youtube.com/watch?v=o1Qknahm4UM
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En die mm voor vandaag zijn denk ik al wel gevallen
Ach, ik begin gewoon ervaring te krijgen in het opzetten van m'n tent in de regen... stap 1) drink een biertjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.
Kan ik helaas niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je moet nog wat aanpassen Breuls, er staat nog zesenveertigste i.p.v. achtenveertigste
het knmi zegt hele dag verder droog in de flevo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.
Een gaspitje heb ik wel, enkel is de vraag of mijn gastankje het nog lang vol houdtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef cohen het volgende:
kan je ook gaspitjes kopen bij de campingwinkel op het lowlands-terrein??
1 a 2 milimeter is voorspeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:08 schreef xuanery het volgende:
tering, wat een regen daarnet. als er zoiets op lowlands valt zijn we flink de lul.. maar het lijkt bij wat sporadische buitjes te blijven ja toch? heb er zoveel zin in!!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Er staat vrij veel wind, dus als het een paar uur niet regend droogt het wel snel, maar whatever, regen of droog, ik vermaak me wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Haha ja zo voelen een hoop vrienden van me zich ook. Maar er schijnen vanmiddag opklaringen te komen dus dan staan jullie wss niet in de zeikregen in de rij. Das al heel wat waard.quote:
That's the spiritquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Er staat vrij veel wind, dus als het een paar uur niet regend droogt het wel snel, maar whatever, regen of droog, ik vermaak me wel!
Toeval of niet, de regen is gestopt en ik zie zelfs wat blauwe lucht!quote:
Mooi zo, dan gooi ik 't bier in de tas en ga ik onderwegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef flyguy het volgende:
mensen: hier 4 km van het lowlandsterrein begint de zon te schijnen
Mwa het is windfinder he. Weet uit ervaring dat de rest van de voorspellingen met een flink pak zout moet worden genomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
Van de LL site, nog een handig weeroverzicht:
http://www.windfinder.com/forecast/veluwemeer
Crapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit u klaar voor de jaarlijkse Sack vertelt ons hoe laat de poorten open gaan primeur?
Ja?
De poorten gaan dit jaar al om 2 uur open !!!!
D'r schijnt nu al een ongelovelijke lange rij te staan, dus wees blij. Ik kom ook pas einde van de middag aan, beter kan ik dan gelijk redelijk doorlopen omdat die net is weggewerkt.quote:
Dat gerucht gaat elk jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit u klaar voor de jaarlijkse Sack vertelt ons hoe laat de poorten open gaan primeur?
Ja?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.quote:
Jij zei toch ook dat Depeche Mode zou komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.
En als je me niet gelooft moet je even teruglezen bij het topic van vorig jaar rond deze tijd, had ik de tijd ook precies goed.
Die komen ook. Vanavond 12 uur in de 24-uurs-tentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat Depeche Mode zou komen?
* Angel_of_Dth blijft hopen.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.
En als je me niet gelooft moet je even teruglezen bij het topic van vorig jaar rond deze tijd, had ik de tijd ook precies goed.
Geloof eind van de middag pas, vanwege het verwachtte noodweer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef ScottTracy het volgende:
Vorig jaar gingen de poorten toch niet om 2 uur open? Dacht iets later
Het zal ze vorig jaar goed bevallen zijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geloof eind van de middag pas, vanwege het verwachtte noodweer.
Geen idee waarom het dit jaar al zo vroeg is, het schijnt momenteel best aardig weer te zijn in Biddinghuizen. Wel staat er al een recordrij nu, misschien is dat de reden?
die paar millimeter is voor dit weekend, dat er gisteren en vandaag meer zou vallen was al bekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat is vroeg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:51 schreef Aventura het volgende:
Nog even werken, vanavond inpakken en morgenochtendvroeg op weg. Iemand enig idee over de rijen vrijdagmorgenvroeg?
Je mag er toch pas vanaf 18:00 op?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
We kregen net een sms van kennisen die vanochtend vroeg vertrokken waren en die staan al op de camping
Anders lees je het topic even door.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:03 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je mag er toch pas vanaf 18:00 op?
oh.. blijkbaar over het hoofd gezien. Lekker dat het vroeg open is. Misschien is er dan geen rij meer rond 18:00quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Anders lees je het topic even door.
Dat is helemaal vroegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
We kregen net een sms van kennisen die vanochtend vroeg vertrokken waren en die staan al op de camping
Wij vertrekken zo en hopen niet in een file terecht te komen
Mischien tot de meet vanavond
Gister de laatste op de kop getikt, maar dat was wel in den bosch...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef Luni het volgende:
+Weet iemand of ze bij de Karwei nog partytenten verkopen voor ¤ 15?
Vast nog wel een plekkie over tegen die tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef frame-saw het volgende:
Godver waarom zo vroeg. Is 4 uur aankomen op tijd genoeg voor camping 3 of staat die al vol? Klein tentje overigens, vorig jaar pastten wij om 10 uur 's avonds nog op camping 2.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vast nog wel een plekkie over tegen die tijd
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
Dan zet je je tent toch op ín de tent van Sack?![]()
Ok ga ik straks effe kijken, of er nog 1 te scoren is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Gister de laatste op de kop getikt, maar dat was wel in den bosch...
Ja, iemand? Wij komen waarschijnlijk pas elf uur op het station aan en moeten dan dus nog in die pendelbussen. Op zich kun je in drie uur (14:00 beginnen de bandjes) best een stukje in een bus zitten, een tent opzetten en naar het festivalterrein wandelen. Maar bij enorme rijen lukt dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:51 schreef Aventura het volgende:
Nog even werken, vanavond inpakken en morgenochtendvroeg op weg. Iemand enig idee over de rijen vrijdagmorgenvroeg?
Vorig jaar kwam ik pas in de loop van de middag aan op vrijdag, bijna geen rij bij de ingang (15 minuten ofzo) en zeeen van ruimte op camping 5 nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, iemand? Wij komen waarschijnlijk pas elf uur op het station aan en moeten dan dus nog in die pendelbussen. Op zich kun je in drie uur (14:00 beginnen de bandjes) best een stukje in een bus zitten, een tent opzetten en naar het festivalterrein wandelen. Maar bij enorme rijen lukt dat niet.
Ik heb begrepen dat camping 7 echt een verschrikking is, dus ik wil wel graag op 5 of 6! Misschien toch maar wat eerder vertrekken....
Wij willen om 07:00 uur vertrekken. Maar als ik de reactie hierboven zie, dan kan ik ook 's middags nog komen aankakken. Zelfs beter aangezien er dan bijna geen rijen staan.quote:
Zijn er dan ook campings zonder voorzieningen? Jee, ik ben 8x geweest, maar heb altijd op A2 gestaan, dus ik heb geen idee!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef thaleia het volgende:
Kijk eens aan, dat geeft hoop.
Ik vind het al erg genoeg dat onze groep collectief pas op vrijdag wil, als dat ook nog een smerige camping zonder voorzieningen op zou leveren zou het echt te erg zijn
Ik heb de mijne bij Perry Sport gehaald.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef ikJur het volgende:
oja waar kan ik van die plastiek poncho's kopen
Ik ben er nog nooit geweest, maar iemand zei me dat camping 7 een veldje is bij een boer met alleen maar een paar Dixie's en verder niks. Kan best zijn dat ik verkeerd ben voorgelicht, ik ga alleen maar af op wat ik hoor van een stel diehards die nu al onderweg zijn, camping 5 en 6 al vreselijk ver weg vinden en per se heel vroeg daar willen zijn. Daarom meende ik ook dat je festival al zo ongeveer naar de klote is als je pas op vrijdag komt, maar ik begin zo langzamerhand te geloven dat dat best meevaltquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:08 schreef Aventura het volgende:
Zijn er dan ook campings zonder voorzieningen? Jee, ik ben 8x geweest, maar heb altijd op A2 gestaan, dus ik heb geen idee!
Halfords ¤2.49 p/ stuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef ikJur het volgende:
Bij de Wibraquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef ikJur het volgende:
Bij de Blokker voor ¤3quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef ikJur het volgende:
Valt best mee. Vorig jaar kwam ik op zaterdag en liep ik vanuit de ingang direct door naar de camping die daar meteen achter ligt. Volgens mij was dat camping 7. Het is de eerste die (tov het festivalterrein) achter de brug ligt en dat eindje lopen is prima te doen. Alsof je de hele dag heen en weer loopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar iemand zei me dat camping 7 een veldje is bij een boer met alleen maar een paar Dixie's en verder niks. Kan best zijn dat ik verkeerd ben voorgelicht, ik ga alleen maar af op wat ik hoor van een stel diehards die nu al onderweg zijn, camping 5 en 6 al vreselijk ver weg vinden en per se heel vroeg daar willen zijn. Daarom meende ik ook dat je festival al zo ongeveer naar de klote is als je pas op vrijdag komt, maar ik begin zo langzamerhand te geloven dat dat best meevalt
En als je dan nog geen kans hebt om een poncho te kopen, gebruik je natuurlijk vuilniszakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Breuls het volgende:
Goed, ponchogids:
» Perry Sport: 2,50 per stuk
» Halfords: 2,49 per stuk
» Blokker: 3,00 per stuk
» Wibra: 1 euro per 4 stuks
Dat is camping 5, stonden wij vorig jaar ook. En hopelijk dit jaar weer, camping 5 ftwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Valt best mee. Vorig jaar kwam ik op zaterdag en liep ik vanuit de ingang direct door naar de camping die daar meteen achter ligt. Volgens mij was dat camping 7. Het is de eerste die (tov het festivalterrein) achter de brug ligt en dat eindje lopen is prima te doen. Alsof je de hele dag heen en weer loopt.![]()
Er was toen overigens hier en daar nog plek, ik zat ongeveer op 2/3 van de lengte van die camping qua plaats. Maar da's een zaterdag he.
Damn. Ik wist dat ik iets was vergeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:
Ik ga nog even wat maskers (of hoeden, of baarden, of snorren) kopen bij de Partyshop, voor het geval dat we naar de Magneetbar willen
action is 32 centquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:22 schreef Aventura het volgende:
Xenos, Action: 50 cent
Hey MMquote:
Als je je auto ergens buiten het terrein hebt staan is dat prima te doen. Als je eenmaal je bandje hebt kun je in en uit zoveel je wilt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef ezekielll het volgende:
jooo!!! wij gaan ook zometeen vertrekken, maar we hebben ook nog shit van anderen bij ons, weten jullie of je naar binnen kan met de helft van de zooi, en daarna de andere helft ophalen ?
Ik ga niet nog naar de feestwinkel hoor. Pfff.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Damn. Ik wist dat ik iets was vergeten.
Laatste 2 jaar om 05.30 uur vertrokken uit omgeving Rotterdam en dan konden we bij de ingang zo door lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wij willen om 07:00 uur vertrekken. Maar als ik de reactie hierboven zie, dan kan ik ook 's middags nog komen aankakken. Zelfs beter aangezien er dan bijna geen rijen staan.
Gratis vuilniszak/poncho bij binnenkomst toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Breuls het volgende:
Goed, ponchogids:
» Perry Sport: 2,50 per stuk
» Halfords: 2,49 per stuk
» Blokker: 3,00 per stuk
» Wibra: 1 euro per 4 stuks
Gewoon aan je weekendtas vastmaken. Met touw of tape oid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef CherryLips het volgende:
oja, m'n stoeltje moet ook nog mee.
omfg.
True, maar als je alles goed hebt nagelopen zijn dat meestal dingen die je wel kunt missen. En wat goed helpt: het Lowlands inpaktopic doorlezen en tips opdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef ScottTracy het volgende:
op de camping kom je er toch altijd achter dat je iets bent vergeten.![]()
Was het maar... Ik moet m'n spaarrekening al wederom aanboren voor dit avontuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:37 schreef Longmen het volgende:
Gewoon geld vrijhouden en 3 dagen leven op t voedsel van LL.
Bier zit er uiteraard bij, mar dat is zo ongeveer hetgeen ik meeneem aan food.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mwoah ik neem ook wat broodjes mee voor 's ochtends dat is wel zo makkelijk. En wat chips en bier voor bij de tent, de rest koop ik daar ook.
Echt he, altijd met die rottenten. Moet je telkens weer proppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Breuls het volgende:
Tent uitgepakt, gecontroleerd: alles okay!
Tent ingepa.. onee het past niet meer.
Pak 'm eens uit, ga erin liggen. Dan weet je het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb hier een slaapzak van 5 euro. Zou dat wat zijn?
bronquote:Weermannen somber over zonnig Lowlands
"Zondag gaat het er behoorlijk pittig aan toe"
Van zomer is geen sprake, de hoop op een zonnig Lowlands weekend is al lange tijd geleden opgegeven. Maar sinds de regen met bakken naar beneden komt, houdt het weer (lees: regen) toch de gemoederen bezig. Lees hier de weersvoorspelling van dit weekend. Met een laatste -minder florissante- update door RTV Flevoland weerman Niko van Dijk.
Het hoeft niet altijd zonneschijn te zijn. Maar de hoeveelheid bakken met regen die de afgelopen dagen uit de hemel valt, baart toch zorgen. Het weer lijkt ons een signaal af te willen geven: regenlaarzen, regenpak en extra paar sokken zijn dit weekend onmisbaar. Een blik op de weersites biedt toch een moment van optimisme. Meteo.nl voorspelt dat het vanaf vrijdagmiddag op steeds meer plekken droog wordt, ook in Flevoland. Op de weerkaarten van zaterdag en zondag zijn geen regendruppels afgebeeld, wel wolken en enkele zonnestralen. Met een gemiddelde temperatuur van 20 graden lijken we Lowlands grotendeels droog door te gaan brengen. Volgens het KNMI is de kans dat het zaterdag gaat regenen maar 30%. En wordt het zondag met 23 graden het warmst.
Maar moeten we de laatste update van de hand van RTV Flevoland weerman Niko van Dijk geloven, dan zijn de voorspellingen toch heel wat minder florissant. Die zijn volgens hem net zo betrouwbaar als die uit De Bilt, want hij maakt gebruik van dezelfde weerkaarten. "De vrijdag en zaterdag houden we het overwegend droog. Maar zondag gaat het de hele dag regenen. In de ochtend nog licht, maar in de loop van de dag zal het er behoorlijk pittig aan toe gaan", aldus Van Dijk. Pak dus toch maar in, die regenkleding.
Dat is het ergste van heel dat pauperfestival. Mensen lopen maanden later nog trots met hun verwassen pauperbandjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens al een idee welke kleur het bandje is dit jaar?
Hempie om in te slapen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet ik nog m'n 'pyama' meenemen of in m'n gewone kleren slapen.
Met een nog ene pyama gaat het wel proppen worden in m'n weekendtas.
Dan maar niet I guess.
*heeft even zo'n ohjeejwatmoetmeenaarmijneersteLLavontuur-moment*
Hemdje zit er al in. Opgelost, slotje, thnx.quote:
Ik slaap altijd in een t-shirt. Ik heb al geen pyama meer sinds ik de basisschool verruilde voor de middelbare.quote:
Wat een lul die Niko van Dijk.quote:
Denk dat het niet zo'n probleem is. Zowel op het kaartje als de scheurstrip staat het kaartnummer. De scheurstrip wel meenemen, want daar staat de barcode op die ze scannen bij de ingang!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef grasmat het volgende:
Shit!!!!! ik zie net dat mn kaartje gescheurd is in de portomonnee (de scheurstrip is er af, maar ik heb hem nog wel los er bij) Heb ik nu een probleem???
Ja ik weet het dat het heel stom is om in de portomonee te stoppen maar was bang dat ik hem verloor
klopt! gelukkig maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat het niet zo'n probleem is. Zowel op het kaartje als de scheurstrip staat het kaartnummer. De scheurstrip wel meenemen, want daar staat de barcode op die ze scannen bij de ingang!
kan je ook 3 man kwijt? inclusief bagage voor 3 man :-) vanuit Leiderdorpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Godshand het volgende:
Ik ga uiteindelijk morgen pas. Hier nog een tof feest waar vrienden en ik naar toe gaan en kan ik nog ff lekker in me eigen nest slapen... Op Lowlands is het toch loos zuipen vanavond en dat kan ik thuis ook wel... Plus er zijn beperkte stands open.. Morgen pas de bands enzo
Degene die morgen ook gaan tot ziens...
Overigens zie je de NS niet zitten en wil je morgen een trip vanaf de route vanuit Leiden (langs A44, A4 Amsterdam, A9 Amstelveen, A6 Almere)richting LL 2007 in een Opel Agila compleet met de hele rit salsa, metal en vals geblaat moet je maar PMen voor een lift.. Plaats voor 2 personen met indikken...
3 man wel...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef cohen het volgende:
[..]
kan je ook 3 man kwijt? inclusief bagage voor 3 man :-) vanuit Leiderdorp
Van al die alternatieve lui en het kampeergedoe, krijg ik altijd de neiging om de maandag ná Lowlands me enorm kakkerig te gaan kleden, en me geheel in merkkleding te hullen, inclusief roze polo. Dat bandje gaat er dus direct af als ik thuis benquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is het ergste van heel dat pauperfestival. Mensen lopen maanden later nog trots met hun verwassen pauperbandjes
Ja hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Breuls het volgende:
Kaartje vouwen mag zeker wel he? Dan kan ik 'm namelijk wat veiliger in een jaszak stoppen.
doe jij dat maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van al die alternatieve lui en het kampeergedoe, krijg ik altijd de neiging om de maandag ná Lowlands me enorm kakkerig te gaan kleden, en me geheel in merkkleding te hullen, inclusief roze polo. Dat bandje gaat er dus direct af als ik thuis ben.
Nee, dat mag absoluut nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Breuls het volgende:
Kaartje vouwen mag zeker wel he? Dan kan ik 'm namelijk wat veiliger in een jaszak stoppen.
Heel hard blazen met je mondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef renzell het volgende:
Vraag: ik heb twee luchtbedden geleend met zo'n groot gat erin om op te pompen. Nu heb ik wél een fikse luchtbedpomp, hoe die lijkt daar niet op te passen. Weet iemand hoe ik dat ding opgeblazen krijg?
Ga ik NU proberen. Dank!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef xuanery het volgende:
zijn dat van die blauwe dingen met zo'n zacht laagje op de bovenkant? want die heb ik ook, en ik moet bij mijn pomp gewoon dat tuutje erafdraaien en dan de slang op dat gat vastzetten en dan pompt ie m prima op... misschien kan dat bij de jouwe ook? (wat ben ik eloquent vanavond zeg)
Die camping heet al een paar jaar geen camping 5 meer, maar camping 7. Het schijnt dat hij dit jaar wel "volledig" is ingericht, vorig jaar was het dacht ik meer een soort overloopcamping.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Doormat het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer camping 5 (die meteen achter de ingangspoorten, nog voor de brug) open gaat? Want ik kan me van vorig jaar herinneren dat ie volgens mij nog dicht was toen ik vrijdagochtend aan kwam...
Nee, Lowlands heeft geen dagkaarten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef sophieisdebeste het volgende:
ik ben van plan om volgend jaar naar lowlands te gaan
kan iemand mij vertellen of er ook dagkaarten beschikbaar zijn???
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef TiemenC het volgende:
edit: Vraagje, is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld eerst je tas met kleding in de auto te laten, het festivalterrein op te mogen om je tentje op te bouwen en dan later weer terug naar de auto om de rest van je bagage op te halen?
Anders loop je zo te zeulen met alles in de rij dacht ik zo...
blijkbaar niet, je zit te Fok!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon vanavond al gaan mensen, hartstikke gezellig
dus....quote:Vervanging voor Lily! / 16-8-2007
Jazekers, we hebben vervanging gevonden! Het is Tinariwen geworden! Ze vervangen precies dezelfde plek en precies dezelfde tijd als waar Lily eerst geprogrammeerd stond. Luister hier maar eens naar wat muziek van hun.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Auzz het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!
Ik dacht nog: laat ik het vanavond even alcoholloos houden om nog tenminste 1 gezonde dag te hebben voorafgaand aan het Lowlandsgebeuren maar toen kwam er iemand eten die zes blikjes Grolsch bij zich had. Ik ben nu geheel in de stemmingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja, ik giet er nog even een beugeltje in als voorproefje, goed plan.
idem! Have fun allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ga zo mijn lekkere zachte droge bedje in. Wekker gaat om 6 uur
Ja, ik hoop het. Blijf het het beste festival van Nederland vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar beter?
Tot morgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:58 schreef Vitalogy het volgende:
Zo ik ga maar eens inpakken.
Idem, maar goed, ik ga toch met de auto en meer dan camping 5 zal het toch wel niet worden dus boeie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef thaleia het volgende:
Ik zit nu ook in de "shit, ik heb veel teveel bij me"-fase. Dat komt ook omdat ik m'n slaapzak en matje in m'n backpack wil doen en niet de slaapzak los, want daarin zit m'n naar binnen te smokkelen drank. Ik ga maar voor een aparte plastic tas met andere zut.
Op de terugweg past het allemaal makkelijk want dan zijn die twaalf blikjes, de flessen, de Snelle Jelles etc allemaal op
Nergens volgens mij, want 3voor12tv doet alleen dit:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Het zal best al eens gevraagd zijn in de afgelopen topics maar ik heb geen zin om terug te gaan bladeren
Is er toevallig een link waar we vanavond de show van The Killers live kunnen bekijken?
quote:vrijdag 17 augustus 2007
15:00
Alamo Race Track
15:30
Just Jack
16:00
The Rakes
16:25
Kasabian
16:40
Editors
17:45
Tinariwen
18:45
Jamie T
19.05
Kasabian
19.15
Eagles of Death Metal
20.05
Oi Va Oi
21.00
Just Jack
21.30
Battles
22.15
Devendrabarnhart
23:00
Round Up Lowlands
Hoogtepunten van de eerste dag van Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |