geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef TiemenC het volgende:
edit: Vraagje, is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld eerst je tas met kleding in de auto te laten, het festivalterrein op te mogen om je tentje op te bouwen en dan later weer terug naar de auto om de rest van je bagage op te halen?
Anders loop je zo te zeulen met alles in de rij dacht ik zo...
blijkbaar niet, je zit te Fok!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon vanavond al gaan mensen, hartstikke gezellig
dus....quote:Vervanging voor Lily! / 16-8-2007
Jazekers, we hebben vervanging gevonden! Het is Tinariwen geworden! Ze vervangen precies dezelfde plek en precies dezelfde tijd als waar Lily eerst geprogrammeerd stond. Luister hier maar eens naar wat muziek van hun.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Auzz het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!
Ik dacht nog: laat ik het vanavond even alcoholloos houden om nog tenminste 1 gezonde dag te hebben voorafgaand aan het Lowlandsgebeuren maar toen kwam er iemand eten die zes blikjes Grolsch bij zich had. Ik ben nu geheel in de stemmingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja, ik giet er nog even een beugeltje in als voorproefje, goed plan.
idem! Have fun allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ga zo mijn lekkere zachte droge bedje in. Wekker gaat om 6 uur
Ja, ik hoop het. Blijf het het beste festival van Nederland vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |