doe jij dat maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van al die alternatieve lui en het kampeergedoe, krijg ik altijd de neiging om de maandag ná Lowlands me enorm kakkerig te gaan kleden, en me geheel in merkkleding te hullen, inclusief roze polo. Dat bandje gaat er dus direct af als ik thuis ben.
Nee, dat mag absoluut nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Breuls het volgende:
Kaartje vouwen mag zeker wel he? Dan kan ik 'm namelijk wat veiliger in een jaszak stoppen.
Heel hard blazen met je mondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef renzell het volgende:
Vraag: ik heb twee luchtbedden geleend met zo'n groot gat erin om op te pompen. Nu heb ik wél een fikse luchtbedpomp, hoe die lijkt daar niet op te passen. Weet iemand hoe ik dat ding opgeblazen krijg?
Ga ik NU proberen. Dank!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef xuanery het volgende:
zijn dat van die blauwe dingen met zo'n zacht laagje op de bovenkant? want die heb ik ook, en ik moet bij mijn pomp gewoon dat tuutje erafdraaien en dan de slang op dat gat vastzetten en dan pompt ie m prima op... misschien kan dat bij de jouwe ook? (wat ben ik eloquent vanavond zeg)
Die camping heet al een paar jaar geen camping 5 meer, maar camping 7. Het schijnt dat hij dit jaar wel "volledig" is ingericht, vorig jaar was het dacht ik meer een soort overloopcamping.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Doormat het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer camping 5 (die meteen achter de ingangspoorten, nog voor de brug) open gaat? Want ik kan me van vorig jaar herinneren dat ie volgens mij nog dicht was toen ik vrijdagochtend aan kwam...
Nee, Lowlands heeft geen dagkaarten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef sophieisdebeste het volgende:
ik ben van plan om volgend jaar naar lowlands te gaan
kan iemand mij vertellen of er ook dagkaarten beschikbaar zijn???
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef TiemenC het volgende:
edit: Vraagje, is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld eerst je tas met kleding in de auto te laten, het festivalterrein op te mogen om je tentje op te bouwen en dan later weer terug naar de auto om de rest van je bagage op te halen?
Anders loop je zo te zeulen met alles in de rij dacht ik zo...
blijkbaar niet, je zit te Fok!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon vanavond al gaan mensen, hartstikke gezellig
dus....quote:Vervanging voor Lily! / 16-8-2007
Jazekers, we hebben vervanging gevonden! Het is Tinariwen geworden! Ze vervangen precies dezelfde plek en precies dezelfde tijd als waar Lily eerst geprogrammeerd stond. Luister hier maar eens naar wat muziek van hun.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Auzz het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!
Ik dacht nog: laat ik het vanavond even alcoholloos houden om nog tenminste 1 gezonde dag te hebben voorafgaand aan het Lowlandsgebeuren maar toen kwam er iemand eten die zes blikjes Grolsch bij zich had. Ik ben nu geheel in de stemmingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja, ik giet er nog even een beugeltje in als voorproefje, goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |