Wat een lul die Niko van Dijk.quote:
Denk dat het niet zo'n probleem is. Zowel op het kaartje als de scheurstrip staat het kaartnummer. De scheurstrip wel meenemen, want daar staat de barcode op die ze scannen bij de ingang!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef grasmat het volgende:
Shit!!!!! ik zie net dat mn kaartje gescheurd is in de portomonnee (de scheurstrip is er af, maar ik heb hem nog wel los er bij) Heb ik nu een probleem???
Ja ik weet het dat het heel stom is om in de portomonee te stoppen maar was bang dat ik hem verloor
klopt! gelukkig maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat het niet zo'n probleem is. Zowel op het kaartje als de scheurstrip staat het kaartnummer. De scheurstrip wel meenemen, want daar staat de barcode op die ze scannen bij de ingang!
kan je ook 3 man kwijt? inclusief bagage voor 3 man :-) vanuit Leiderdorpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:27 schreef Godshand het volgende:
Ik ga uiteindelijk morgen pas. Hier nog een tof feest waar vrienden en ik naar toe gaan en kan ik nog ff lekker in me eigen nest slapen... Op Lowlands is het toch loos zuipen vanavond en dat kan ik thuis ook wel... Plus er zijn beperkte stands open.. Morgen pas de bands enzo
Degene die morgen ook gaan tot ziens...
Overigens zie je de NS niet zitten en wil je morgen een trip vanaf de route vanuit Leiden (langs A44, A4 Amsterdam, A9 Amstelveen, A6 Almere)richting LL 2007 in een Opel Agila compleet met de hele rit salsa, metal en vals geblaat moet je maar PMen voor een lift.. Plaats voor 2 personen met indikken...
3 man wel...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef cohen het volgende:
[..]
kan je ook 3 man kwijt? inclusief bagage voor 3 man :-) vanuit Leiderdorp
Van al die alternatieve lui en het kampeergedoe, krijg ik altijd de neiging om de maandag ná Lowlands me enorm kakkerig te gaan kleden, en me geheel in merkkleding te hullen, inclusief roze polo. Dat bandje gaat er dus direct af als ik thuis benquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is het ergste van heel dat pauperfestival. Mensen lopen maanden later nog trots met hun verwassen pauperbandjes
Ja hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Breuls het volgende:
Kaartje vouwen mag zeker wel he? Dan kan ik 'm namelijk wat veiliger in een jaszak stoppen.
doe jij dat maar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van al die alternatieve lui en het kampeergedoe, krijg ik altijd de neiging om de maandag ná Lowlands me enorm kakkerig te gaan kleden, en me geheel in merkkleding te hullen, inclusief roze polo. Dat bandje gaat er dus direct af als ik thuis ben.
Nee, dat mag absoluut nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Breuls het volgende:
Kaartje vouwen mag zeker wel he? Dan kan ik 'm namelijk wat veiliger in een jaszak stoppen.
Heel hard blazen met je mondquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:42 schreef renzell het volgende:
Vraag: ik heb twee luchtbedden geleend met zo'n groot gat erin om op te pompen. Nu heb ik wél een fikse luchtbedpomp, hoe die lijkt daar niet op te passen. Weet iemand hoe ik dat ding opgeblazen krijg?
Ga ik NU proberen. Dank!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef xuanery het volgende:
zijn dat van die blauwe dingen met zo'n zacht laagje op de bovenkant? want die heb ik ook, en ik moet bij mijn pomp gewoon dat tuutje erafdraaien en dan de slang op dat gat vastzetten en dan pompt ie m prima op... misschien kan dat bij de jouwe ook? (wat ben ik eloquent vanavond zeg)
Die camping heet al een paar jaar geen camping 5 meer, maar camping 7. Het schijnt dat hij dit jaar wel "volledig" is ingericht, vorig jaar was het dacht ik meer een soort overloopcamping.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:09 schreef Doormat het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer camping 5 (die meteen achter de ingangspoorten, nog voor de brug) open gaat? Want ik kan me van vorig jaar herinneren dat ie volgens mij nog dicht was toen ik vrijdagochtend aan kwam...
Nee, Lowlands heeft geen dagkaarten!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:15 schreef sophieisdebeste het volgende:
ik ben van plan om volgend jaar naar lowlands te gaan
kan iemand mij vertellen of er ook dagkaarten beschikbaar zijn???
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef TiemenC het volgende:
edit: Vraagje, is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld eerst je tas met kleding in de auto te laten, het festivalterrein op te mogen om je tentje op te bouwen en dan later weer terug naar de auto om de rest van je bagage op te halen?
Anders loop je zo te zeulen met alles in de rij dacht ik zo...
blijkbaar niet, je zit te Fok!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon vanavond al gaan mensen, hartstikke gezellig
dus....quote:Vervanging voor Lily! / 16-8-2007
Jazekers, we hebben vervanging gevonden! Het is Tinariwen geworden! Ze vervangen precies dezelfde plek en precies dezelfde tijd als waar Lily eerst geprogrammeerd stond. Luister hier maar eens naar wat muziek van hun.
Thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:11 schreef Auzz het volgende:
[..]
geen enkel probleem. Zodra je je bandje hebt ben je vrij om zo vaak heen en weer te lopen als je wilt. Veel plezier!
Ik dacht nog: laat ik het vanavond even alcoholloos houden om nog tenminste 1 gezonde dag te hebben voorafgaand aan het Lowlandsgebeuren maar toen kwam er iemand eten die zes blikjes Grolsch bij zich had. Ik ben nu geheel in de stemmingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Breuls het volgende:
Oe, ja, ik giet er nog even een beugeltje in als voorproefje, goed plan.
idem! Have fun allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:49 schreef Aventura het volgende:
Ik ga zo mijn lekkere zachte droge bedje in. Wekker gaat om 6 uur
Ja, ik hoop het. Blijf het het beste festival van Nederland vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:57 schreef Breuls het volgende:
Volgend jaar beter?
Tot morgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:58 schreef Vitalogy het volgende:
Zo ik ga maar eens inpakken.
Idem, maar goed, ik ga toch met de auto en meer dan camping 5 zal het toch wel niet worden dus boeie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:56 schreef thaleia het volgende:
Ik zit nu ook in de "shit, ik heb veel teveel bij me"-fase. Dat komt ook omdat ik m'n slaapzak en matje in m'n backpack wil doen en niet de slaapzak los, want daarin zit m'n naar binnen te smokkelen drank. Ik ga maar voor een aparte plastic tas met andere zut.
Op de terugweg past het allemaal makkelijk want dan zijn die twaalf blikjes, de flessen, de Snelle Jelles etc allemaal op
Nergens volgens mij, want 3voor12tv doet alleen dit:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:34 schreef Timo20 het volgende:
Het zal best al eens gevraagd zijn in de afgelopen topics maar ik heb geen zin om terug te gaan bladeren
Is er toevallig een link waar we vanavond de show van The Killers live kunnen bekijken?
quote:vrijdag 17 augustus 2007
15:00
Alamo Race Track
15:30
Just Jack
16:00
The Rakes
16:25
Kasabian
16:40
Editors
17:45
Tinariwen
18:45
Jamie T
19.05
Kasabian
19.15
Eagles of Death Metal
20.05
Oi Va Oi
21.00
Just Jack
21.30
Battles
22.15
Devendrabarnhart
23:00
Round Up Lowlands
Hoogtepunten van de eerste dag van Lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |