Laatste 2 jaar om 05.30 uur vertrokken uit omgeving Rotterdam en dan konden we bij de ingang zo door lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Wij willen om 07:00 uur vertrekken. Maar als ik de reactie hierboven zie, dan kan ik ook 's middags nog komen aankakken. Zelfs beter aangezien er dan bijna geen rijen staan.
Gratis vuilniszak/poncho bij binnenkomst toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Breuls het volgende:
Goed, ponchogids:
» Perry Sport: 2,50 per stuk
» Halfords: 2,49 per stuk
» Blokker: 3,00 per stuk
» Wibra: 1 euro per 4 stuks
Gewoon aan je weekendtas vastmaken. Met touw of tape oid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef CherryLips het volgende:
oja, m'n stoeltje moet ook nog mee.
omfg.
True, maar als je alles goed hebt nagelopen zijn dat meestal dingen die je wel kunt missen. En wat goed helpt: het Lowlands inpaktopic doorlezen en tips opdoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:30 schreef ScottTracy het volgende:
op de camping kom je er toch altijd achter dat je iets bent vergeten.![]()
Was het maar... Ik moet m'n spaarrekening al wederom aanboren voor dit avontuur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:37 schreef Longmen het volgende:
Gewoon geld vrijhouden en 3 dagen leven op t voedsel van LL.
Bier zit er uiteraard bij, mar dat is zo ongeveer hetgeen ik meeneem aan food.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef ScottTracy het volgende:
Mwoah ik neem ook wat broodjes mee voor 's ochtends dat is wel zo makkelijk. En wat chips en bier voor bij de tent, de rest koop ik daar ook.
Echt he, altijd met die rottenten. Moet je telkens weer proppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:58 schreef Breuls het volgende:
Tent uitgepakt, gecontroleerd: alles okay!
Tent ingepa.. onee het past niet meer.
Pak 'm eens uit, ga erin liggen. Dan weet je het.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb hier een slaapzak van 5 euro. Zou dat wat zijn?
bronquote:Weermannen somber over zonnig Lowlands
"Zondag gaat het er behoorlijk pittig aan toe"
Van zomer is geen sprake, de hoop op een zonnig Lowlands weekend is al lange tijd geleden opgegeven. Maar sinds de regen met bakken naar beneden komt, houdt het weer (lees: regen) toch de gemoederen bezig. Lees hier de weersvoorspelling van dit weekend. Met een laatste -minder florissante- update door RTV Flevoland weerman Niko van Dijk.
Het hoeft niet altijd zonneschijn te zijn. Maar de hoeveelheid bakken met regen die de afgelopen dagen uit de hemel valt, baart toch zorgen. Het weer lijkt ons een signaal af te willen geven: regenlaarzen, regenpak en extra paar sokken zijn dit weekend onmisbaar. Een blik op de weersites biedt toch een moment van optimisme. Meteo.nl voorspelt dat het vanaf vrijdagmiddag op steeds meer plekken droog wordt, ook in Flevoland. Op de weerkaarten van zaterdag en zondag zijn geen regendruppels afgebeeld, wel wolken en enkele zonnestralen. Met een gemiddelde temperatuur van 20 graden lijken we Lowlands grotendeels droog door te gaan brengen. Volgens het KNMI is de kans dat het zaterdag gaat regenen maar 30%. En wordt het zondag met 23 graden het warmst.
Maar moeten we de laatste update van de hand van RTV Flevoland weerman Niko van Dijk geloven, dan zijn de voorspellingen toch heel wat minder florissant. Die zijn volgens hem net zo betrouwbaar als die uit De Bilt, want hij maakt gebruik van dezelfde weerkaarten. "De vrijdag en zaterdag houden we het overwegend droog. Maar zondag gaat het de hele dag regenen. In de ochtend nog licht, maar in de loop van de dag zal het er behoorlijk pittig aan toe gaan", aldus Van Dijk. Pak dus toch maar in, die regenkleding.
Dat is het ergste van heel dat pauperfestival. Mensen lopen maanden later nog trots met hun verwassen pauperbandjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:13 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens al een idee welke kleur het bandje is dit jaar?
Hempie om in te slapen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:25 schreef TwistedDarling het volgende:
Moet ik nog m'n 'pyama' meenemen of in m'n gewone kleren slapen.
Met een nog ene pyama gaat het wel proppen worden in m'n weekendtas.
Dan maar niet I guess.
*heeft even zo'n ohjeejwatmoetmeenaarmijneersteLLavontuur-moment*
Hemdje zit er al in. Opgelost, slotje, thnx.quote:
Ik slaap altijd in een t-shirt. Ik heb al geen pyama meer sinds ik de basisschool verruilde voor de middelbare.quote:
Wat een lul die Niko van Dijk.quote:
Denk dat het niet zo'n probleem is. Zowel op het kaartje als de scheurstrip staat het kaartnummer. De scheurstrip wel meenemen, want daar staat de barcode op die ze scannen bij de ingang!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:37 schreef grasmat het volgende:
Shit!!!!! ik zie net dat mn kaartje gescheurd is in de portomonnee (de scheurstrip is er af, maar ik heb hem nog wel los er bij) Heb ik nu een probleem???
Ja ik weet het dat het heel stom is om in de portomonee te stoppen maar was bang dat ik hem verloor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |