het knmi zegt hele dag verder droog in de flevo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.
Een gaspitje heb ik wel, enkel is de vraag of mijn gastankje het nog lang vol houdtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef cohen het volgende:
kan je ook gaspitjes kopen bij de campingwinkel op het lowlands-terrein??
1 a 2 milimeter is voorspeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:08 schreef xuanery het volgende:
tering, wat een regen daarnet. als er zoiets op lowlands valt zijn we flink de lul.. maar het lijkt bij wat sporadische buitjes te blijven ja toch? heb er zoveel zin in!!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Er staat vrij veel wind, dus als het een paar uur niet regend droogt het wel snel, maar whatever, regen of droog, ik vermaak me wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Haha ja zo voelen een hoop vrienden van me zich ook. Maar er schijnen vanmiddag opklaringen te komen dus dan staan jullie wss niet in de zeikregen in de rij. Das al heel wat waard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |