Gister de laatste op de kop getikt, maar dat was wel in den bosch...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef Luni het volgende:
+Weet iemand of ze bij de Karwei nog partytenten verkopen voor ¤ 15?
Vast nog wel een plekkie over tegen die tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef frame-saw het volgende:
Godver waarom zo vroeg. Is 4 uur aankomen op tijd genoeg voor camping 3 of staat die al vol? Klein tentje overigens, vorig jaar pastten wij om 10 uur 's avonds nog op camping 2.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vast nog wel een plekkie over tegen die tijd
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
Dan zet je je tent toch op ín de tent van Sack?![]()
Ok ga ik straks effe kijken, of er nog 1 te scoren is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Gister de laatste op de kop getikt, maar dat was wel in den bosch...
Ja, iemand? Wij komen waarschijnlijk pas elf uur op het station aan en moeten dan dus nog in die pendelbussen. Op zich kun je in drie uur (14:00 beginnen de bandjes) best een stukje in een bus zitten, een tent opzetten en naar het festivalterrein wandelen. Maar bij enorme rijen lukt dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:51 schreef Aventura het volgende:
Nog even werken, vanavond inpakken en morgenochtendvroeg op weg. Iemand enig idee over de rijen vrijdagmorgenvroeg?
Vorig jaar kwam ik pas in de loop van de middag aan op vrijdag, bijna geen rij bij de ingang (15 minuten ofzo) en zeeen van ruimte op camping 5 nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:00 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, iemand? Wij komen waarschijnlijk pas elf uur op het station aan en moeten dan dus nog in die pendelbussen. Op zich kun je in drie uur (14:00 beginnen de bandjes) best een stukje in een bus zitten, een tent opzetten en naar het festivalterrein wandelen. Maar bij enorme rijen lukt dat niet.
Ik heb begrepen dat camping 7 echt een verschrikking is, dus ik wil wel graag op 5 of 6! Misschien toch maar wat eerder vertrekken....
Wij willen om 07:00 uur vertrekken. Maar als ik de reactie hierboven zie, dan kan ik ook 's middags nog komen aankakken. Zelfs beter aangezien er dan bijna geen rijen staan.quote:
Zijn er dan ook campings zonder voorzieningen? Jee, ik ben 8x geweest, maar heb altijd op A2 gestaan, dus ik heb geen idee!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef thaleia het volgende:
Kijk eens aan, dat geeft hoop.
Ik vind het al erg genoeg dat onze groep collectief pas op vrijdag wil, als dat ook nog een smerige camping zonder voorzieningen op zou leveren zou het echt te erg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |