En die mm voor vandaag zijn denk ik al wel gevallenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
?
http://www.youtube.com/watch?v=o1Qknahm4UM
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:35 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
En die mm voor vandaag zijn denk ik al wel gevallen
Ach, ik begin gewoon ervaring te krijgen in het opzetten van m'n tent in de regen... stap 1) drink een biertjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.
Kan ik helaas niet meer aanpassen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:32 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je moet nog wat aanpassen Breuls, er staat nog zesenveertigste i.p.v. achtenveertigste
het knmi zegt hele dag verder droog in de flevo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Later in de middag en vanavond is er weer kans op flinke regen. Als ik zo op de europese buienradar kijk ligt er in frankrijk een stevig buienfront wat ons tegen die tijd wel eens kan raken.
Een gaspitje heb ik wel, enkel is de vraag of mijn gastankje het nog lang vol houdtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:12 schreef cohen het volgende:
kan je ook gaspitjes kopen bij de campingwinkel op het lowlands-terrein??
1 a 2 milimeter is voorspeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:08 schreef xuanery het volgende:
tering, wat een regen daarnet. als er zoiets op lowlands valt zijn we flink de lul.. maar het lijkt bij wat sporadische buitjes te blijven ja toch? heb er zoveel zin in!!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Er staat vrij veel wind, dus als het een paar uur niet regend droogt het wel snel, maar whatever, regen of droog, ik vermaak me wel!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik woon hemelsbreed op 4 kilometer afstand van t lowlandsterrein en het regent hier echt al de hele nacht + ochtend. Ik weet niet waar ze die paar milimeter vandaan halen maar het is echt zeikensnat hier en dus ook in biddinghuizen...
Op zich balen dat ik dit jaar niet ga maar als ik naar buiten kijk ben ik stiekem wel een beetje blij, het gehele terrein is al zeeklei inmiddels...
Haha ja zo voelen een hoop vrienden van me zich ook. Maar er schijnen vanmiddag opklaringen te komen dus dan staan jullie wss niet in de zeikregen in de rij. Das al heel wat waard.quote:
That's the spiritquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Er staat vrij veel wind, dus als het een paar uur niet regend droogt het wel snel, maar whatever, regen of droog, ik vermaak me wel!
Toeval of niet, de regen is gestopt en ik zie zelfs wat blauwe lucht!quote:
Mooi zo, dan gooi ik 't bier in de tas en ga ik onderwegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef flyguy het volgende:
mensen: hier 4 km van het lowlandsterrein begint de zon te schijnen
Mwa het is windfinder he. Weet uit ervaring dat de rest van de voorspellingen met een flink pak zout moet worden genomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
Van de LL site, nog een handig weeroverzicht:
http://www.windfinder.com/forecast/veluwemeer
Crapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit u klaar voor de jaarlijkse Sack vertelt ons hoe laat de poorten open gaan primeur?
Ja?
De poorten gaan dit jaar al om 2 uur open !!!!
D'r schijnt nu al een ongelovelijke lange rij te staan, dus wees blij. Ik kom ook pas einde van de middag aan, beter kan ik dan gelijk redelijk doorlopen omdat die net is weggewerkt.quote:
Dat gerucht gaat elk jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zit u klaar voor de jaarlijkse Sack vertelt ons hoe laat de poorten open gaan primeur?
Ja?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Dat zou mooi zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja?
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.quote:
Jij zei toch ook dat Depeche Mode zou komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.
En als je me niet gelooft moet je even teruglezen bij het topic van vorig jaar rond deze tijd, had ik de tijd ook precies goed.
Die komen ook. Vanavond 12 uur in de 24-uurs-tentquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat Depeche Mode zou komen?
* Angel_of_Dth blijft hopen.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik krijg het net doorgebeld van iemand achter de schermen bij Lowlands.
En als je me niet gelooft moet je even teruglezen bij het topic van vorig jaar rond deze tijd, had ik de tijd ook precies goed.
Geloof eind van de middag pas, vanwege het verwachtte noodweer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef ScottTracy het volgende:
Vorig jaar gingen de poorten toch niet om 2 uur open? Dacht iets later
Het zal ze vorig jaar goed bevallen zijn, denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geloof eind van de middag pas, vanwege het verwachtte noodweer.
Geen idee waarom het dit jaar al zo vroeg is, het schijnt momenteel best aardig weer te zijn in Biddinghuizen. Wel staat er al een recordrij nu, misschien is dat de reden?
die paar millimeter is voor dit weekend, dat er gisteren en vandaag meer zou vallen was al bekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat is vroeg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:51 schreef Aventura het volgende:
Nog even werken, vanavond inpakken en morgenochtendvroeg op weg. Iemand enig idee over de rijen vrijdagmorgenvroeg?
Je mag er toch pas vanaf 18:00 op?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
We kregen net een sms van kennisen die vanochtend vroeg vertrokken waren en die staan al op de camping
Anders lees je het topic even door.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:03 schreef TechXP het volgende:
[..]
Je mag er toch pas vanaf 18:00 op?
oh.. blijkbaar over het hoofd gezien. Lekker dat het vroeg open is. Misschien is er dan geen rij meer rond 18:00quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Anders lees je het topic even door.
Dat is helemaal vroegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef Basp1 het volgende:
We kregen net een sms van kennisen die vanochtend vroeg vertrokken waren en die staan al op de camping
Wij vertrekken zo en hopen niet in een file terecht te komen
Mischien tot de meet vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |