Zo een heb ik.... Hij was 10 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
quote:Gaat echt weer zo gaaf worden dit jaar! Neem dit jaar eens voor de verandering de auto. Kan lekker veel bier meenemen en slechts met me tent in de rij gaan staan! Lijkt me ideaal! Zijn er mensen die juist denken dat dit een dom idee is?
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
nee, ik niet in ieder geval. Ga je gewoon een paar keer heen en weer lopen met je bier?
Je mist:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef Autodidact het volgende:
THEEEEEOOOO!!!!
SLAYER!!!!!!!!!!
[afbeelding]
En kankerzat worden in de rij. Blik Schultenbrau naar Giel gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
Morgen erg dronken worden en donderdag vroeg vertrekken
Ik zeg:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef Cybey het volgende:
Uit andere topic:
[..]
[..]
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoeg
Ik vind dat mijn IMPREGNEEEEEERREEEN!!!! nog niet goed ingeburgerd isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Ik ga met een busjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:58 schreef student_van_het_leven het volgende:
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemen
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ergens goeie blikken bier in de aanbieding gezien?
Dat is toch dat bier dat vrij licht smaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
is dat ook ergens te halen behalve de Aldi? C1000, AH, Super of Makro ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
Zou vrij goed kunnen kloppen. Zit in gouden halve liter blikken met groene opdruk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat is toch dat bier dat vrij licht smaakt?
Daar hebbie ook witbier in blik toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Veltins bij de Lidl, lekkah lekkah
Oh die ken ik wel, wordt gewoon gemaakt bij de Bavaria fabriek, wel goed te drinken. Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zou vrij goed kunnen kloppen. Zit in gouden halve liter blikken met groene opdruk.
[afbeelding] [afbeelding]
Wij nemen Royal Dutch mee, is denk net zoiets.. Ook 8,5% iigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jeweet het volgende:
Ik ga zelf voor 12 halve liters Atlas bier. Niet echt geweldig bier, maar wel met 8,5% alcohol. Zo is mijn eigen bier tenminste niet in 1 dag op
Maaaammmmmaaaaaaa?!?!?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Jeweet het volgende:
DIKKKEEEE WINNNAAAAAAARR!!!!
Dat moet iedereen gaan roepen!
Denk het niet, maar je weet maar nooitquote:
Ik blijf dit de beste optie vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn IMPREGNEEEEEERREEEN!!!! nog niet goed ingeburgerd is
Waarom geen sterker spul voor op het terrein? Dat bier is zo op...Vodka in fles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jeweet het volgende:
Ik ga zelf voor 12 halve liters Atlas bier. Niet echt geweldig bier, maar wel met 8,5% alcohol. Zo is mijn eigen bier tenminste niet in 1 dag op
Ja, dat sowieso ook welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom geen sterker spul voor op het terrein? Dat bier is zo op...Vodka in fles..
Ja, dat. En dan heel moeilijk kijken naar het treurige hoopje zeil dat je tent is, om het best te vinden, en weer verder te gaan waar je gebleven was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
Morgen erg dronken worden en donderdag vroeg vertrekken
samen met PastoorPeterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
iemand die vrijdagnacht de hele nacht hard gaat op die harde dnb lineup?
Tsjek!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
Same here! Alleen de zaterdag nóg harder gaan... Dave Clarke & coquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:03 schreef Roellio het volgende:
Tsjek!
Ik moet maandagavond werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig heb ik nog een week vakantie na lowlands!
Achja de keuze werd me makkelijk gemaakt omdat m'n beste vrienden geen kaartje hadden doordat het zo snel was uitverkocht en de line-up vind ik ook matig. Had overigens wel graag willen gaan hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Wat een mietje... Gewoon gaan, ik voel me momenteel ook niet lekker, maar je hebt nog 1,5 dag om dat goed te makenfruit eten als een gek enzo
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:26 schreef GotC het volgende:
Drank die je meeneemt moet je toch gewoon uit een glazen fles overgieten in bv een spafles? Mag dat?
(effe checken)
Douchen op Lowlands?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het begint te jeuken![]()
Meestal heb ik dat pas net voordat ik ga douchen op Lowlands..
de donderdag is om dronken te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil rooie annie hehe.
Maar ik neem geen drank mee, ik kom niet op Lowlands om dronken te worden. Wel wat redbulletjes, die doen het altijd goed.
En de zondag op maandagnacht!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de donderdag is om dronken te worden
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkenquote:
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkentenminste ik eindigde kotsend boven mn koelbox
Leuk he, Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!
Woensdag tentamen is ook leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
kom maandag rond 20.00 thuis....... en de volgende morgen moet ik om 8.00u werken... en ik betwijfel of 12 uur slaap genoeg is dan
Oe! Oe! Oe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Douchegebouw innemen, en tot de dood verdedigen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Van 2000 zijn helaas geen beelden. Maar...quote:
Check die link en zap naar 33:40 voor een paar opmerkingen die priceless zijn. De beelden uit 1995 waar ze door het podium zakten en Def P. nog meer baldadige dingen riep ga ik even opzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:56 schreef Nosh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23672834&news=2917279
Luisteren kan in ieder geval!
Hey Eric, die tent is toch wel compleet he? Kheb niet zo'n zin om hem te testen voordat ik vertrek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Douchen op LL, no way!
Stinken doe je toch wel en 'n klats water door je gezicht is fris genoeg
Ik ben mijn elektrische pomp kwijt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik tref al jaren voornamelijk buren die datzelfde denken. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef Roellio het volgende:
Ik leen al jaren met succes een pomp van de buren!
Harddrugsquote:
Dat was ook eerst mijn plan hoorquote:
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Je staat vast wel even in de rij, maar is goed te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Zelfde antwoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef rece het volgende:
[..]
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.
gewoon een zelfopblaasbaar matje kopen, hoef je niets te blazen en slaapt heerlijk.quote:
Bron: Lowlands.nlquote:Help het milieu en je portemonnee! / 14-8-2007
Wie maandag over het campingterrein loopt, komt een te***gzooi afval tegen. Alles wordt achtergelaten; tenten, stoelen, kleren, eten.
Gelukkig nog net geen schoonmoeders.
Om het terrein schoon te krijgen voor volgend jaar worden er schoonmaakteams o.l.v. Marja en Liny ingezet om het laatste plukje shag van het terrein te krijgen.
Jullie kunnen hier al van te voren mee helpen! Wat dacht je van al het afval in de speciale TRASH!-vuilniszak te deponeren. Deze speciaal voor Lowlands ontworpen vuilniszak (tevens bruikbaar als poncho) krijg je bij binnenkomst op Lowlands.
Daarbij kun je ook 10 bekers bij elkaar verzamelen en deze inleveren bij de speciale Clean Up-tentjes, waar je een muntje voor terugkrijgt. Easy money!
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?quote:
Idd, zullen wel genoeg prullenbakken enzo staan overal. En anders, iets vasthouden voor een paar minuten stel je voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?
Eenschquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Ik sta rechts achteraan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef GotC het volgende:
Wij nemen trouwens een voetpomp mee, dus zoeken maar op camping 3.
Kijkshop, toevallig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.
Ik zeg ideeaaaaaal!![]()
![]()
Gezelligquote:
Lichtblauwe tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog geen flauw idee waar we gaan staan, maar sowieso camping 3
. Herkenbaar aan lichtblauwe tent oa
Nee, maar was ook ironisch bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je bent wel eens op Lowlands geweest?
Welja. Het is druk en snel vol, maar ook niet binnen een half uur hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik hoop dat ik met mijn anderhalfpersoonstent ook nog op camping 2 of 3 pas... Maar t is de vraag. Aangezien ik donderdag pas rond 16:00 zal arriveren....
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
P.s.: newbie:
Wally en Mick hebben geen kaartje. Had ik dat al verteld?
Joah!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat zei je zaterdag idd..dat zijn die 2 plaatsen in de bus?
tijd om de poncho te testenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wilde net boodschappen gaan doen, begint het opeens te regenen. En volgens buienradar gaat dat ook nog wel even duren. Het zit me niet mee. Nou ja, ik ga maar op zoek naar een paraplu.
We hebben geen partytent gekocht dit jaar, anders was het een puik idee om die alvast te testen, i.p.v. de poncho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Roellio het volgende:
Anders ga je bij een vriend in de tuin bier drinken, A_o_D?
@A_o_D: Nee, Wally komt uit Alkmaar.
Dat regel geld al een paar jaar hoor........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel goed idee van LoLa, allemaal bekerverzamelaars ineens.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat regel geld al een paar jaar hoor........
Bier is ook harddrugs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan harddrugs. Grafhekel aan die zooi.
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vervang(st)er voor Lily wil ik onderhand wel weten.
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuwe luchtbed heeft ingebouwde luchtpomp![]()
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Korting op bier mag ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zien.
Water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, het drinkwater is goed daar hoor![]()
Er zijn 60 watermonsters genomen, en mocht er onverwachts toch wat mis gaan dan zijn er nog 4 vrachtwagenopleggers met spa blauw a 25000 liter per oplegger in halve liter flessen.![]()
Nadat je net hebt zitten schijten en je handen niet gewassen hebt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij..
Idemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.
Jij bent natuurlijk een echte man die alleen maar bier drinkt?quote:
Je avatar! Husky Rescuequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is er op camping 5 sowieso nog op vrijdag plaats? Of moet ik dan naar 6?
IVM mensen die pas op vrijdag komen.
Die van mij 12,95 bij Leen Bakkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.
10 eu, 2 persoonsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Die van mij 12,95 bij Leen Bakker![]()
Edit: maar die van mij is dan ook maar 1 persoons.....![]()
Komen die nou in de plaats van Lilly Allen?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef GotC het volgende:
[..]
10 eu, 2 persoons. Al een paar keer opgeblazen, kon er zelfs praktisch op springen dus helemaal tof!
FF loeren op de site, thnx. 4 filialen in de buurt allen uitverkocht. Jammer jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Kruidvat. Maar ze gingen wel erg hard.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Alles wat ook maar enigzins dicht bij de ingang van het festivalterrein ligt is wel bezet zo op vrijdag meestal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is een goed plan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:22 schreef Happel het volgende:
Luni, koekebakkert.
Wij gaan een aparte FOK!-meet houden toch?
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gisterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Hm, net te horen gekregen dat ik donderdag nog 3 uurtjes moet invallen.
Oh well, dan wordt het woensdagavond alles inpakken, en zijn we om 1 uur onderweg..
Ik werk vanavond voor het laatst, tot maandagavond. Collega's van me die ook naar LL gaan hebben gewoon gezegd dat ze vrij hadden gevraagd ook al was dat niet zo, hebben ze nu dus wel gekregenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gister![]()
Ach ik moet donderdag de gehele dag nog werken, dus troost je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gister![]()
Dat scriptieverhaal ken ik. Maar ik ben toch al 3 maanden uitgelopen, kan dat extra maandje er ook wel bij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag nog twee vertaaldeadlines en voor de week na LL ook en ik zit eigenlijk te wachten op een reactie op m'n prefinal versie van m'n scriptie die ik dan volgende week moet herschrijven![]()
. maar dan loop ik nog maar een maandje uit, maakt ook niet meer uit
.
ik al twee jaar, maar het leek me zo fijn om voor septemer klaar te zijn ivm collegegeld en opnieuw in/uitschrijven etcquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:12 schreef rece het volgende:
[..]
Dat scriptieverhaal ken ik. Maar ik ben toch al 3 maanden uitgelopen, kan dat extra maandje er ook wel bij.
You make me feel happyquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik al twee jaar, maar het leek me zo fijn om voor septemer klaar te zijn ivm collegegeld en opnieuw in/uitschrijven etc.
als je ouders ooit iets zeggen over dat je uitloopt, laat ze dan maar mijn post zienquote:
Goed dat je het zegt. Via Utrecht geen idee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef Dupje het volgende:
Ohjee, wordt leuk donderdag. Ik moet vanuit Nijmegen via Zwolle naar 't Harde. Alleen zijn er heel leuk werkzaamheden tussen Deventer en Zwolle, dus mag ik deel met de bus. Heerlijk, met 2 karretjes die bus in
Twee jaar uitlopen is niks.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je ouders ooit iets zeggen over dat je uitloopt, laat ze dan maar mijn post zien.
Ik moest vanochtend voor t laatst werken van 06:00 - 10:00, ben nu wel gaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Hm, net te horen gekregen dat ik donderdag nog 3 uurtjes moet invallen.
Oh well, dan wordt het woensdagavond alles inpakken, en zijn we om 1 uur onderweg..
Euhm, zal eens op ns kijken of het veel reistijd scheelt. Alleen had met vriendin en vriend op Zwolle afgesproken...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Via Utrecht geen idee?
Dat geloof je niet, tussen utrecht en nijmegen zijn ook werkzaamhedenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm, zal eens op ns kijken of het veel reistijd scheelt. Alleen had met vriendin en vriend op Zwolle afgesproken...
Gelukkig hebben mijn ouders daar weinig mee te maken. Als ze betalen hebben ze weer inspraak. Maar het geeft mezelf gewoon een fijn gevoel. Waarvoor nogmaals mijn dank.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als je ouders ooit iets zeggen over dat je uitloopt, laat ze dan maar mijn post zien.
Huh NS site is weird, net typte ik toch echt Nijmegen - Utrecht, en daar waren werkzaamheden, typ ik Nijmegen - 't Harde via Utrecht in zijn de werkzaamheden er ineens niet meerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat geloof je niet, tussen utrecht en nijmegen zijn ook werkzaamhedenDan kan je dus beter via Zwolle gaan.
dat meen je niet. kut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat geloof je niet, tussen utrecht en nijmegen zijn ook werkzaamhedenDan kan je dus beter via Zwolle gaan.
Naar Sziget, Frequency of het Metal Hammerfestival? Ik gok dat die er weinig zijn in dit topicquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=78718
voor de mensen die er heen wilden.
Ja wat ik zei, NS site geeft hier steeds iets anders aan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:51 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Van Nijmegen-Utrecht kan ik geen wijzigingen vinden. Deventer-Zwolle wel inderdaad.
Bel ze anders even: 0900 20 21 163 (0,10 euro p.m.).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja wat ik zei, NS site geeft hier steeds iets anders aan.
Ik ook, en ik ga nu de dinsdag na Lowlands naar Barcelona, wordt leukquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Ik heb een rol sisal touw mee, zou dat opvallen als ik er een bekertje aan bevestig?quote:
camping 6 kom je alleen met een camper op. Maar op 5 is vrijdagochtend nog plaats zat. En als die vol is gaat camping 7 ook nog open (dat is die camping direct tegenover de ingang).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Die mensen zitten of nog onder de stimulerende middelen of ze hebben niet echt hard doorgefeest! Respect me reet!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb overigens zwaar veel resteptct voor de mensen die maandag moeten werken, ik ben namelijk altijd een paar dagen ziek als ik thuis kom
Dat, en niet te nat weer, dan komt het met mijn LL helemaal goedquote:
Great minds think alike enzo...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
RoaRRR en Grrrrrrrr, zijn jullie familie?
Ik weet niet of dat verschilt per tas, maar die van mij heeft dat wel. Erg hendig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo inkopen gedaan, tent op- en afgebouwd in 20 minuten, is compleet. Ik ben d'r bijna klaar voor.![]()
Ik zit er nu nog aan te denken om zo'n backpackrugtas te kopen, zo'n lange, waar dan ook m'n tent in kan enzo. Nu vroeg ik me af of die dingen aan de zijkant ook ritsen hebben, zodat je niet in je tent alles d'r uit hoeft te tiefen als je iets onderuit wil halen?
Ah ok, dan ga ik er vast wel een vinden. Heb de Vrijbuiter op 5 minuten hier, en da's geloof ik de grootste campeerhal van Nederland. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? En kan je alles er in kwijt? En verdere tips?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verschilt per tas, maar die van mij heeft dat wel. Erg hendig.
Moet de maandag om 08:00 op de Vrije Universiteit staan voor de introductieweek. Nieuwe eerstejaars door Amsterdam heen zeulenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef Baserunner het volgende:
De Pietklaaso meld zichquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
Dan hoop ik dat er geen goede vervanger komt want anders krijg ik 't zondagavond helemaal druk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Er gaat een gerucht dat Klaxons hebben afgezegd.
heb ooit inemand in de groep gehad die op Lowlands zn paper afschreefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:09 schreef CherryLips het volgende:
ik heb vrijdag nog twee vertaaldeadlines en voor de week na LL ook en ik zit eigenlijk te wachten op een reactie op m'n prefinal versie van m'n scriptie die ik dan volgende week moet herschrijven![]()
. maar dan loop ik nog maar een maandje uit, maakt ook niet meer uit
.
En in welke wandelgang heb je dat gehoord? Scheelt mij weer een overlappende bandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:36 schreef frame-saw het volgende:
Er gaat een gerucht dat Klaxons hebben afgezegd.
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er geen goede vervanger komt want anders krijg ik 't zondagavond helemaal druk.
Arcade Fire nu ik 't eens bekijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijn
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Rond die tijd moet je toch al bij Trentemoller zijn
Ellegirl forumquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:42 schreef mindgames het volgende:
[..]
En in welke wandelgang heb je dat gehoord? Scheelt mij weer een overlappende band...
Radioheadquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef peaceman het volgende:
Is nu al bekend wie Lilly vervangt?
Vandaar de smilie.quote:
Was dat maar waar!quote:
Je hebt nog 1,5 dag om te oefenen toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen?.
je kunt via ede-wageningen gaan en dan naar amersfoort. denk ik.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef Dupje het volgende:
Ok nog even over NS, Nijmegen Utrecht zijn toch echt werkzaamheden:
http://img.photobucket.com/albums/v186/sterretje87/nslowlands.jpg
ik heb de tent nog niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 dag om te oefenen toch?
je kunt 'm voor de zekerheid zelf meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef fugaz het volgende:
Weet iemand hier welke GSM/PDA's je bij het zog. "Mobiele Oplaadservice" kunt laten opladen?
Ik wil m'n HP IPAQ HW6910 GSM/PDA meenemen maar de batterij-duur van dit ding is redelijk kort. Kan deze dus opgeladen worden? En moet ik eventueel zelf de AC adapter meenemen ofzo?
Bedankt alvast
Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen?.
Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Waar valt dat te bewonderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef ondeugend het volgende:
Weeronline heeft een speciaal Lowlands weerbericht... en nog steeds lijkt het best wel aardig.
Misschien kan hij in de volgende OP worden gezet?
Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
Vorig jaar die neus van Krezip gezien, die stond te kijken, hoe o.a. ik in de SilentDisco helemaal uit mijn dak gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt maken![]()
En het is mij (V) wonder-boven-wonder gelukt dit ding geheel zelfstandig in elkaar te zetten![]()
Ehm...dat was geen antwoord op je vraag.. maar 'k wilde het gewoon even kwijt. En ja, ik wil je best helpen, maar val niet in de catagorie 'sterke stoere bink'
![]()
![]()
als brandon flowers tussen het publiek rond banjert, mag je mij wel even roepenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.
Laatstgenoemde trouwens erg, erg dronken. Hilarisch bij die Britse avond, ging-ie ineens op het podium erbij staan, waarna hij hardhandig door de security werd weggevoerd![]()
check, dat is geregeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpen.
16 jarig huppelmupje: Hihi, mag ik een handtekening Spike?quote:
De homepage vinden lukte me nog wel maar daarnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat dacht je van; www.weeronline.nl![]()
Grrrrrrrrrr
Da's 't belangrijkste, dan komen we in ieder geval droog thuisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De homepage vinden lukte me nog wel maar daarna![]()
Slecht geslapen zie je. Volgend jaar toch ook maar de week vóór Lowlands vrijnemen, dat geeft wat meer kans om fit aan het avontuur te beginnen.
Maar zo goed ziet het er niet uit vind ik, alleen zondag en maandag.
Dat stukje feminisme heeft toch zeker 4 minuten mogen durenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijk.
vrijdag 22.30-00.30 buitenbiosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef NiteSpeed het volgende:
En waar blijft de vernieuwde blokkenschema online? Ik wil nou toch wel eens exact kunnen zien wanneer de film 300 te zien is bijvoorbeeld,.
Buitenbios is tussen X-Ray en Grolsch in. Buiten dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh, de Echo is dus iets anders dan de buitenbios?
Gewoon dat ding voor je telefoon downloaden, prima ding, en de buitenbios staat er wel gewoon op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar mijn klacht blijft staan, dat er geen duidelijk blokkenschema is dus. Wederom bewezen.
www.lowlands.nl , goeie site manquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef D.zire het volgende:
hoeveel drank kan ik mee naar binnen nemen? op de camping dus
Ik kan SMS'n wat ik wil, ik krijg GEEN smsje meer terug. Totaal niet, ik heb het al 5 keer geprobeerd in een paar weken tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon dat ding voor je telefoon downloaden, prima ding, en de buitenbios staat er wel gewoon op.
Geen idee. Hoe groot is je tas en hoe sterk ben je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef D.zire het volgende:
hoeveel drank kan ik mee naar binnen nemen? op de camping dus
Das kut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kan SMS'n wat ik wil, ik krijg GEEN smsje meer terug. Totaal niet, ik heb het al 5 keer geprobeerd in een paar weken tijd.!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat stukje feminisme heeft toch zeker 4 minuten mogen duren![]()
![]()
Ik zie overal andere voorspellingen dus ik zie wel wat 't word.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
overigens voorspellen ze op weathernews.nl tot en mét zondag kutweer.... Ik heb ook van vorig jaar de indruk gekregen dat het weerbericht nogal naar de positieve kant werd gebogen wbt lowlands.
Vorig jaar, toen ze continu kutweer voorspelden en we alleen op zondag kutweer hadden? Ja, zeer positief weerbericht was dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
overigens voorspellen ze op weathernews.nl tot en mét zondag kutweer.... Ik heb ook van vorig jaar de indruk gekregen dat het weerbericht nogal naar de positieve kant werd gebogen wbt lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |