Ik moet maandagavond werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig heb ik nog een week vakantie na lowlands!
Achja de keuze werd me makkelijk gemaakt omdat m'n beste vrienden geen kaartje hadden doordat het zo snel was uitverkocht en de line-up vind ik ook matig. Had overigens wel graag willen gaan hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Wat een mietje... Gewoon gaan, ik voel me momenteel ook niet lekker, maar je hebt nog 1,5 dag om dat goed te makenfruit eten als een gek enzo
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:26 schreef GotC het volgende:
Drank die je meeneemt moet je toch gewoon uit een glazen fles overgieten in bv een spafles? Mag dat?
(effe checken)
Douchen op Lowlands?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het begint te jeuken![]()
Meestal heb ik dat pas net voordat ik ga douchen op Lowlands..
de donderdag is om dronken te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil rooie annie hehe.
Maar ik neem geen drank mee, ik kom niet op Lowlands om dronken te worden. Wel wat redbulletjes, die doen het altijd goed.
En de zondag op maandagnacht!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de donderdag is om dronken te worden
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkenquote:
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkentenminste ik eindigde kotsend boven mn koelbox
Leuk he, Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!
Woensdag tentamen is ook leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
kom maandag rond 20.00 thuis....... en de volgende morgen moet ik om 8.00u werken... en ik betwijfel of 12 uur slaap genoeg is dan
Oe! Oe! Oe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Douchegebouw innemen, en tot de dood verdedigen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Van 2000 zijn helaas geen beelden. Maar...quote:
Check die link en zap naar 33:40 voor een paar opmerkingen die priceless zijn. De beelden uit 1995 waar ze door het podium zakten en Def P. nog meer baldadige dingen riep ga ik even opzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:56 schreef Nosh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23672834&news=2917279
Luisteren kan in ieder geval!
Hey Eric, die tent is toch wel compleet he? Kheb niet zo'n zin om hem te testen voordat ik vertrek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Douchen op LL, no way!
Stinken doe je toch wel en 'n klats water door je gezicht is fris genoeg
Ik ben mijn elektrische pomp kwijt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik tref al jaren voornamelijk buren die datzelfde denken. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef Roellio het volgende:
Ik leen al jaren met succes een pomp van de buren!
Harddrugsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |