Een pint is wmb iets anders dan een biertje, maar sommigen spreken het op z'n Nederlands uit en dan is het wel een synoniem voor een vaasje of nog erger, een fluitje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een pint is ruim een halve liter, maar ook gewoon hoe mensen een biertje noemen, sommige mensen.
en hoppa weer 4,7% duurderquote:
Perrysport --> boven 45 euri geen verzendkosten !quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef soco_cola het volgende:
damned, heb nog geen tent!!
hebben jullie voor mij nog een tip waar je een goedkoop tentje kan kopen??? kan in amsterdam/ROtterdam/leiden/den haag of gewoon via een of andere betrouwbare webshop
Het is Nederlands bier, dus dan kun je ervan uitgaan dat het gewoon om 0,33 blikkies gaat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef kciR het volgende:
Lekkere pintjes in een 8-pack! Dat is de titel op lowlands.nl
en een pint is een halve liter.. of zou dat gewoon een truuk zijn om ons op het verkeerde been te zetten..
Zag net een reclame met Grolsch blikjes in LL verpakking op tv, zijn idd 0,33 blikjes.. wel sjit, maar niets aan te doen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is Nederlands bier, dus dan kun je ervan uitgaan dat het gewoon om 0,33 blikkies gaat..
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef icebliss het volgende:
Mensen die een lowlandskaartje GRATIS willen, nu naar de Rottumerplaat!
http://hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-evenementen/109162827-gratis-lowlandskaartje.html?return=eJwVy0kOgzAMBdC7VKK7EAKoQxCq6E0CWCUlkxKXTurd60hevG9%2FKynkV8uqS7IWQu7G6J8JugUxSM5XH8CVVsUVg1EKU%2BkMX%2Fw4vhk4tkV9B4b6PnP0cFPullalItKJBvW0AiYGGziw4GjNJ9G2p3JBay4v04v9nHr0RTOIorkakVGdz9l1NnWzkfzRIfNFrJtje2pzelM6VFVzzC%2BWCoN7WIh6ouiTzt196Otd9%2FsD1eBIqA%3D%3D&df=1&p=2&fta=eNpVk%2Btq4zAQhd9FP%2Fp7brqN6bMEU4fWoFyIk252S999ZclpJ2AM83FGZw4jjZr0a6k%2Fd7uU3edYFjcsGkndvbziy7S8Xk%2BKQ0FFyHkopCiShnLVf%2FN5KHcljpJkKH81AHDMw%2BGsx9thf5nfhtMyK63nibrz%2BL53Q61ryermqRqNyqxfs0JlWR1CCikx8KrDB8uAwJwfvV3HPqecVsY%2FOoyCoenkiUlj%2Folh8wiGcfJNFx8sRIkxNZZ%2BZxGm7pFNL8VtZrCQfBsQ0UDI7BskC4W70mYBiF1pwoScY2zQP8EADQYLRboyGhgz9DOThZK6u0kUfPbtTAILA1GDaGH9GvxdjtQrEXu7SRSEoLfbRMLQ3MkmEuQ2PNlEnDd3m4gSdaVNRJG6u02E2y7ZJkLPbXFsEyHlDs2OAuRQ4fdSl6TuejqP07Ir%2B%2BP79eNxCRHUvd0ul918nPb3lW5Oh%2FG%2BW29%2FvfBTXfyqrc9r%2FLM%2BjNrjtvrzp%2F7%2BDyMM34w%3D&fta_ind=28
Ik zal aan jouw en je vriendin haar verjaardag denken.quote:
Da's liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Ik zal aan jouw en je vriendin haar verjaardag denken.![]()
Decathlon zit bij de Arena, waar de HMH ook zit zeg maar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef soco_cola het volgende:
ok en waar en hoe duur ??
Ik heb het nu 2 keer gedaan en het is inderdaad wel tricky, die maandag. Je denkt dat je helder bent als je opstaat, je tent inpakt en van het terrein af loopt. Maar als je dan eenmaal in die auto zit en je eindelijk een beetje snelheid kan maken, komt er een moment waarop je denkt: Tering, wat ben ik vaag!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst zelf rijden, vanuit het schitterende limburg via uden. oh joh dat wordt nog een hel met mn brakke kop op maandagin de trein val ik altijd in slaap op de terugreis.
Waren dat geen sixpacks?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar nog 8 blikken voor 5 munten, en de munten voor 2,10 per stuk.
We zullen de terugroute alvast afzetten met grote linten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst zelf rijden, vanuit het schitterende limburg via uden. oh joh dat wordt nog een hel met mn brakke kop op maandagin de trein val ik altijd in slaap op de terugreis.
Hier rijdt BloodyLotte, maak haar naam niet waar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
En de vangrail bekleden met zachte kussensquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
We zullen de terugroute alvast afzetten met grote linten.
Ik stop wel een keer een natte vinger in je oor als je in slaap valtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja gatverdammequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Ik stop wel een keer een natte vinger in je oor als je in slaap valt
Dan komen we allemaal bij jouw vriendin logerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
M'n vriendin heeft vandaag een nieuwe tent aangeschaft......dat ding zit qua grootte tussen de Alpha en Grolsch in zo ongeveer![]()
Lekkere Mooie dames zijn uiteraard altijd welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dan komen we allemaal bij jouw vriendin logeren
Feestje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lekkere Mooie dames zijn uiteraard altijd welkom.
Of ik bouw een podium in de tent voor Depeche Mode.
Of allebei![]()
De after-party van de mislukte meet: het grote-sack-en-heel-veel-mooie-dames-en-depeche-mode-bier-drink-met-expliciet-seksueel-gedrag-in-een-te-grote-tent-orgie-feestquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De after-party van de mislukte meet: het grote-sack-en-heel-veel-mooie-dames-en-depeche-mode-bier-drink-met-expliciet-seksueel-gedrag-in-een-te-grote-tent-orgie-feest
quote:
Opbokken dusquote:Geslacht: Man
Hoe herken ik je auto, dan zwaait er wel wat volk in 'n groene Fiat Brava met "manchester united" vaantje op de achterruitquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Serieus, ik ben vorig jaar op zondagavond teruggereden. Maar gelukkig op tijd wakker geworden voordat we de vangrail vast konden pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En de vangrail bekleden met zachte kussens
Zilvere Mitsubishi Colt met een schitterende deuk in de achterkant en een vale bettie page sticker op de achterklepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoe herken ik je auto, dan zwaait er wel wat volk in 'n groene Fiat Brava met "manchester united" vaantje op de achterruitWe komen ongeveer uit dezelfde richting
Alhoewel, er rijdt 'n rot Renaultje 5 achter me aan, dus we gaan niet harder dan 90
Ik denk dat ik maar naar iedereen ga zwaaien, 1 hand aan 't stuur is genoeg, toch?![]()
Hee daar hoorde ik iets over van tijdens werk vandaag, jullie zijn al beroemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:23 schreef Gusev het volgende:
[..]
OT: fluitjes en drumstokjes voor het nachtelijk camping 3 wc-concert liggen klaar![]()
Medequote:
Doorzichtige poncho's.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Mede. Heb iig al 3 goeie, doorzichtige poncho's. Vriendin van me heeft net zebra-print-regenlaarzen gekocht?
.
Ik had ze nog over van een schoolprojectquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Doorzichtige poncho's.Morgen maar ff 10 halen voor een euri ofzo.
Zebra-print laarzen waag ik me niet aan ben ik bang.
Ik ga voor 2 paar schoenen denk ik. En als 't echt extreem is koop ik daar wel laarzen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik had ze nog over van een schoolproject.
En laarzen neem ik uberhaupt niet mee, dan maar lekker baggeren.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef MOD het volgende:
Weinig mensen voor Turbonegro! Gaan er hier mensen naar Turbonegro?!
Uiteraard!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef MOD het volgende:
Ik was precies hetzelfde van planquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ga voor 2 paar schoenen denk ik. En als 't echt extreem is koop ik daar wel laarzen.
* Evil_Koekje hoopt trouwens op een leuke vervangver voor Lily
Als Krezip komt ga ik bier gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik was precies hetzelfde van plan. En ik hoop dat ze met een redelijk grote naam ook komen als vervanging, maar het zal wel een 1 of ander Nederlands bandje zijn
Doe dan Osdorp Possequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk de Opposites. Losgaan op geen klasse geen stijl.
Holy shit, dat is een vet idee. Maar guess what? Die hebben een serieus MOJO-festivalverbod. Maar in 2002 stond Def P nog met The Beatbusters op Lowlands, dus het zal wel meevallen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Doe dan Osdorp Posse![]()
Steek em op, steek em in, je mond en begin, te roken,smoken, en haal em in je longen. en als je net bent begonnen dan voel je dat de stress al word verdrongenOSDORP!!!!
Ze stonden op Waldrock geloof ik, die zitten toch ook onder Mojo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:47 schreef mindgames het volgende:
[..]
Holy shit, dat is een vet idee. Maar guess what? Die hebben een serieus MOJO-festivalverbod. Maar in 2002 stond Def P nog met The Beatbusters op Lowlands, dus het zal wel meevallen...
Dat bedoel ik maar. Ze hebben sinds die tijd vast nog wel op veel meer Mojo-festivals gespeeld. Maar geen Lowlands meer voor de O.P., denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze stonden op Waldrock geloof ik, die zitten toch ook onder Mojo?
Klopt maar speelden ze samen met Labirinthoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze stonden op Waldrock geloof ik, die zitten toch ook onder Mojo?
Nee daar zit ik totaal niet op te wachten. OP is goed, 1x gezien en toffe showquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:33 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk de Opposites. Losgaan op geen klasse geen stijl.
Jammer, als je die video's zag van OP die het podium letterlijk stuk speelden, zou het echt tof zijn als ze weer eens langskwamen. Gewoon, for old time's sake.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:47 schreef mindgames het volgende:
[..]
Holy shit, dat is een vet idee. Maar guess what? Die hebben een serieus MOJO-festivalverbod. Maar in 2002 stond Def P nog met The Beatbusters op Lowlands, dus het zal wel meevallen...
Ja, zeker. Die beelden zijn echt geweldig. Ik zal eens kijken of ik ze binnenkort online kan gooien. Maar het 'verbod' gaat meer over het optreden in 2000. In het jaar dat ze door het podium zakten riep Def P ook al iets wat de organisatie niet leuk vond. Er hingen allemaal mensen in de palen van de tent, en andere gekken klommen zelfs óp de tent. Def P zei: "Er kwam net een mannetje van de organisatie naar ons toe, of we jullie niet wilden opfokken, want dan zou de tent wel eens plat kunnen gaan. Ik zeg op mijn beurt: Ze hadden ons godverredomme in een grotere tent moeten zetten! Dus iedereen: Trek een fucking haring uit de grond! En laat het dak instorten!".quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jammer, als je die video's zag van OP die het podium letterlijk stuk speelden, zou het echt tof zijn als ze weer eens langskwamen. Gewoon, for old time's sake.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ja, zeker. Die beelden zijn echt geweldig. Ik zal eens kijken of ik ze binnenkort online kan gooien. Maar het 'verbod' gaat meer over het optreden in 2000. In het jaar dat ze door het podium zakten riep Def P ook al iets wat de organisatie niet leuk vond. Er hingen allemaal mensen in de palen van de tent, en andere gekken klommen zelfs óp de tent. Def P zei: "Er kwam net een mannetje van de organisatie naar ons toe, of we jullie niet wilden opfokken, want dan zou de tent wel eens plat kunnen gaan. Ik zeg op mijn beurt: Ze hadden ons godverredomme in een grotere tent moeten zetten! Dus iedereen: Trek een fucking haring uit de grond! En laat het dak instorten!".![]()
Toen ze in 2000 een herkansing kregen, en Def P het publiek weer opfokte was de maat vol, denk ik. "Wees geen NSB-er en duw die crowdsufers niet naar de beveiligers toe, want dan krijgen ze een gele ster op hun borst en bij de tweede waarschuwing worden ze op de trein gezet."
![]()
![]()
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23672834&news=2917279quote:
Dit vraagt gewoon om beelden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23672834&news=2917279
Luisteren kan in ieder geval!
Ofcorz!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef MOD het volgende:
Ze hebben de hele tour afgezegdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:26 schreef Dr_Filibuster het volgende:
heeft 44+ ofzo geen gaatje vrij?
Ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef MOD het volgende:
Doorzichtige poncho's zijn 35 cent per stuk bij de action!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:30 schreef sunmoonstar het volgende:
Waar koop je eigenlijk doorzichtige poncho's? Gewoon bij een HEMA of Euroland / Action ofzo?
En wat ik me net ook ineens afvroeg? Hoever liggen de verschillende podia eigenlijk uit elkaar, qua loopafstand?![]()
quote:Meerdaagse verwachting van het KNMI.
Opgesteld op dinsdag 14 augustus 2007, om 03.33 uur.
Wisselvallig, op alle dagen kans op regen of enkele buien, maar
tussendoor ook zon. Woensdag tamelijk veel wind. Middagtemperatuur
dalend naar krap 20 graden.
Volgens mij..... gaat het nog wel meevallen. Al zeggen ze morgen vast weer wat anders.quote:Weeronline: Overmorgen komen we langzaam weer in wat rustiger vaarwater terecht. Het is wel een stuk frisser buiten, de maximumtemperatuur ligt op veel plekken op 19 graden. Er trekken nog wel een paar buien over het land maar tussen de buien door komt de zon tevoorschijn.
Vrijdag blijft de kans op een bui bestaan. De wind is inmiddels gaan liggen en waait zwak tot matig uit het zuiden tot zuidwesten. Het kwik komt niet verder dan een magere 18-19 graden.
Daarna blijft het Nederlandse zomerweer een beetje aanmodderen. Het is niet al te warm en de kans op regen blijft aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |