Een pint is wmb iets anders dan een biertje, maar sommigen spreken het op z'n Nederlands uit en dan is het wel een synoniem voor een vaasje of nog erger, een fluitje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een pint is ruim een halve liter, maar ook gewoon hoe mensen een biertje noemen, sommige mensen.
en hoppa weer 4,7% duurderquote:
Perrysport --> boven 45 euri geen verzendkosten !quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef soco_cola het volgende:
damned, heb nog geen tent!!
hebben jullie voor mij nog een tip waar je een goedkoop tentje kan kopen??? kan in amsterdam/ROtterdam/leiden/den haag of gewoon via een of andere betrouwbare webshop
Het is Nederlands bier, dus dan kun je ervan uitgaan dat het gewoon om 0,33 blikkies gaat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef kciR het volgende:
Lekkere pintjes in een 8-pack! Dat is de titel op lowlands.nl
en een pint is een halve liter.. of zou dat gewoon een truuk zijn om ons op het verkeerde been te zetten..
Zag net een reclame met Grolsch blikjes in LL verpakking op tv, zijn idd 0,33 blikjes.. wel sjit, maar niets aan te doen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is Nederlands bier, dus dan kun je ervan uitgaan dat het gewoon om 0,33 blikkies gaat..
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef icebliss het volgende:
Mensen die een lowlandskaartje GRATIS willen, nu naar de Rottumerplaat!
http://hobby.marktplaats.nl/toegangskaarten-en-tickets-evenementen/109162827-gratis-lowlandskaartje.html?return=eJwVy0kOgzAMBdC7VKK7EAKoQxCq6E0CWCUlkxKXTurd60hevG9%2FKynkV8uqS7IWQu7G6J8JugUxSM5XH8CVVsUVg1EKU%2BkMX%2Fw4vhk4tkV9B4b6PnP0cFPullalItKJBvW0AiYGGziw4GjNJ9G2p3JBay4v04v9nHr0RTOIorkakVGdz9l1NnWzkfzRIfNFrJtje2pzelM6VFVzzC%2BWCoN7WIh6ouiTzt196Otd9%2FsD1eBIqA%3D%3D&df=1&p=2&fta=eNpVk%2Btq4zAQhd9FP%2Fp7brqN6bMEU4fWoFyIk252S999ZclpJ2AM83FGZw4jjZr0a6k%2Fd7uU3edYFjcsGkndvbziy7S8Xk%2BKQ0FFyHkopCiShnLVf%2FN5KHcljpJkKH81AHDMw%2BGsx9thf5nfhtMyK63nibrz%2BL53Q61ryermqRqNyqxfs0JlWR1CCikx8KrDB8uAwJwfvV3HPqecVsY%2FOoyCoenkiUlj%2Folh8wiGcfJNFx8sRIkxNZZ%2BZxGm7pFNL8VtZrCQfBsQ0UDI7BskC4W70mYBiF1pwoScY2zQP8EADQYLRboyGhgz9DOThZK6u0kUfPbtTAILA1GDaGH9GvxdjtQrEXu7SRSEoLfbRMLQ3MkmEuQ2PNlEnDd3m4gSdaVNRJG6u02E2y7ZJkLPbXFsEyHlDs2OAuRQ4fdSl6TuejqP07Ir%2B%2BP79eNxCRHUvd0ul918nPb3lW5Oh%2FG%2BW29%2FvfBTXfyqrc9r%2FLM%2BjNrjtvrzp%2F7%2BDyMM34w%3D&fta_ind=28
Ik zal aan jouw en je vriendin haar verjaardag denken.quote:
Da's liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
[..]
Ik zal aan jouw en je vriendin haar verjaardag denken.![]()
Decathlon zit bij de Arena, waar de HMH ook zit zeg maar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef soco_cola het volgende:
ok en waar en hoe duur ??
Ik heb het nu 2 keer gedaan en het is inderdaad wel tricky, die maandag. Je denkt dat je helder bent als je opstaat, je tent inpakt en van het terrein af loopt. Maar als je dan eenmaal in die auto zit en je eindelijk een beetje snelheid kan maken, komt er een moment waarop je denkt: Tering, wat ben ik vaag!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst zelf rijden, vanuit het schitterende limburg via uden. oh joh dat wordt nog een hel met mn brakke kop op maandagin de trein val ik altijd in slaap op de terugreis.
Waren dat geen sixpacks?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar nog 8 blikken voor 5 munten, en de munten voor 2,10 per stuk.
We zullen de terugroute alvast afzetten met grote linten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
ik ga dit jaar voor het eerst zelf rijden, vanuit het schitterende limburg via uden. oh joh dat wordt nog een hel met mn brakke kop op maandagin de trein val ik altijd in slaap op de terugreis.
Hier rijdt BloodyLotte, maak haar naam niet waar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
En de vangrail bekleden met zachte kussensquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
We zullen de terugroute alvast afzetten met grote linten.
Ik stop wel een keer een natte vinger in je oor als je in slaap valtquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja gatverdammequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Ik stop wel een keer een natte vinger in je oor als je in slaap valt
Dan komen we allemaal bij jouw vriendin logerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
M'n vriendin heeft vandaag een nieuwe tent aangeschaft......dat ding zit qua grootte tussen de Alpha en Grolsch in zo ongeveer![]()
Lekkere Mooie dames zijn uiteraard altijd welkom.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:16 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dan komen we allemaal bij jouw vriendin logeren
Feestje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lekkere Mooie dames zijn uiteraard altijd welkom.
Of ik bouw een podium in de tent voor Depeche Mode.
Of allebei![]()
De after-party van de mislukte meet: het grote-sack-en-heel-veel-mooie-dames-en-depeche-mode-bier-drink-met-expliciet-seksueel-gedrag-in-een-te-grote-tent-orgie-feestquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De after-party van de mislukte meet: het grote-sack-en-heel-veel-mooie-dames-en-depeche-mode-bier-drink-met-expliciet-seksueel-gedrag-in-een-te-grote-tent-orgie-feest
quote:
Opbokken dusquote:Geslacht: Man
Hoe herken ik je auto, dan zwaait er wel wat volk in 'n groene Fiat Brava met "manchester united" vaantje op de achterruitquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Serieus, ik ben vorig jaar op zondagavond teruggereden. Maar gelukkig op tijd wakker geworden voordat we de vangrail vast konden pakkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:33 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En de vangrail bekleden met zachte kussens
Zilvere Mitsubishi Colt met een schitterende deuk in de achterkant en een vale bettie page sticker op de achterklepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoe herken ik je auto, dan zwaait er wel wat volk in 'n groene Fiat Brava met "manchester united" vaantje op de achterruitWe komen ongeveer uit dezelfde richting
Alhoewel, er rijdt 'n rot Renaultje 5 achter me aan, dus we gaan niet harder dan 90
Ik denk dat ik maar naar iedereen ga zwaaien, 1 hand aan 't stuur is genoeg, toch?![]()
Hee daar hoorde ik iets over van tijdens werk vandaag, jullie zijn al beroemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:23 schreef Gusev het volgende:
[..]
OT: fluitjes en drumstokjes voor het nachtelijk camping 3 wc-concert liggen klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |