je kunt 'm voor de zekerheid zelf meenemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef fugaz het volgende:
Weet iemand hier welke GSM/PDA's je bij het zog. "Mobiele Oplaadservice" kunt laten opladen?
Ik wil m'n HP IPAQ HW6910 GSM/PDA meenemen maar de batterij-duur van dit ding is redelijk kort. Kan deze dus opgeladen worden? En moet ik eventueel zelf de AC adapter meenemen ofzo?
Bedankt alvast
Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt makenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen?.
Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen?.
Waar valt dat te bewonderen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef ondeugend het volgende:
Weeronline heeft een speciaal Lowlands weerbericht... en nog steeds lijkt het best wel aardig.
Misschien kan hij in de volgende OP worden gezet?
Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
Vorig jaar die neus van Krezip gezien, die stond te kijken, hoe o.a. ik in de SilentDisco helemaal uit mijn dak gingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt maken![]()
En het is mij (V) wonder-boven-wonder gelukt dit ding geheel zelfstandig in elkaar te zetten![]()
Ehm...dat was geen antwoord op je vraag.. maar 'k wilde het gewoon even kwijt. En ja, ik wil je best helpen, maar val niet in de catagorie 'sterke stoere bink'
![]()
![]()
als brandon flowers tussen het publiek rond banjert, mag je mij wel even roepenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.
Laatstgenoemde trouwens erg, erg dronken. Hilarisch bij die Britse avond, ging-ie ineens op het podium erbij staan, waarna hij hardhandig door de security werd weggevoerd![]()
check, dat is geregeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpen.
16 jarig huppelmupje: Hihi, mag ik een handtekening Spike?quote:
De homepage vinden lukte me nog wel maar daarnaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat dacht je van; www.weeronline.nl![]()
Grrrrrrrrrr
Da's 't belangrijkste, dan komen we in ieder geval droog thuisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De homepage vinden lukte me nog wel maar daarna![]()
Slecht geslapen zie je. Volgend jaar toch ook maar de week vóór Lowlands vrijnemen, dat geeft wat meer kans om fit aan het avontuur te beginnen.
Maar zo goed ziet het er niet uit vind ik, alleen zondag en maandag.
Dat stukje feminisme heeft toch zeker 4 minuten mogen durenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijk.
vrijdag 22.30-00.30 buitenbiosquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:16 schreef NiteSpeed het volgende:
En waar blijft de vernieuwde blokkenschema online? Ik wil nou toch wel eens exact kunnen zien wanneer de film 300 te zien is bijvoorbeeld,.
Buitenbios is tussen X-Ray en Grolsch in. Buiten dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:20 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh, de Echo is dus iets anders dan de buitenbios?
Gewoon dat ding voor je telefoon downloaden, prima ding, en de buitenbios staat er wel gewoon op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Maar mijn klacht blijft staan, dat er geen duidelijk blokkenschema is dus. Wederom bewezen.
www.lowlands.nl , goeie site manquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef D.zire het volgende:
hoeveel drank kan ik mee naar binnen nemen? op de camping dus
Ik kan SMS'n wat ik wil, ik krijg GEEN smsje meer terug. Totaal niet, ik heb het al 5 keer geprobeerd in een paar weken tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Gewoon dat ding voor je telefoon downloaden, prima ding, en de buitenbios staat er wel gewoon op.
Geen idee. Hoe groot is je tas en hoe sterk ben je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:23 schreef D.zire het volgende:
hoeveel drank kan ik mee naar binnen nemen? op de camping dus
Das kut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik kan SMS'n wat ik wil, ik krijg GEEN smsje meer terug. Totaal niet, ik heb het al 5 keer geprobeerd in een paar weken tijd.!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat stukje feminisme heeft toch zeker 4 minuten mogen duren![]()
![]()
Ik zie overal andere voorspellingen dus ik zie wel wat 't word.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
overigens voorspellen ze op weathernews.nl tot en mét zondag kutweer.... Ik heb ook van vorig jaar de indruk gekregen dat het weerbericht nogal naar de positieve kant werd gebogen wbt lowlands.
Vorig jaar, toen ze continu kutweer voorspelden en we alleen op zondag kutweer hadden? Ja, zeer positief weerbericht was dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
overigens voorspellen ze op weathernews.nl tot en mét zondag kutweer.... Ik heb ook van vorig jaar de indruk gekregen dat het weerbericht nogal naar de positieve kant werd gebogen wbt lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |