abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 18:58:17 #251
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_52366411
eerst tot 3 uur werken, ff de stad inlaatste dingen halen, vertrek dan tegen 16.30 denk ik
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_52366422
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:54 schreef fugaz het volgende:
Weet iemand hier welke GSM/PDA's je bij het zog. "Mobiele Oplaadservice" kunt laten opladen?
Ik wil m'n HP IPAQ HW6910 GSM/PDA meenemen maar de batterij-duur van dit ding is redelijk kort. Kan deze dus opgeladen worden? En moet ik eventueel zelf de AC adapter meenemen ofzo?

Bedankt alvast
je kunt 'm voor de zekerheid zelf meenemen natuurlijk.
ik heb m'n oude nokia weer afgestoft, ik ga echt m'n roze ladyphone niet meenemen .
Tap tap tap
pi_52366468
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen? .
Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt maken
En het is mij (V) wonder-boven-wonder gelukt dit ding geheel zelfstandig in elkaar te zetten

Ehm... dat was geen antwoord op je vraag.. maar 'k wilde het gewoon even kwijt. En ja, ik wil je best helpen, maar val niet in de catagorie 'sterke stoere bink'
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:02:54 #254
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_52366550
waar heb je een tent voor nodig? Vorig jaar zag ik een gast die gewoon z'n hangmat tussen twee struiken hing, onder een stuk plastic ging liggen... en pitten maar!
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_52366613
Nog even doorposten en we kunnen verder met deel 45! 50 halen moet te doen zijn!!!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:05:52 #256
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52366623
Weeronline heeft een speciaal Lowlands weerbericht... en nog steeds lijkt het best wel aardig.

Misschien kan hij in de volgende OP worden gezet?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52366655
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef CherryLips het volgende:
is het erg als ik niet weet hoe ik een tent moet opzetten of zijn er hier sterke stoere binken die wel even willen helpen? .
Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpen .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52367296
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
pi_52367323
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef ondeugend het volgende:
Weeronline heeft een speciaal Lowlands weerbericht... en nog steeds lijkt het best wel aardig.

Misschien kan hij in de volgende OP worden gezet?
Waar valt dat te bewonderen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52367542
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Komen eigenlijk ook wat BN-ers naar Lowlands.. En dus niet om daar om te treden, maar gewoon om net als ons van de muziek en het sfeertje te genieten....? Vroeg ik me net zo maar ineens af....
Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.

Laatstgenoemde trouwens erg, erg dronken. Hilarisch bij die Britse avond, ging-ie ineens op het podium erbij staan, waarna hij hardhandig door de security werd weggevoerd
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_52367551
Aan de rechterkant staat in het menu "Lowlands -> weersverwachting)
pi_52367574
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:27 schreef sunmoonstar het volgende:
Vorig jaar die neus van Krezip gezien, die stond te kijken, hoe o.a. ik in de SilentDisco helemaal uit mijn dak ging
Ik heb Spike zien rondlopen (Jeuj )
Ik heb Dennis van MTV gezien toen ik naar Pennywise liep, en hij voreg hope het met me ging.

Verder heb ik niks gezien
pi_52367585
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Mijn tentje heeft welgeteld 2 stokken. Twee van die dingen waar je boogjes van kunt maken
En het is mij (V) wonder-boven-wonder gelukt dit ding geheel zelfstandig in elkaar te zetten

Ehm... dat was geen antwoord op je vraag.. maar 'k wilde het gewoon even kwijt. En ja, ik wil je best helpen, maar val niet in de catagorie 'sterke stoere bink'
Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijk .
Tap tap tap
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:40:54 #264
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_52367649
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar valt dat te bewonderen?
Wat dacht je van; www.weeronline.nl
Grrrrrrrrrr
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_52367687
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Hmm, vorig jaar liepen wel Willy Wartaal en de zZz-toetsenist dronken rond. Dan wel daar om op te treden, maar ze liepen ook tussen het publiek / bandjes kijken etc.

Laatstgenoemde trouwens erg, erg dronken. Hilarisch bij die Britse avond, ging-ie ineens op het podium erbij staan, waarna hij hardhandig door de security werd weggevoerd
als brandon flowers tussen het publiek rond banjert, mag je mij wel even roepen .
Tap tap tap
pi_52367705
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je bent vier jaar ouder dan mij, maar misschien heeft een vriend van me wel zin om je te helpen .
check, dat is geregeld .
Tap tap tap
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:42:53 #267
134538 chansadres
Black & White
pi_52367717
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:37 schreef n0r het volgende:

[..]
Ik heb Spike zien rondlopen (Jeuj )
16 jarig huppelmupje: Hihi, mag ik een handtekening Spike?
Spike: Nee! En nu opdonderen

oid
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_52367799
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Wat dacht je van; www.weeronline.nl
Grrrrrrrrrr
De homepage vinden lukte me nog wel maar daarna

Slecht geslapen zie je . Volgend jaar toch ook maar de week vóór Lowlands vrijnemen, dat geeft wat meer kans om fit aan het avontuur te beginnen.

Maar zo goed ziet het er niet uit vind ik, alleen zondag en maandag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_52367821
O ja: Michiel Veenstra gaat ook naar lowlands
...
pi_52367831
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De homepage vinden lukte me nog wel maar daarna

Slecht geslapen zie je . Volgend jaar toch ook maar de week vóór Lowlands vrijnemen, dat geeft wat meer kans om fit aan het avontuur te beginnen.

Maar zo goed ziet het er niet uit vind ik, alleen zondag en maandag.
Da's 't belangrijkste, dan komen we in ieder geval droog thuis
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_52367916
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 19:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je geeft me iig het vertrouwen dat het mij ook wel zal lukken uiteindelijk .
Dat stukje feminisme heeft toch zeker 4 minuten mogen duren
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:09:53 #273
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_52368446
Weet iemand nog leuke tent aanbiedingen atm? Voor een vriendin van me. 2 persoons oid.
pi_52368627
En waar blijft de vernieuwde blokkenschema online? Ik wil nou toch wel eens exact kunnen zien wanneer de film 300 te zien is bijvoorbeeld, .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52368655
Binnen of buiten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')