Zo een heb ik.... Hij was 10 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad, 40 euro is al heel goedkoop. Of wil je alleen een zeiltje voor éénmalig gebruik en hopen dat het droog blijft?
quote:Gaat echt weer zo gaaf worden dit jaar! Neem dit jaar eens voor de verandering de auto. Kan lekker veel bier meenemen en slechts met me tent in de rij gaan staan! Lijkt me ideaal! Zijn er mensen die juist denken dat dit een dom idee is?
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:42 schreef student_van_het_leven het volgende:
nee, ik niet in ieder geval. Ga je gewoon een paar keer heen en weer lopen met je bier?
Je mist:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:51 schreef Autodidact het volgende:
THEEEEEOOOO!!!!
SLAYER!!!!!!!!!!
[afbeelding]
En kankerzat worden in de rij. Blik Schultenbrau naar Giel gooien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
Morgen erg dronken worden en donderdag vroeg vertrekken
Ik zeg:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:53 schreef Cybey het volgende:
Uit andere topic:
[..]
[..]
Was wel het idee. Als een tray leeg is gewoon ff nieuwe halen of gewoon paar keer heen en weer lopen. Ben met meerdere mensen, dus 1x lopen is misschien al genoeg
Ik vind dat mijn IMPREGNEEEEEERREEEN!!!! nog niet goed ingeburgerd isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Cybey het volgende:
Laten we gewoon weer een nieuwe introduceren dit jaar...
Ik ga met een busjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:58 schreef student_van_het_leven het volgende:
Handig.. 'T is dat ik geen plek meer over heb in de auto, anders zou ik ook nog meer bier meenemen
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand ergens goeie blikken bier in de aanbieding gezien?
Dat is toch dat bier dat vrij licht smaakt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
is dat ook ergens te halen behalve de Aldi? C1000, AH, Super of Makro ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:02 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ga met een busjeEcht fokking veel ruimte achterin, dus kan echt meer dan genoeg meenemen!
[..]
Wat ik wel goed te drinken vind is Schulten Bräu bij de Aldi. Is het best te vergelijken qua smaak met Amstel. Kost geen drol en is goed te drinken.
Zou vrij goed kunnen kloppen. Zit in gouden halve liter blikken met groene opdruk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat is toch dat bier dat vrij licht smaakt?
Daar hebbie ook witbier in blik toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Veltins bij de Lidl, lekkah lekkah
Oh die ken ik wel, wordt gewoon gemaakt bij de Bavaria fabriek, wel goed te drinken. Dank voor de tip.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Zou vrij goed kunnen kloppen. Zit in gouden halve liter blikken met groene opdruk.
[afbeelding] [afbeelding]
Wij nemen Royal Dutch mee, is denk net zoiets.. Ook 8,5% iigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jeweet het volgende:
Ik ga zelf voor 12 halve liters Atlas bier. Niet echt geweldig bier, maar wel met 8,5% alcohol. Zo is mijn eigen bier tenminste niet in 1 dag op
Maaaammmmmaaaaaaa?!?!?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef Jeweet het volgende:
DIKKKEEEE WINNNAAAAAAARR!!!!
Dat moet iedereen gaan roepen!
Denk het niet, maar je weet maar nooitquote:
Ik blijf dit de beste optie vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn IMPREGNEEEEEERREEEN!!!! nog niet goed ingeburgerd is
Waarom geen sterker spul voor op het terrein? Dat bier is zo op...Vodka in fles.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:05 schreef Jeweet het volgende:
Ik ga zelf voor 12 halve liters Atlas bier. Niet echt geweldig bier, maar wel met 8,5% alcohol. Zo is mijn eigen bier tenminste niet in 1 dag op
Ja, dat sowieso ook welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Waarom geen sterker spul voor op het terrein? Dat bier is zo op...Vodka in fles..
Ja, dat. En dan heel moeilijk kijken naar het treurige hoopje zeil dat je tent is, om het best te vinden, en weer verder te gaan waar je gebleven was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:52 schreef super-muffin het volgende:
Morgen erg dronken worden en donderdag vroeg vertrekken
samen met PastoorPeterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
iemand die vrijdagnacht de hele nacht hard gaat op die harde dnb lineup?
Tsjek!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:38 schreef D.zire het volgende:
iemand die vrijdagnacht de hele nacht hard gaat op die harde dnb lineup?
Same here! Alleen de zaterdag nóg harder gaan... Dave Clarke & coquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:03 schreef Roellio het volgende:
Tsjek!
Ik moet maandagavond werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:07 schreef Roellio het volgende:
Gelukkig heb ik nog een week vakantie na lowlands!
Achja de keuze werd me makkelijk gemaakt omdat m'n beste vrienden geen kaartje hadden doordat het zo snel was uitverkocht en de line-up vind ik ook matig. Had overigens wel graag willen gaan hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:13 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Wat een mietje... Gewoon gaan, ik voel me momenteel ook niet lekker, maar je hebt nog 1,5 dag om dat goed te makenfruit eten als een gek enzo
Ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:26 schreef GotC het volgende:
Drank die je meeneemt moet je toch gewoon uit een glazen fles overgieten in bv een spafles? Mag dat?
(effe checken)
Douchen op Lowlands?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het begint te jeuken![]()
Meestal heb ik dat pas net voordat ik ga douchen op Lowlands..
de donderdag is om dronken te wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:46 schreef frame-saw het volgende:
Ik wil rooie annie hehe.
Maar ik neem geen drank mee, ik kom niet op Lowlands om dronken te worden. Wel wat redbulletjes, die doen het altijd goed.
En de zondag op maandagnacht!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de donderdag is om dronken te worden
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkenquote:
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
één keer gedaan, maar dat was misschien iets te dronkentenminste ik eindigde kotsend boven mn koelbox
Leuk he, Lowlandsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil stomdronken in de rij richting uitgang staan!
Woensdag tentamen is ook leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
kom maandag rond 20.00 thuis....... en de volgende morgen moet ik om 8.00u werken... en ik betwijfel of 12 uur slaap genoeg is dan
Oe! Oe! Oe!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Douchegebouw innemen, en tot de dood verdedigen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iemand interesse in een Fok! Lowlands Douche-Meet?
Van 2000 zijn helaas geen beelden. Maar...quote:
Check die link en zap naar 33:40 voor een paar opmerkingen die priceless zijn. De beelden uit 1995 waar ze door het podium zakten en Def P. nog meer baldadige dingen riep ga ik even opzoeken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:56 schreef Nosh het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=23672834&news=2917279
Luisteren kan in ieder geval!
Hey Eric, die tent is toch wel compleet he? Kheb niet zo'n zin om hem te testen voordat ik vertrek?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Douchen op LL, no way!
Stinken doe je toch wel en 'n klats water door je gezicht is fris genoeg
Ik ben mijn elektrische pomp kwijt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik tref al jaren voornamelijk buren die datzelfde denken. Dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef Roellio het volgende:
Ik leen al jaren met succes een pomp van de buren!
Harddrugsquote:
Dat was ook eerst mijn plan hoorquote:
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Je staat vast wel even in de rij, maar is goed te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Zelfde antwoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef rece het volgende:
[..]
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.
gewoon een zelfopblaasbaar matje kopen, hoef je niets te blazen en slaapt heerlijk.quote:
Bron: Lowlands.nlquote:Help het milieu en je portemonnee! / 14-8-2007
Wie maandag over het campingterrein loopt, komt een te***gzooi afval tegen. Alles wordt achtergelaten; tenten, stoelen, kleren, eten.
Gelukkig nog net geen schoonmoeders.
Om het terrein schoon te krijgen voor volgend jaar worden er schoonmaakteams o.l.v. Marja en Liny ingezet om het laatste plukje shag van het terrein te krijgen.
Jullie kunnen hier al van te voren mee helpen! Wat dacht je van al het afval in de speciale TRASH!-vuilniszak te deponeren. Deze speciaal voor Lowlands ontworpen vuilniszak (tevens bruikbaar als poncho) krijg je bij binnenkomst op Lowlands.
Daarbij kun je ook 10 bekers bij elkaar verzamelen en deze inleveren bij de speciale Clean Up-tentjes, waar je een muntje voor terugkrijgt. Easy money!
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?quote:
Idd, zullen wel genoeg prullenbakken enzo staan overal. En anders, iets vasthouden voor een paar minuten stel je voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?
Eenschquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Ik sta rechts achteraan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef GotC het volgende:
Wij nemen trouwens een voetpomp mee, dus zoeken maar op camping 3.
Kijkshop, toevallig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.
Ik zeg ideeaaaaaal!![]()
![]()
Gezelligquote:
Lichtblauwe tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog geen flauw idee waar we gaan staan, maar sowieso camping 3
. Herkenbaar aan lichtblauwe tent oa
Nee, maar was ook ironisch bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je bent wel eens op Lowlands geweest?
Welja. Het is druk en snel vol, maar ook niet binnen een half uur hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik hoop dat ik met mijn anderhalfpersoonstent ook nog op camping 2 of 3 pas... Maar t is de vraag. Aangezien ik donderdag pas rond 16:00 zal arriveren....
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
P.s.: newbie:
Wally en Mick hebben geen kaartje. Had ik dat al verteld?
Joah!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat zei je zaterdag idd..dat zijn die 2 plaatsen in de bus?
tijd om de poncho te testenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wilde net boodschappen gaan doen, begint het opeens te regenen. En volgens buienradar gaat dat ook nog wel even duren. Het zit me niet mee. Nou ja, ik ga maar op zoek naar een paraplu.
We hebben geen partytent gekocht dit jaar, anders was het een puik idee om die alvast te testen, i.p.v. de poncho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Roellio het volgende:
Anders ga je bij een vriend in de tuin bier drinken, A_o_D?
@A_o_D: Nee, Wally komt uit Alkmaar.
Dat regel geld al een paar jaar hoor........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel goed idee van LoLa, allemaal bekerverzamelaars ineens.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat regel geld al een paar jaar hoor........
Bier is ook harddrugs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan harddrugs. Grafhekel aan die zooi.
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vervang(st)er voor Lily wil ik onderhand wel weten.
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuwe luchtbed heeft ingebouwde luchtpomp![]()
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Korting op bier mag ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zien.
Water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, het drinkwater is goed daar hoor![]()
Er zijn 60 watermonsters genomen, en mocht er onverwachts toch wat mis gaan dan zijn er nog 4 vrachtwagenopleggers met spa blauw a 25000 liter per oplegger in halve liter flessen.![]()
Nadat je net hebt zitten schijten en je handen niet gewassen hebt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |