Welja. Het is druk en snel vol, maar ook niet binnen een half uur hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik hoop dat ik met mijn anderhalfpersoonstent ook nog op camping 2 of 3 pas... Maar t is de vraag. Aangezien ik donderdag pas rond 16:00 zal arriveren....
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef Roellio het volgende:
P.s.: newbie:
Wally en Mick hebben geen kaartje. Had ik dat al verteld?
Joah!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Was dat waarom je in mijn FB reageerde?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, dat zei je zaterdag idd..dat zijn die 2 plaatsen in de bus?
tijd om de poncho te testenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wilde net boodschappen gaan doen, begint het opeens te regenen. En volgens buienradar gaat dat ook nog wel even duren. Het zit me niet mee. Nou ja, ik ga maar op zoek naar een paraplu.
We hebben geen partytent gekocht dit jaar, anders was het een puik idee om die alvast te testen, i.p.v. de poncho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef Roellio het volgende:
Anders ga je bij een vriend in de tuin bier drinken, A_o_D?
@A_o_D: Nee, Wally komt uit Alkmaar.
Dat regel geld al een paar jaar hoor........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Wel goed idee van LoLa, allemaal bekerverzamelaars ineens.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat regel geld al een paar jaar hoor........
Bier is ook harddrugs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik doe niet aan harddrugs. Grafhekel aan die zooi.
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Vervang(st)er voor Lily wil ik onderhand wel weten.
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuwe luchtbed heeft ingebouwde luchtpomp![]()
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Korting op bier mag ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Idd. Ze vragen wel leuk op de Lola site wie wij zouden willen zien, maar laat liever weten wie we dus echt gaan zien.
Water.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, het drinkwater is goed daar hoor![]()
Er zijn 60 watermonsters genomen, en mocht er onverwachts toch wat mis gaan dan zijn er nog 4 vrachtwagenopleggers met spa blauw a 25000 liter per oplegger in halve liter flessen.![]()
Nadat je net hebt zitten schijten en je handen niet gewassen hebt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd aan 16-jarige meisjes, met een flinke aai over hun bol erbij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |