Dat was ook eerst mijn plan hoorquote:
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Je staat vast wel even in de rij, maar is goed te doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef UncleSam het volgende:
Hoe zou het op donderdag met de files zitten? Is het met de auto rond een uur of 13.00 makkelijk te bereiken?
Zelfde antwoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:44 schreef rece het volgende:
[..]
Zelfde vraag, maar dan met tijdstip 20:00.
gewoon een zelfopblaasbaar matje kopen, hoef je niets te blazen en slaapt heerlijk.quote:
Bron: Lowlands.nlquote:Help het milieu en je portemonnee! / 14-8-2007
Wie maandag over het campingterrein loopt, komt een te***gzooi afval tegen. Alles wordt achtergelaten; tenten, stoelen, kleren, eten.
Gelukkig nog net geen schoonmoeders.
Om het terrein schoon te krijgen voor volgend jaar worden er schoonmaakteams o.l.v. Marja en Liny ingezet om het laatste plukje shag van het terrein te krijgen.
Jullie kunnen hier al van te voren mee helpen! Wat dacht je van al het afval in de speciale TRASH!-vuilniszak te deponeren. Deze speciaal voor Lowlands ontworpen vuilniszak (tevens bruikbaar als poncho) krijg je bij binnenkomst op Lowlands.
Daarbij kun je ook 10 bekers bij elkaar verzamelen en deze inleveren bij de speciale Clean Up-tentjes, waar je een muntje voor terugkrijgt. Easy money!
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, luchtbed opgeblazen en nu ben ik duizelig
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?quote:
Idd, zullen wel genoeg prullenbakken enzo staan overal. En anders, iets vasthouden voor een paar minuten stel je voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo goed waarom mensen hun troep laten liggen. Tuurlijk gaat er wel eens iets kapot o.i.d. maar dan kan je het toch wel normaal weggooien?
Eenschquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Bekerhippies
Bekers kapot stampen voor hun neus!
Mensen met bekers aan een visdraadje!
Ik sta rechts achteraan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef GotC het volgende:
Wij nemen trouwens een voetpomp mee, dus zoeken maar op camping 3.
Kijkshop, toevallig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb een luchtbed met ingebouwde pomp. Moet je met je voet op het 'hoofdkussen' stampen.
Ik zeg ideeaaaaaal!![]()
![]()
Gezelligquote:
Lichtblauwe tentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb nog geen flauw idee waar we gaan staan, maar sowieso camping 3
. Herkenbaar aan lichtblauwe tent oa
Nee, maar was ook ironisch bedoeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je bent wel eens op Lowlands geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |