Idemquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.
Jij bent natuurlijk een echte man die alleen maar bier drinkt?quote:
Je avatar! Husky Rescuequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is er op camping 5 sowieso nog op vrijdag plaats? Of moet ik dan naar 6?
IVM mensen die pas op vrijdag komen.
Die van mij 12,95 bij Leen Bakkerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die van mij ook. 18 euro bij de Kijkshop, 2 persoons.
10 eu, 2 persoonsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Die van mij 12,95 bij Leen Bakker![]()
Edit: maar die van mij is dan ook maar 1 persoons.....![]()
Komen die nou in de plaats van Lilly Allen?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef GotC het volgende:
[..]
10 eu, 2 persoons. Al een paar keer opgeblazen, kon er zelfs praktisch op springen dus helemaal tof!
FF loeren op de site, thnx. 4 filialen in de buurt allen uitverkocht. Jammer jammer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Kruidvat. Maar ze gingen wel erg hard.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Alles wat ook maar enigzins dicht bij de ingang van het festivalterrein ligt is wel bezet zo op vrijdag meestal.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Leonos het volgende:
Is er op camping 5 sowieso nog op vrijdag plaats? Of moet ik dan naar 6?
IVM mensen die pas op vrijdag komen.
Is een goed plan!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:22 schreef Happel het volgende:
Luni, koekebakkert.
Wij gaan een aparte FOK!-meet houden toch?
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gisterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Hm, net te horen gekregen dat ik donderdag nog 3 uurtjes moet invallen.
Oh well, dan wordt het woensdagavond alles inpakken, en zijn we om 1 uur onderweg..
Ik werk vanavond voor het laatst, tot maandagavond. Collega's van me die ook naar LL gaan hebben gewoon gezegd dat ze vrij hadden gevraagd ook al was dat niet zo, hebben ze nu dus wel gekregenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gister![]()
Ach ik moet donderdag de gehele dag nog werken, dus troost je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet ook donderdagochtend nog werken hoorde ik gister![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |