Die is inderdaad nie kud.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
Beetje laat, maar soit: leuke plaat he, die HelloGoodbye?!
Nieuwe Megahit ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D.Rose zou hebben gezegd dat de FIPO al naar Sirolf was gegaan.
Zeker leuk ja. Zoals je zei mengseltje van alles en nog wat, klinkt goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Megahit ?![]()
Ach, het kan er mee door maar echt leuk is anders.![]()
Ik hoor anders nog erg weinig van je hier...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
Oe! Oe! Jeremy!
heb nu me make some noise tshirt aan
Op zn Eddie's meeschreeuwtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor anders nog erg weinig van je hier...
Dus make some more noise!![]()
Ik gok op MARK RONSON ft LILY ALLEN - Oh My God, anders zou ik het zo ook niet weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.
Gossipquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ...
Zeg, die man is aan het werkquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Hee Michiel, ...
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
Even de BBC gecheckt wat daar nieuw is:quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok op MARK RONSON ft LILY ALLEN - Oh My God, anders zou ik het zo ook niet weten.
De nieuwe single van Dennis of Krezip zou ook nog een optie kunnen zijn gok ik zo.
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.
Nou..... hier moet ik mezelf toch even corrigeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.
Afgezien van Timbalandquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou..... hier moet ik mezelf toch even corrigeren.
Kandidaten:
Saybia - Angel
Manic Street Preachers - Autumnsong
Timbaland - The Way I Are (vind ik wel OK!)
Of zouden ze gaan voor LCD Soundsystem - All My Friends ? Of wat te denken van de nieuwe(?) Interpol ! Genoeg keuzes dus.
Promotie Nederlands product is prima, maar dat? Pfffff, hoop toch van niet!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef cosmick het volgende:
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...
Mij welquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...
Mahala Rai Banda als megahit zou ik pas een stunt vinden!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Promotie Nederlands product is prima, maar dat? Pfffff, hoop toch van niet!
3FM is toch zo flexibel als Barbapapa ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Hadden we die megahit-discussie niet 2 dagen eerder kunnen houden? Dan hadden we ze mogelijk nog kunnen beïnvloeden.![]()
![]()
Wanneer krijgen wij hier nou eens de primeur?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Hadden we die megahit-discussie niet 2 dagen eerder kunnen houden? Dan hadden we ze mogelijk nog kunnen beïnvloeden.![]()
![]()
Dan nog liever Jeroenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mahala Rai Banda als megahit zou ik pas een stunt vinden!![]()
DAT zou ik ook nog wel leuk vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jeroen van der Boom
radio uit en deze op repeat, mooooooooooooi, nieuwe megahit !!!!!!!!!!!!![]()
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Dat zou ik dan wel weer een erg leuke stunt vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Nee, was Tonic op de radio?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog Tonic gehoord vandaag?
En dat noemen ze dan werk, begrijp jij dat nou? Beetje over het internet surfen en koffie/bier drinken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.![]()
Michiel laat zien hoe je ook een bericht kan typen op een relaxte manier:
[afbeelding]
Ik BEN ook een potje aan het inkakken....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.![]()
Michiel laat zien hoe je ook een bericht kan typen op een relaxte manier:
[afbeelding]
Nah, sorry.quote:
Gewoon ff Slayer de eter in knallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik BEN ook een potje aan het inkakken....
Volgens mij is de tijd aangebroken om een gouden rakker naar binnen te gieten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
RATM - Killing in the name ofquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon ff Slayer de eter in knallen.![]()
Draai dan ff die raibandahopsasa plaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er geen cam hangt bij mij op het werk want het is op dit moment zo rustig dat de proxyserver flink op z'n donder krijgt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan werk, begrijp jij dat nou? Beetje over het internet surfen en koffie/bier drinken.![]()
Ja, ik weet dat de voorbereiding ook heel wat tijd kost.
ik blijf hem pluggen en aanvragenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nah, sorry.
Zou wel lullig zijn dat je ff plassen bent als ze 'm net draaien.
Morgen ben ik vrij en kan ik geen 3FM luisteren. Zul je net zien.
Hoeveel uur in de week zit je bij 3FM trouwens? Heb je daar ook een slaapkamer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ook een goeie uit je diptipquote:
Zat ik ook net aan te denken. Scoren met een covert ok, maar als je tweede single dan ook weer een rip off is... bedenkelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
OMG !!!! Okay, nu weet ik het zeker! Gym Class Heroes - Clothes Off staat nu helemaal hard op mijn black-list. Wederom gebruiken ze samples van een ander nummer, waardeloos! Bedenk zelf wat leuks, maar dat kunnen ze niet?
Helemaal mee eens. Vond overigens de sample uit het heerlijke Supertramp liedje (Breakfast in America) al zeer goedkoop gedaan, maar dit slaat toch wel alles. Hoop maar dat 3FM deze crap wel links laat liggen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef cosmick het volgende:
Zat ik ook net aan te denken. Scoren met een covert ok, maar als je tweede single dan ook weer een rip off is... bedenkelijk.
Heb ooit snel die 2 (?) albums van die gasten beluisterd. Ze hebben niet bepaald een eigen gezicht want het vliegt alle kanten op. Best grappig overigens maar ik hou niet zo van al die crossovers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond overigens de sample uit het heerlijke Supertramp liedje (Breakfast in America) al zeer goedkoop gedaan, maar dit slaat toch wel alles. Hoop maar dat 3FM deze crap wel links laat liggen...
welk nummer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef Toad het volgende:
Hm, ik kan nog wel een keer m'n requestje van gister doen, maar ik vrees dat ze gewoon niet in Dalet staat.
Miss Piggy ken ik welquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Iets van Missy Higgins.
Kom jij bij Jackson uit bed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij "Bad" kom ik alleen maar bij Jackson uit.![]()
Floris heeft eens een ander requestjequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen mijn requestje!![]()
Eindelijk weer eens Room Eleven op de radio, is al een hele tijd terug. [afbeelding]
Ik request zo vaak verschillende platen (en ze worden ook vaak genoeg niet gedraaid)...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Floris heeft eens een ander requestje
Laatste moment ja. Was erg gaaf, blij dat ik geweest benquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Leuk dat je ook nog kaartjes kon krijgen.
Hoe ie er net bij lag in z'n stoelquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Niet wokken, lekker mokken!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/12/thumb/img67.jpg]afbeelding][/url]
Tijd voor rosé.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik had via Fok een kaartje gevonden, om 6 uur in de avond pas. Op Marktplaats stonden ook wel kaartjes voor 50 euro. Opzich scheelde dat niet heel veel met de echte prijs, maar dat vond ik eigenlijk al te duur. Ik had gewoon een ingeving.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
Ik wilde dat ook nog doen, maar er stond zo'n rij. Toen dacht ik, ik koop er wel één op internet. Nergens te koop dus....
Zeg, dan is het toch niet meer moeilijk te radenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen verdomme gewoon die request van je, schurk!
Pff, en nog weet ik het nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'onderbuurman' - zuiderburen
Moet ik het nog makkelijker maken?
Ik ben wel geweest, maar geen t-shirt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had via Fok een kaartje gevonden, om 6 uur in de avond pas. Op Marktplaats stonden ook wel kaartjes voor 50 euro. Opzich scheelde dat niet heel veel met de echte prijs, maar dat vond ik eigenlijk al te duur. Ik had gewoon een ingeving.
Maar ben jij niet geweest dan? Dacht van wel.
iets meer mainstream kiezen de volgende keer danquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik request zo vaak verschillende platen (en ze worden ook vaak genoeg niet gedraaid)...![]()
Oooh dacht kaartjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest, maar geen t-shirt...
Tijdens het request uurtje hoef ik juist geen mainstream dingen te horen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets meer mainstream kiezen de volgende keer dan
Al is het natuurlijk wel leuk om af en toe iets 'anders' te horen
Dat ligt toch echt aan jou hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
De moeilijkste songtitels van dit moment:
- Fluorescent Adolescent
Ik kon er niet opkomen (bij nov kreeg ik gelijk een nachtmerrie terwijl ik nog wakker was omdat ik moest denken aan .. .juist, november rain).quote:
bij November Rain krijg je nachtmerries?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kon er niet opkomen (bij nov kreeg ik gelijk een nachtmerrie terwijl ik nog wakker was omdat ik moest denken aan .. .juist, november rain).
Maar natuurlijk. Wrong van Novastar. Fijne plaat
oe, hou op!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij November Rain krijg je nachtmerries?
Wel een van de beste die 3FM draait iig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
De beste plaat van het moment: The Gossip![]()
Misschien maar beter dat het geen MH wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
De beste plaat van het moment: The Gossip![]()
Ja.....3e donderdag op rij! Dat kan toch niet.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Maricha en boos worden?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja.....3e donderdag op rij! Dat kan toch niet.....
Mag hopen van wel......quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]dat is wel erg vaak ja! Maar 3x is scheepsrecht, vanaf nu is het helemaal goed gefixt (hoop ik)!
Echt een heerlijk niks aan de hand liedje.. ik word er altijd zo vrolijk vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo spannend eigenlijk.
Er is idd niets aan de handquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt een heerlijk niks aan de hand liedje.. ik word er altijd zo vrolijk van
Ook leuk, maar live is ie wel irritant trouwens met zijn geslis... een slang is er niks bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er is idd niets aan de hand. Jenny Don't Be Hasty vond ik leuker.
Coen in z'n eentje is best goed te doen hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh zometeen Coen zonder Sander, dat zou leuk kunnen worden... zolang ie niet begint te zeiken
Ja. Al blijft Nina wel sweet natuurlijkquote:
Klopt, de nieuwe single heet Autumnsong (jahaa, ze zijn er vroeg bij dit jaar! Nu al liedjes over de herfstquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Al blijft Nina wel sweet natuurlijk.
Die nieuwe MSP is inmiddels toch ook wel uit, of niet?
Dan zit die badeend er eigenlijk ook niet in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig heeft Michiel dat nooit bij mij gedaan, want ik wil echt niet op de radio....
Ach, ik zit er ook niet om te springen. Maar als ik gebeld wordt ga ik echt niet zo reageren...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig heeft Michiel dat nooit bij mij gedaan, want ik wil echt niet op de radio....
Af en toe zijn er ook nog wel andere mogelijkheden, bijvoorbeeld de eerste 10 SMSers en dergelijke acties.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan zit die badeend er eigenlijk ook niet in.Terwijl ik altijd in bad zit MetMichiel.
ik nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Ik begrijp sinds deze week pas die Lavalamp posts trouwens![]()
Ik neem aan dat het met de uitspraak van sommige woorden te maken heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Misschien maar goed ook...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Ik heb anders ook nog wel een MP3tje ervan voor je hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Neuhhhhhh
dan zit dit nog heullll de avond in m'n hoofd
ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog wel een MP3tje ervan voor je hoor...![]()
bij mij is het er over 10 minuten al weer uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Neuhhhhhh
dan zit dit nog heullll de avond in m'n hoofd
Het is om nerveus van te wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind hem echt geweldig![]()
Jij ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend dan maar weer!
right back at yaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend dan maar weer!
Mahala Rai Banda - Mahalageasca (Bucovina dub)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat laatste nummer?
Fijn weekend
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat laatste nummer?
bereleukquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, het was leuk om Novastar weer 's te horen hè.
Over ketchup gesproken... http://nl.youtube.com/watch?v=yujMTBDwFfAquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.
In de extended ketchup-versie dit keer.
Die kan die niet vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.
In de extended ketchup-versie dit keer.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over ketchup gesproken... http://nl.youtube.com/watch?v=yujMTBDwFfA![]()
De ketchup dub doet het hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, het is nog vet underground mên.
Ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Amy Winehouse, ben ik de enige die er helemaal klaar mee is... laat d'r eerst maar eens een jaar gaan afkicken en weer met de voeten op de aarde komen... tot die tijd hoef ik d'r niet te horen, zo'n minachtend als zij voor d'r fans is![]()
![]()
Tja, zelf opzetten zou ik 95% van wat ik op 3FM hoor niet, maar dit nummer vind ik niet onaardig. D'r vorige nummer kon me niet echt boeienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef cosmick het volgende:
Ik zou Amy thuis niet opzetten en eerder voor echte soul kiezen. Die retro-muziek trekt me niet zo.
Qua attitude vraag ik mij idd af hoe lang ze dit volhoudt en hoelang mensen het grappig vinden.
Ik zit aan de Havana Club Anejo Especial.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef purplerose het volgende:
zo, lekkere mok rooibos/lindebloesem/citroenmelisse thee
Ik zit nergens aan, maar dit is al het 2e k*tnummer, dus ik ga maar ff iets halen benedenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zit aan de Havana Club Anejo Especial.![]()
Erg goede band! Alleen eh, Madonna kan echt niet (live) zingen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:35 schreef TheVulture het volgende:
Gogol Bordello.... de ultieme liveband van dit moment... damn wat heb ik genoten bij Pinkpop![]()
Toch ben je best vaste luisteraarquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, zelf opzetten zou ik 95% van wat ik op 3FM hoor niet
nee al moet ik zeggen dat dit nog niet eens zo slecht is, ik heb 'r wel eens nog valser horen zingenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Erg goede band! Alleen eh, Madonna kan echt niet (live) zingen.
Ha, klopt. Heb alle respect voor haar trouwens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee al moet ik zeggen dat dit nog niet eens zo slecht is, ik heb 'r wel eens nog valser horen zingen
Moet je toch eens iets beter luisterenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:44 schreef TheVulture het volgende:
een eveneens vals kraaiende Rhianna
Dan is 3FM geen 3FM meerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
3FM mag van mij juist nog wel wat alternatiever dan dat ze nu draaien... : Y
Madonna was niet echt helemaal zuiver hoor... om over Rhianna maar te zwijgen, die had een stel achtergrondzangeressen nodig om het nog enigszins te laten klinkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je toch eens iets beter luisteren
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je toch eens iets beter luisteren
Madonna is vals ja, maar je hebt het over Rihanna live? Daar heb ik geen ervaring meequote:Op donderdag 12 juli 2007 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Madonna was niet echt helemaal zuiver hoor... om over Rhianna maar te zwijgen, die had een stel achtergrondzangeressen nodig om het nog enigszins te laten klinken
Vroegah had je nog de VPRO op 3FM. Allerlei vage ambient met Luc Jansen (Crupulle Deluxe en Cyberradio) en hiphop met Bram van Splunteren (De Wilde Wereld).quote:
Rhianna ging genadeloos af op Live Earth, zelf kan ze amper toon houden maar door haar achtergrondzangeressen leek het zowaar nog iets.... zelfs de ella's en de eh's in Umbrella waren niet toonvastquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Madonna is vals ja, maar je hebt het over Rihanna live? Daar heb ik geen ervaring mee
Ze was zeker te druk met haar danspasjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rhianna ging genadeloos af op Live Earth, zelf kan ze amper toon houden maar door haar achtergrondzangeressen leek het zowaar nog iets.... zelfs de ella's en de eh's in Umbrella waren niet toonvast
Van mij ook. Maar in de avond is het al stukke beter dan overdag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef TheVulture het volgende:
3FM mag van mij juist nog wel wat alternatiever dan dat ze nu draaien... : Y
Vroegâh had je ook Curry & Van Inkel, en Ferry Maat's Soul Showquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vroegah had je nog de VPRO op 3FM. Allerlei vage ambient met Luc Jansen (Crupulle Deluxe en Cyberradio) en hiphop met Bram van Splunteren (De Wilde Wereld).
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vroegâh had je ook Curry & Van Inkel, en Ferry Maat's Soul Show
Ik heb nog alle Grandmixesquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
. En In The Mix 's nachts met Ben Liebrand. Om 1 voor 2 de wekker zetten om je cassettedeck op REC te drukken. En toen had ik nog geen autoreverse
.
Me too. En een hele partij In The (Mini) Mixes, Ricksmixes, BVD's en zelfs de Veronica Thuismix Kampioenschappen 1983.quote:
De BVD's heb ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Me too. En een hele partij In The (Mini) Mixes, Ricksmixes, BVD's en zelfs de Veronica Thuismix Kampioenschappen 1983.![]()
De mixen van Julius en Hens, de leukste m.i. kun je gewoon downloaden trouwens: www.jthz.com.quote:
Die site zal ik eens doorspittenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
De mixen van Julius en Hens, de leukste m.i. kun je gewoon downloaden trouwens: www.jthz.com.
Coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik heb ook wat muziek en remixen gemaakt met Hens. Toffe kerel.
Een mic? Rapte je ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cool
Heb je ook wat materiaal van jouw hand? Ben wel benieuwd
Ik zat vroeger ook met een pick-up, een mic en 2 decks te prutsen
quote:
Leukquote:
Muziek maken is leuk, ik neem er alleen nooit de tijd voor dus heb nog nooit iets afgemaaktquote:Wel vage muziek hoor trouwens wat ik maak, maar veel podcastplays en ik vind het dondersleuk.
Really! Ik niet hoor, ik maakte de beats e.d. en scratchte (zie 2 Outta Millions tracks) en ook veel opgetreden. Leuke tijdquote:
Thanks! Ik heb ook midisynths en gebruik louter vsti's en samples voor beats. Heb nu ook een nummer gemaakt met de Edirol Orchestra vsti.. man, bijna klassiek. Klarinetten, harpen, pauken alles klinkt echt superquote:Heb onlangs een nieuwe midi-synth aangeschaf met de bedoeling er nu eens echt voor te gaan zitten.
Nu ik jouw werk zo zie kriebelt het weer
Ik heb bij gebrek net maar een wasa sesam kaas gemaakt. Morgen boodschappen gaan doen, denk! Nu naar bed, het is de hele week al laat en korte nachten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
ik heb verdomme trek in een tosti!
maar geen ingredienten in huis
Je kan natuurlijk ook een stuk of 4 wekkers zetten op verschillende plekken in de kamer, dan moet je je bed wel uit om die uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef purplerose het volgende:
Hai Sjengdanny!
ik moet morgen eigenlijk wat formulieren wegbrengen maar dat kan alleen in de ochtend en krijg mezelf nooit het bed uit in de ochtenddus ik blijf denk heel de nacht wakker om om half 9 direct daarnaartoe te gaan en daarna boodschappen te doen
Ik wel, en guess wat ik nu eetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
ik heb verdomme trek in een tosti!
maar geen ingredienten in huis
Ik wil nog wel es in me slaap me wekker uitzettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een stuk of 4 wekkers zetten op verschillende plekken in de kamer, dan moet je je bed wel uit om die uit te zetten.
Grrrrrrrrrrrrrrquote:
Daar is de man die me tot 4 uur wakker gaat houden!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar is de man die me tot 4 uur wakker gaat houden!
Foei!quote:
Oh grote goden bewaar mijquote:
Ik zal 'm iig even downloaden, dan knip ik 'm morgenmiddag wel even (want dan staat ie niet meer online, nu nog wel).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Heeft iemand tijd om even http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cht/vrijdag/0200.wma vanaf 55 minuten te knippen?
Sorrie, ik was vanavond niet van plan om op de bar gaan dansenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Toad het volgende:
gaan er nog spannende dingen gebeuren vannacht?
GUIsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb Gijs al aan de telefoon. Na dit nummer!
Je klinkt lekker duf!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb Gijs al aan de telefoon. Na dit nummer!
Wil je me dronken voeren ofzo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Je klinkt lekker duf!Maar leuk hoor.
Gooit stiekem wat alcohol door de icetea van PR.
ow, sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wil je me dronken voeren ofzo!
Foei!
naja, geeft niet, scheutje vodka is nie viesquote:
Ja, we doen 6 oktober mee aan een showcase met 5 andere bands, daarvan spelen d'r 2 op eurosonic. Dus we proberen het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:42 schreef Toad het volgende:
Gaan jullie het met deze nummers (die ik op jullie myspace nu beluister) proberen op Eurosonic op guitarist?
Da's 't eerste wat fout gaat op deze vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
![]()
Denk ik te kunnen uitslapen, zit hier vanaf half 8 zo'n god vergeten veegwagen lawaai te maken. HOND!
Ojee.. en ik heb nog wel zoveel plannen vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 't eerste wat fout gaat op deze vrijdag de dertiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |