Die is inderdaad nie kud.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
Beetje laat, maar soit: leuke plaat he, die HelloGoodbye?!
Nieuwe Megahit ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
D.Rose zou hebben gezegd dat de FIPO al naar Sirolf was gegaan.
Zeker leuk ja. Zoals je zei mengseltje van alles en nog wat, klinkt goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:17 schreef MichielV het volgende:
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Megahit ?![]()
Ach, het kan er mee door maar echt leuk is anders.![]()
Ik hoor anders nog erg weinig van je hier...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
Oe! Oe! Jeremy!
heb nu me make some noise tshirt aan
Op zn Eddie's meeschreeuwtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoor anders nog erg weinig van je hier...
Dus make some more noise!![]()
Ik gok op MARK RONSON ft LILY ALLEN - Oh My God, anders zou ik het zo ook niet weten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.
Gossipquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hmm, wat zal de nieuwe MH gaan worden? Zou verder geen platen weten die op de nominatie staan eigenlijk wat mij betreft.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef -Hans- het volgende:
Hej Michiel ...
Zeg, die man is aan het werkquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
Hee Michiel, ...
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:20 schreef JeroenV het volgende:
Even de BBC gecheckt wat daar nieuw is:quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok op MARK RONSON ft LILY ALLEN - Oh My God, anders zou ik het zo ook niet weten.
De nieuwe single van Dennis of Krezip zou ook nog een optie kunnen zijn gok ik zo.
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.
Nou..... hier moet ik mezelf toch even corrigeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef -Hans- het volgende:
Heb echt geen idee als ik eerlijk ben! The Gossip zou meer dan verdient zijn want steeds meer mensen lopen met de plaat weg. Maar... ik verwacht niet echt een heel bijzondere Megahit.
Afgezien van Timbalandquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou..... hier moet ik mezelf toch even corrigeren.
Kandidaten:
Saybia - Angel
Manic Street Preachers - Autumnsong
Timbaland - The Way I Are (vind ik wel OK!)
Of zouden ze gaan voor LCD Soundsystem - All My Friends ? Of wat te denken van de nieuwe(?) Interpol ! Genoeg keuzes dus.
Promotie Nederlands product is prima, maar dat? Pfffff, hoop toch van niet!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef cosmick het volgende:
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...
Mij welquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal me ook niets verbazen als het die van Jeroen van der B. wordt...
Mahala Rai Banda als megahit zou ik pas een stunt vinden!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Promotie Nederlands product is prima, maar dat? Pfffff, hoop toch van niet!
3FM is toch zo flexibel als Barbapapa ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Hadden we die megahit-discussie niet 2 dagen eerder kunnen houden? Dan hadden we ze mogelijk nog kunnen beïnvloeden.![]()
![]()
Wanneer krijgen wij hier nou eens de primeur?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Hadden we die megahit-discussie niet 2 dagen eerder kunnen houden? Dan hadden we ze mogelijk nog kunnen beïnvloeden.![]()
![]()
Dan nog liever Jeroenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mahala Rai Banda als megahit zou ik pas een stunt vinden!![]()
DAT zou ik ook nog wel leuk vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jeroen van der Boom
radio uit en deze op repeat, mooooooooooooi, nieuwe megahit !!!!!!!!!!!!![]()
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
![]()
Dat zou ik dan wel weer een erg leuke stunt vinden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Nee, was Tonic op de radio?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog Tonic gehoord vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |