De mixen van Julius en Hens, de leukste m.i. kun je gewoon downloaden trouwens: www.jthz.com.quote:
Die site zal ik eens doorspittenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
De mixen van Julius en Hens, de leukste m.i. kun je gewoon downloaden trouwens: www.jthz.com.
Coolquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]Ik heb ook wat muziek en remixen gemaakt met Hens. Toffe kerel.
Een mic? Rapte je ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Cool
Heb je ook wat materiaal van jouw hand? Ben wel benieuwd
Ik zat vroeger ook met een pick-up, een mic en 2 decks te prutsen
quote:
Leukquote:
Muziek maken is leuk, ik neem er alleen nooit de tijd voor dus heb nog nooit iets afgemaaktquote:Wel vage muziek hoor trouwens wat ik maak, maar veel podcastplays en ik vind het dondersleuk.
Really! Ik niet hoor, ik maakte de beats e.d. en scratchte (zie 2 Outta Millions tracks) en ook veel opgetreden. Leuke tijdquote:
Thanks! Ik heb ook midisynths en gebruik louter vsti's en samples voor beats. Heb nu ook een nummer gemaakt met de Edirol Orchestra vsti.. man, bijna klassiek. Klarinetten, harpen, pauken alles klinkt echt superquote:Heb onlangs een nieuwe midi-synth aangeschaf met de bedoeling er nu eens echt voor te gaan zitten.
Nu ik jouw werk zo zie kriebelt het weer
Ik heb bij gebrek net maar een wasa sesam kaas gemaakt. Morgen boodschappen gaan doen, denk! Nu naar bed, het is de hele week al laat en korte nachten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
ik heb verdomme trek in een tosti!
maar geen ingredienten in huis
Je kan natuurlijk ook een stuk of 4 wekkers zetten op verschillende plekken in de kamer, dan moet je je bed wel uit om die uit te zetten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef purplerose het volgende:
Hai Sjengdanny!
ik moet morgen eigenlijk wat formulieren wegbrengen maar dat kan alleen in de ochtend en krijg mezelf nooit het bed uit in de ochtenddus ik blijf denk heel de nacht wakker om om half 9 direct daarnaartoe te gaan en daarna boodschappen te doen
Ik wel, en guess wat ik nu eetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef purplerose het volgende:
ik heb verdomme trek in een tosti!
maar geen ingredienten in huis
Ik wil nog wel es in me slaap me wekker uitzettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een stuk of 4 wekkers zetten op verschillende plekken in de kamer, dan moet je je bed wel uit om die uit te zetten.
Grrrrrrrrrrrrrrquote:
Daar is de man die me tot 4 uur wakker gaat houden!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef Guis het volgende:
Hey motherfokkers!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar is de man die me tot 4 uur wakker gaat houden!
Foei!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |