Ik zal 'm iig even downloaden, dan knip ik 'm morgenmiddag wel even (want dan staat ie niet meer online, nu nog wel).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:08 schreef guitarist.nl het volgende:
Heeft iemand tijd om even http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)cht/vrijdag/0200.wma vanaf 55 minuten te knippen?
Sorrie, ik was vanavond niet van plan om op de bar gaan dansenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:11 schreef Toad het volgende:
gaan er nog spannende dingen gebeuren vannacht?
GUIsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb Gijs al aan de telefoon. Na dit nummer!
Je klinkt lekker duf!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb Gijs al aan de telefoon. Na dit nummer!
Wil je me dronken voeren ofzo!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef Toad het volgende:
[..]
Je klinkt lekker duf!Maar leuk hoor.
Gooit stiekem wat alcohol door de icetea van PR.
ow, sorryquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wil je me dronken voeren ofzo!
Foei!
naja, geeft niet, scheutje vodka is nie viesquote:
Ja, we doen 6 oktober mee aan een showcase met 5 andere bands, daarvan spelen d'r 2 op eurosonic. Dus we proberen het wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:42 schreef Toad het volgende:
Gaan jullie het met deze nummers (die ik op jullie myspace nu beluister) proberen op Eurosonic op guitarist?
Da's 't eerste wat fout gaat op deze vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef cosmick het volgende:
![]()
Denk ik te kunnen uitslapen, zit hier vanaf half 8 zo'n god vergeten veegwagen lawaai te maken. HOND!
Ojee.. en ik heb nog wel zoveel plannen vandaagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's 't eerste wat fout gaat op deze vrijdag de dertiende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |