Tijd voor rosé.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik had via Fok een kaartje gevonden, om 6 uur in de avond pas. Op Marktplaats stonden ook wel kaartjes voor 50 euro. Opzich scheelde dat niet heel veel met de echte prijs, maar dat vond ik eigenlijk al te duur. Ik had gewoon een ingeving.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Toad het volgende:
Ik wilde dat ook nog doen, maar er stond zo'n rij. Toen dacht ik, ik koop er wel één op internet. Nergens te koop dus....
Zeg, dan is het toch niet meer moeilijk te radenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen verdomme gewoon die request van je, schurk!
Pff, en nog weet ik het nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
'onderbuurman' - zuiderburen
Moet ik het nog makkelijker maken?
Ik ben wel geweest, maar geen t-shirt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik had via Fok een kaartje gevonden, om 6 uur in de avond pas. Op Marktplaats stonden ook wel kaartjes voor 50 euro. Opzich scheelde dat niet heel veel met de echte prijs, maar dat vond ik eigenlijk al te duur. Ik had gewoon een ingeving.
Maar ben jij niet geweest dan? Dacht van wel.
iets meer mainstream kiezen de volgende keer danquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik request zo vaak verschillende platen (en ze worden ook vaak genoeg niet gedraaid)...![]()
Oooh dacht kaartjesquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben wel geweest, maar geen t-shirt...
Tijdens het request uurtje hoef ik juist geen mainstream dingen te horen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
iets meer mainstream kiezen de volgende keer dan
Al is het natuurlijk wel leuk om af en toe iets 'anders' te horen
Dat ligt toch echt aan jou hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:17 schreef Sirolf het volgende:
De moeilijkste songtitels van dit moment:
- Fluorescent Adolescent
Ik kon er niet opkomen (bij nov kreeg ik gelijk een nachtmerrie terwijl ik nog wakker was omdat ik moest denken aan .. .juist, november rain).quote:
bij November Rain krijg je nachtmerries?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik kon er niet opkomen (bij nov kreeg ik gelijk een nachtmerrie terwijl ik nog wakker was omdat ik moest denken aan .. .juist, november rain).
Maar natuurlijk. Wrong van Novastar. Fijne plaat
oe, hou op!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij November Rain krijg je nachtmerries?
Wel een van de beste die 3FM draait iig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
De beste plaat van het moment: The Gossip![]()
Misschien maar beter dat het geen MH wordt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:31 schreef TheVulture het volgende:
De beste plaat van het moment: The Gossip![]()
Ja.....3e donderdag op rij! Dat kan toch niet.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef Toad het volgende:
Maricha en boos worden?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:36 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja.....3e donderdag op rij! Dat kan toch niet.....
Mag hopen van wel......quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
[..]dat is wel erg vaak ja! Maar 3x is scheepsrecht, vanaf nu is het helemaal goed gefixt (hoop ik)!
Echt een heerlijk niks aan de hand liedje.. ik word er altijd zo vrolijk vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo spannend eigenlijk.
Er is idd niets aan de handquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt een heerlijk niks aan de hand liedje.. ik word er altijd zo vrolijk van
Ook leuk, maar live is ie wel irritant trouwens met zijn geslis... een slang is er niks bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er is idd niets aan de hand. Jenny Don't Be Hasty vond ik leuker.
Coen in z'n eentje is best goed te doen hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:50 schreef TheVulture het volgende:
Oh zometeen Coen zonder Sander, dat zou leuk kunnen worden... zolang ie niet begint te zeiken
Ja. Al blijft Nina wel sweet natuurlijkquote:
Klopt, de nieuwe single heet Autumnsong (jahaa, ze zijn er vroeg bij dit jaar! Nu al liedjes over de herfstquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Al blijft Nina wel sweet natuurlijk.
Die nieuwe MSP is inmiddels toch ook wel uit, of niet?
Dan zit die badeend er eigenlijk ook niet in.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig heeft Michiel dat nooit bij mij gedaan, want ik wil echt niet op de radio....
Ach, ik zit er ook niet om te springen. Maar als ik gebeld wordt ga ik echt niet zo reageren...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig heeft Michiel dat nooit bij mij gedaan, want ik wil echt niet op de radio....
Af en toe zijn er ook nog wel andere mogelijkheden, bijvoorbeeld de eerste 10 SMSers en dergelijke acties.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Dan zit die badeend er eigenlijk ook niet in.Terwijl ik altijd in bad zit MetMichiel.
ik nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Ik begrijp sinds deze week pas die Lavalamp posts trouwens![]()
Ik neem aan dat het met de uitspraak van sommige woorden te maken heeft?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Misschien maar goed ook...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
Ik heb anders ook nog wel een MP3tje ervan voor je hoor...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Neuhhhhhh
dan zit dit nog heullll de avond in m'n hoofd
ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog wel een MP3tje ervan voor je hoor...![]()
bij mij is het er over 10 minuten al weer uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef Toad het volgende:
Neuhhhhhh
dan zit dit nog heullll de avond in m'n hoofd
Het is om nerveus van te wordenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik ook
Ik vind hem echt geweldig![]()
Jij ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend dan maar weer!
right back at yaquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend dan maar weer!
Mahala Rai Banda - Mahalageasca (Bucovina dub)quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat laatste nummer?
Fijn weekend
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dat laatste nummer?
bereleukquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, het was leuk om Novastar weer 's te horen hè.
Over ketchup gesproken... http://nl.youtube.com/watch?v=yujMTBDwFfAquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.
In de extended ketchup-versie dit keer.
Die kan die niet vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
De Hollandaise Pollonaise Polka van de Tetterende Trompettertjes.
In de extended ketchup-versie dit keer.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over ketchup gesproken... http://nl.youtube.com/watch?v=yujMTBDwFfA![]()
De ketchup dub doet het hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, het is nog vet underground mên.
Ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Amy Winehouse, ben ik de enige die er helemaal klaar mee is... laat d'r eerst maar eens een jaar gaan afkicken en weer met de voeten op de aarde komen... tot die tijd hoef ik d'r niet te horen, zo'n minachtend als zij voor d'r fans is![]()
![]()
Tja, zelf opzetten zou ik 95% van wat ik op 3FM hoor niet, maar dit nummer vind ik niet onaardig. D'r vorige nummer kon me niet echt boeienquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef cosmick het volgende:
Ik zou Amy thuis niet opzetten en eerder voor echte soul kiezen. Die retro-muziek trekt me niet zo.
Qua attitude vraag ik mij idd af hoe lang ze dit volhoudt en hoelang mensen het grappig vinden.
Ik zit aan de Havana Club Anejo Especial.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef purplerose het volgende:
zo, lekkere mok rooibos/lindebloesem/citroenmelisse thee
Ik zit nergens aan, maar dit is al het 2e k*tnummer, dus ik ga maar ff iets halen benedenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zit aan de Havana Club Anejo Especial.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |