En dat noemen ze dan werk, begrijp jij dat nou? Beetje over het internet surfen en koffie/bier drinken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.![]()
Michiel laat zien hoe je ook een bericht kan typen op een relaxte manier:
[afbeelding]
Ik BEN ook een potje aan het inkakken....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn bij 3FM heel integer, die laten zich vast niet door ons beïnvloeden.![]()
Michiel laat zien hoe je ook een bericht kan typen op een relaxte manier:
[afbeelding]
Nah, sorry.quote:
Gewoon ff Slayer de eter in knallen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik BEN ook een potje aan het inkakken....
Volgens mij is de tijd aangebroken om een gouden rakker naar binnen te gieten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
RATM - Killing in the name ofquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gewoon ff Slayer de eter in knallen.![]()
Draai dan ff die raibandahopsasa plaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er geen cam hangt bij mij op het werk want het is op dit moment zo rustig dat de proxyserver flink op z'n donder krijgt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dat noemen ze dan werk, begrijp jij dat nou? Beetje over het internet surfen en koffie/bier drinken.![]()
Ja, ik weet dat de voorbereiding ook heel wat tijd kost.
ik blijf hem pluggen en aanvragenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nah, sorry.
Zou wel lullig zijn dat je ff plassen bent als ze 'm net draaien.
Morgen ben ik vrij en kan ik geen 3FM luisteren. Zul je net zien.
Hoeveel uur in de week zit je bij 3FM trouwens? Heb je daar ook een slaapkamer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ook een goeie uit je diptipquote:
Zat ik ook net aan te denken. Scoren met een covert ok, maar als je tweede single dan ook weer een rip off is... bedenkelijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:47 schreef -Hans- het volgende:
OMG !!!! Okay, nu weet ik het zeker! Gym Class Heroes - Clothes Off staat nu helemaal hard op mijn black-list. Wederom gebruiken ze samples van een ander nummer, waardeloos! Bedenk zelf wat leuks, maar dat kunnen ze niet?
Helemaal mee eens. Vond overigens de sample uit het heerlijke Supertramp liedje (Breakfast in America) al zeer goedkoop gedaan, maar dit slaat toch wel alles. Hoop maar dat 3FM deze crap wel links laat liggen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef cosmick het volgende:
Zat ik ook net aan te denken. Scoren met een covert ok, maar als je tweede single dan ook weer een rip off is... bedenkelijk.
Heb ooit snel die 2 (?) albums van die gasten beluisterd. Ze hebben niet bepaald een eigen gezicht want het vliegt alle kanten op. Best grappig overigens maar ik hou niet zo van al die crossovers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vond overigens de sample uit het heerlijke Supertramp liedje (Breakfast in America) al zeer goedkoop gedaan, maar dit slaat toch wel alles. Hoop maar dat 3FM deze crap wel links laat liggen...
welk nummer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef Toad het volgende:
Hm, ik kan nog wel een keer m'n requestje van gister doen, maar ik vrees dat ze gewoon niet in Dalet staat.
Miss Piggy ken ik welquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Iets van Missy Higgins.
Kom jij bij Jackson uit bed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij "Bad" kom ik alleen maar bij Jackson uit.![]()
Floris heeft eens een ander requestjequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen mijn requestje!![]()
Eindelijk weer eens Room Eleven op de radio, is al een hele tijd terug. [afbeelding]
Ik request zo vaak verschillende platen (en ze worden ook vaak genoeg niet gedraaid)...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Floris heeft eens een ander requestje
Laatste moment ja. Was erg gaaf, blij dat ik geweest benquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Leuk dat je ook nog kaartjes kon krijgen.
Hoe ie er net bij lag in z'n stoelquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Niet wokken, lekker mokken!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/12/thumb/img67.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |