Hai nieuwe fokker!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey hallo! kevin hier, producer van MoveYourAss en momenteel aan het werk in de 3FM-studio. vragen/suggesties...alles welkom!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef D.Rose het volgende:
hier verder dus
[3FM #202] De Tiga-mix in de herhaling?
Deze OP is leuker (en het topic was eerder) dus ja, hier verder lijkt me wel zo handig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef D.Rose het volgende:
hier verder dus
[3FM #202] De Tiga-mix in de herhaling?
Sorry..quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef Sirolf het volgende:
DJKoster, jij bent al helemaal in de kerstsferen hè?
ok, maar dan neem ik volgende keer ook niet meer de moeitequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze OP is leuker (en het topic was eerder) dus ja, hier verder lijkt me wel zo handig.
Ik weet alleen al wel dat de tekst over een boxershort gaat, goed van me he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Ah! Rudy gaat zijn gitaar stemmen.![]()
Ben benieuwd welke plaat hij straks gaat spelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef cosmick het volgende:
Love like..... hoe heet die Fok!-slet ook alweer?
quote:Semtex is een plastisch explosief materiaal dat een brede bruikbaarheid bezit. Het is voor het eerst gemaakt door een bedrijf in het voormalige Tsjechoslowakije, dat regelmatig van naam is veranderd. Het explosief wordt gebruikt voor het opblazen van gebouwen en ook voor bepaalde militaire doeleinden.
Semtex is berucht vooral doordat het erg populair is bij terroristen. Tot voor kort was het ontzettend moeilijk te vinden, en het materiaal is zo sterk explosief dat 250 gram voldoende is om een vliegtuig neer te halen (312 gram werd gebruikt om Pan Am vlucht 103 bij Lockerbie te laten neerstorten).
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef cosmick het volgende:
Love like..... hoe heet die Fok!-slet ook alweer?
Oh die, die staat ook al een week of 2 á 3 in de Freak11.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al een antwoord op mijn vraag
Citizens for a better America - Go away Paris Hilton.....![]()
![]()
Mik die Anti Paris plaat er dan maar tussenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je kan onze hele playlist al zien op http://www.moveyourass.nl trouwens... (al kunnen we daar nog van afwijken) nu even het licht wat dimmen en onze (heel foute) kaarsjes aansteken
Vergeet de hotpants niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet alleen al wel dat de tekst over een boxershort gaat, goed van me he?![]()
Of MARK RONSON ft LILY ALLEN - Oh My God, die klinkt ook errug goed!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mik die Anti Paris plaat er dan maar tussen
Of die zomerplaat van EkdomMahalageasca
ik heb nog geen antwoord op mijn vraag geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
je kan onze hele playlist al zien op http://www.moveyourass.nl trouwens... (al kunnen we daar nog van afwijken) nu even het licht wat dimmen en onze (heel foute) kaarsjes aansteken
Wat een heerlijke platen komen dit uur nog langsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
Stardust - Music Sounds Better With You
Interpol - The Heinrich Maneuvre
Dan hebben we gelijk plaats voor Bonesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef TheVulture het volgende:
En mik Gwen Steffani er dan maar uit... die kennen we nu wel
Voor problemen over registraties kan je het beste even mailen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is Uffie ook goed? oh ik had trouwens een account aangemaakt voor rudy maar heb denk ik een typfout in de mail gemaakt want het registratiemailtje komt maar niet binnen...
Ja, laat die poppy crap maar ff lekker aan andere zenders over.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
Van mij mag 3FM wel de hele dag zo draaien qua muziek.![]()
een beetje poppy-crap moet kunnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, laat die poppy crap maar ff lekker aan andere zenders over. [afbeelding]
Yeah, en Ryan Adams en Bat For Laches!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! en let ook even op Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
Ryan ken ik wel, maar Bat for laches zegt mij zo 1, 2, 3 even niets (moet ik gewoon even horen).quote:
Feine Freundinnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef Sirolf het volgende:
Ik zag net even Gooische Vrouwen op ZDF, nagesynchroniseerd in het Duits!![]()
De Freakandel Speciaal van vorige week!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! en let ook even op Reverend & The Makers - Heavyweight Champion Of The World
* -Hans- roept Sirolfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh kan er iemand rudy in dat 3FM plaatje bovenaan het topic plakken? (of moeten we daar een min. aantal posts voor hebben)
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh kan er iemand rudy in dat 3FM plaatje bovenaan het topic plakken? (of moeten we daar een min. aantal posts voor hebben)
Sirolf regelt dat soort zaken, ik ben niet bekend met zijn beleidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
DJ's die dagelijks te horen zijn + dj's die veel op FOK! rondhangen en waar een goede foto van is (van Annemieke is die er bijv. helaas niet, althans ik kan m niet vinden).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sirolf regelt dat soort zaken, ik ben niet bekend met zijn beleid
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai nieuwe fokker!
Ik wil veul Tonic!
Er staat een registratie te wachten op moveyourass@3fm.nl, registratie rond 10 uur vanavond. Het adres lijkt mij in orde. Klopt dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is Uffie ook goed? oh ik had trouwens een account aangemaakt voor rudy maar heb denk ik een typfout in de mail gemaakt want het registratiemailtje komt maar niet binnen...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
DJ's die dagelijks te horen zijn + dj's die veel op FOK! rondhangen en waar een goede foto van is
Die past ook niet in één van beide catagorieënquote:Dat dacht ik al
(van Annemieke is die er bijv. helaas niet, althans ik kan m niet vinden).
ja he!quote:
ik heb ze 10 jaar geleden gezien, te t dat ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iemand nog naar daft punk geweest vorige week? was super! (en deze deden ze ook - music sounds better with you)
Deden ze ook Da Funk? Geweldige track!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iemand nog naar daft punk geweest vorige week? was super! (en deze deden ze ook - music sounds better with you)
Damn, snelle service hier vandaagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er staat een registratie te wachten op moveyourass@3fm.nl, registratie rond 10 uur vanavond. Het adres lijkt mij in orde. Klopt dat?
Eventueel kan ik deze nog bevestigen, dan heb je 't account nog achter de hand.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@breuls: ja dat klopt, maar het mailtje is nog altijd niet binnen gekomen... heb me daarna maar onder eigen naam geregistreerd en dat mailtje was er gelijk
Lekkah lekkahquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik leg Lemon Parade gelijk ff klaar voor morgen in de auto.
Die laat dan weer ff geen belletje rinkelenquote:
Done. Check even of je wel het passwordmailtje krijgt, anders regel ik dat ook nog effe handmatig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@bruels: ja als je wilt. 't is gek dat die bevestigingsmail er niet doorheen kwam. thanks!
In de tijd dat ik Tonic ontdekte, was er ook Dodgy. Vandaar. Erg leuk! Paar albums gemaakt en toen gingen ze uit elkaar. Sugar is leuk, moet ik weer aan Stars denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die laat dan weer ff geen belletje rinkelenSugar weer wel
die moest zeker van de rotatielijst?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry voor het wiehoooo-liedje, maken we straks wel goed
Dan had je Rihanna ook kunnen draaienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry voor het wiehoooo-liedje, maken we straks wel weer goed... d'er moet nu eenmaal af en toe een dikke hit tussen
Ga ik zeker checken, thanks man!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
j@hans: ja uiteraard, Intro is een tof nummer. check even de DJ-kicks CD van Erlend Oye, daar zingt hij over dit nummer heen, erg goed.
Kej. Veel plezier nog met de uitzending. Ik ben weer pleite.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@bruels: ja wachtwoordmailtje is er! thanks!
Dit is toch geen fucking 538, dit is Serious Radio!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry voor het wiehoooo-liedje, maken we straks wel weer goed... d'er moet nu eenmaal af en toe een dikke hit tussen
Roosmarijn (muziekredactie 3FM) heeft het hier al eens uitgelegd wat het beleid van 3FM zo ongeveer is op dit vlak, dus laten we die discussie nu niet weer opnieuw gaan voeren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is toch geen fucking 538, dit is Serious Radio!
ze moeten met iedereen rekening houdenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit is toch geen fucking 538, dit is Serious Radio!
Ik wil ook geen discussie starten hoor, don't worry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn (muziekredactie 3FM) heeft het hier al eens uitgelegd wat het beleid van 3FM zo ongeveer is op dit vlak, dus laten we die discussie nu niet weer opnieuw gaan voeren...
Ik heb nog nooit een moeilijke gehoord moet ik zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok tijd voor het boxershort liedje...hij is echt belachelijk makkelijk vandaag, echt schandalig
Dit moet jij wel een leuk liedje vinden, dirty talk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
die moest zeker van de rotatielijst?
ja heel dik
hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit moet jij wel een leuk liedje vinden, dirty talk.![]()
![]()
jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb echt geen enkele tattoo...
Een goed geplaatste goed uitgekozen welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je houdt van tattoo's dus? [afbeelding]
vind het nou al nixquote:
quote:
Smaken verschillen, laten we het daar maar op houden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij hebt nou niet bepaald een goede smaak
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij hebt nou niet bepaald een goede smaak
Hij is niet meer online @ FOK!, dus die is inderdaad foetsie (of hij moet zo weer terugkomenquote:
Nee joh! kom net de kamer binnen en hoor ineens de Tiga remix van Bones. Moest direct aan je denken D.Rose.quote:
Ik blijf nog even hangen tot Queen en de Chemical Brothers zijn geweest, maar dan ga ik ook echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is niet meer online @ FOK!, dus die is inderdaad foetsie (of hij moet zo weer terugkomen).
Met even WikiWiki-en is 'ie niet al te moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot nu toe 0 antwoorden op de smashing pumpkins prijsvraag....hmmm ik vond die vraag ook te moeilijk
Heb de vraag helaas gemist, maar weet verder ook niets van de Smashing Pumpkins af...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot nu toe 0 antwoorden op de smashing pumpkins prijsvraag....hmmm ik vond die vraag ook te moeilijk
Is het ook, maar daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! kom net de kamer binnen en hoor ineens de Tiga remix van Bones. Moest direct aan je denken D.Rose.
Vind het origineel toch net wat beter.
oeh, ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tiga heeft 2 versies gemaakt: een vrolijke versie (die je net hoorde) en een donkere versie. maar the killers hebben dus voor deze vrolijke gekozen
binnenkort komen ook tiga mixen van The Gossip, New Young Poney Club en The Human League (!) uit.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tiga heeft 2 versies gemaakt: een vrolijke versie (die je net hoorde) en een donkere versie. maar the killers hebben dus voor deze vrolijke gekozen
Coolquote:binnenkort komen ook tiga mixen van The Gossip, New Young Poney Club en The Human League (!) uit.
Volgens mij hebben we nu beide versies gehoord (de donkere en de vrolijke uitvoering).quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het ook, maar daar ging het niet om.
We hadden het er toen over nadat ie een half uur geleden op de radio was en ik meende dat ie wel lekker klonk.
Dat meen ik nog steeds trouwens
Tsja, ik moet ze toch wel een beetje gelijk geven ook al is de plaat al zo vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei de queen fans zijn op hun tenen getrapt:
>hey opzich is het wel vet irritant als je er die kut geluiden door queen heen doet. draai em dan niet man 11-7-2007 00:03
> heiligschennis! een tros dingle door dit nummer van queen. ron
Dat was opzich te verwachten inderdaad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei de queen fans zijn op hun tenen getrapt:
>hey opzich is het wel vet irritant als je er die kut geluiden door queen heen doet. draai em dan niet man 11-7-2007 00:03
> heiligschennis! een tros dingle door dit nummer van queen.
Okay dan! fijne vakantie dan, tot een volgende keer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@ hans: ben vanaf volgende week ff op vakantie, maar daarna zal ik wel weer op de dinsdag hier inloggen! truste
Ik ben er nog, maar doe hier en daar nog wel wat andere dingen. De rest is inderdaad horizontaal gegaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iedereen is gaan pitten, of niet? nouja, wij draaien nog ff wat plaatjes tot 01u...
Dan ben je toch een nacht te vroeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoooo... Ik ben er klaar voor!
Ah, weer een Verschuuren In Het Huis dus. Dan slaap ik toch écht hoor (hoor Muijs ook helemaal nooit).quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Was het maar zo. Krijg ik pas maandag, of op z'n vróegst vrijdag... Nee, ik ben er gewoon helemaal klaar voor.
Morgen ben ik er niet om 1 uur trouwens. Ik kom drie uur te laat
Dat wordt een gigantisch verstoord nachtritme lijkt me zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yess! Verschuuren in het Huis van de Muijs tot en met 29 juli. Da's laaaaang! Maar wel tof. Ik heb er zin in
Komt door MoveYourAss.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef Toad het volgende:
Wat gaat dit topic opeens snel?
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt door MoveYourAss.
Sinds vanavond is er ook een MoveYourAss-er hier op het forum actief en dat zorgde voor een paar pallets extra posts.
Vergeet Florent niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.![]()
'nacht Annemieke!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef annemic het volgende:
haaaaaaaa
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Uiteráárd! The Feeling maakt geweldige muziek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
The Feeling Sirolf, dat moet jou ook aanspreken!
Die smilie doet me toch meer hieraan denken: http://nl.youtube.com/watch?v=wky5H1xC6-Iquote:
Als je op http://forum.fok.nl/fok/list_online_users kijkt zie je nog genoeg andere mensen online hoor, dus zo alleen ben je nu ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Laat je me alleen achter met Annemic?
Ik ben een beetje bang voor d'r Volgens mij is ze een stuk groter dan mij.
Truste
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Hey! Oneerlijke concurrentie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?
![]()
Ik hoop van wel! Ik lig in bed, haha!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef annemic het volgende:
vannacht gewoon muijs??
Ik laptop. En ik luister jou. En dat allemaal in bed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
he domien.. wat doe je??
annemiekeinhaarblootje.nlquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:12 schreef annemic het volgende:
geen vieze sites opzoeken he??
Ja hequote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Toad het volgende:
En toen was het stil...
Het gaat van het laagste naar het hogere niveau vandaagquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
Alright, Jackson Browne mag natuurlijk niet ontbreken.
Misschien al eens stil gestaan bij de gedachte dat zo'n plaat met een reden zo lang word gedraaid? Zoals bijvoorbeeld dat uit onderzoek en requests blijkt dat heel veel luisteraars deze plaat nog steeds te gek vinden? En dat we dus heel veel mensen een plezier doen met het draaien van het nummer, als ie weer gerequest word?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef cosmick het volgende:
Ongelovelijk.
Een plaat die je verdomme al een half jaar dagelijks voorbij hoort komen aanvragen EN DAN OOK NOG GAAN DRAAIEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik schiet de dj toch ook niet af? Dit is juist de kans om eens wat andere klassiekers op de radio te krijgen. Ik vind het dan zo jammer dat er net weer een verzoekje wordt uitgepikt van een plaat die je al zo vaak hoort.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje kort door de bocht dat je EN een grote groep luisteraars EN de dienstdoende DJ afschiet omdat jij een bepaalde plaat toevallig al wel zat bent.
Die klassiekers hoor je toch OOK? Als we alleen maar platen draaien die je anders nooit hoort, stoot je ook een grote groep vaste luisteraars af. Het is volgens mij juist de mix die 3FM maakt tot het fijne station dat het is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik schiet de dj toch ook niet af? Dit is juist de kans om eens wat andere klassiekers op de radio te krijgen. Ik vind het dan zo jammer dat er net weer een verzoekje wordt uitgepikt van een plaat die je al zo vaak hoort.
Hoi naamgenoot!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die klassiekers hoor je toch OOK? Als we alleen maar platen draaien die je anders nooit hoort, stoot je ook een grote groep vaste luisteraars af. Het is volgens mij juist de mix die 3FM maakt tot het fijne station dat het is.
Over welke plaat ging dat trouwens?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:47 schreef cosmick het volgende:
Ongelovelijk.
Een plaat die je verdomme al een half jaar dagelijks voorbij hoort komen aanvragen EN DAN OOK NOG GAAN DRAAIEN.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfde antwoord lijkt me hè? Het wordt gerequest door een toch best grote groep luisteraars (stond vanochtend bij de Vitaminen op 2 van meest aangevraagde platen), dus blijkbaar is er vraag naar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoi naamgenoot!
Kun je mij vertellen waarom jullie dat nummer van Jeroen (van van der) Boom zo promoten? Zo goed is het toch helemaal niet?
Het IS een fijn station, anders luister ik niet de hele dag (afgelopen vrijdagnacht vond ik hilaaarischquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die klassiekers hoor je toch OOK? Als we alleen maar platen draaien die je anders nooit hoort, stoot je ook een grote groep vaste luisteraars af. Het is volgens mij juist de mix die 3FM maakt tot het fijne station dat het is.
"Starlight", uiteraard. Sorry, maar die kan ik niet meer horen. Vandaar de wellicht wat lichtelijk gepikeerde al dan niet terechte reactiequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over welke plaat ging dat trouwens?![]()
Michiel, zoals je zo langzamerhand wel weet is het typisch FOK! om alles wat niet goed is gelijk compleet af te branden. De meesten bedoelen het helemaal niet zo slecht.
ik vraag het jou toch niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde antwoord lijkt me hè? Het wordt gerequest door een toch best grote groep luisteraars (stond vanochtend bij de Vitaminen op 2 van meest aangevraagde platen), dus blijkbaar is er vraag naar.
Jij hier? Nu al?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wat is 'dit' in dit geval?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dus mijn vraag is aan Michiel, Waarom vinden JULLIE het zo geweldig. Want zo goed is het dus niet.
Ik antwoord omdat ik al weet wat het antwoord van Michiel zou zijn.quote:
Daar heb je toch wel een puntje inderdaad. Persoonlijk hou ik het bij zulke platen meestal op 'smaken verschillen'.quote:Er is vraag naar, omdat een bepaalde groep (genaamd meelopers) het in eens fantastisch gaan vinden omdat de DJ's het promoten. Als de DJ's niks promoten, is er ook geen vraag naar. Dus mijn vraag is aan Michiel, Waarom vinden JULLIE het zo geweldig. Want zo goed is het dus niet.
Jij kan het altijd mooi genuanceerd brengen valt mij op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:18 schreef Sirolf het volgende:
Daar heb je toch wel een puntje inderdaad. Persoonlijk hou ik het bij zulke platen meestal op 'smaken verschillen'.
Ik zie nergens 'dit' staan...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hier? Nu al?
[..]
Wat is 'dit' in dit geval?
Bedoel je dat cynisch of meen je het ook?.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij kan het altijd mooi genuanceerd brengen valt mij op.![]()
Ik bedoelde 'het'. Ik heb nog geen koffie gehad, sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zie nergens 'dit' staan...![]()
Maar als je 'het' bedoeld, dan heb ik het over dat vreselijke nummer van Jeroen van der Boom.
Ik vind het gewoon absoluut niet goed. En ik ben hier niet de enige
Dus het is niet zo dat jullie vooraf rond de tafel gaan zitten en het dan bespreken.. Hmm okee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef MichielV het volgende:
Hmja, Jeroen van der Boom. Dat is iets dat bij Coen & Sander helemaal leeft. Laat ik het zo zeggen: niet bij mij.
Ik vergeef het jequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'het'. Ik heb nog geen koffie gehad, sorry![]()
Mag ik dan even toevoegen dat 'Jij bent zo' geen 'playlist plaat' is? Met andere woorden: dit liedje hoor je niet vaker dan bij Coen & Sander en natuurlijk als 'ie wordt aangevraagd in het kader van de (Summer) Request...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dus het is niet zo dat jullie vooraf rond de tafel gaan zitten en het dan bespreken.. Hmm okee.
Omdat je je als station niet zo wil profileren? En wie zegt dat duizenden 3FM-luisteraars op die plaat zitten te wachten? Wordt er onderzoek gedaan naar één bepaald nummer? Kan 't me niet voorstellen. Ik mag hopen dat 50 sms'jes voor een nummer niet wordt gezien als een aanduiding dat het grootste deel van de luisteraars een nummer geweldig vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hier? Nu al?
[..]
Wat is 'dit' in dit geval?
// Update: Ah, Jeroen v/d Boom. Dat is een plaat die begonnen is bij de Coen & Sander Show en die zich heel slim heeft weten te nestelen in de hoofden van luisteraars. Wie zouden wij dan zijn om die plaat niét te draaien? We maken radio niet voor onszelf, maar voor jullie en die duizenden andere 3FM-luisteraars. Als het overgrote gedeelte 'Jij Bent Zo' leuk vindt, waarom zouden we 'm dan laten liggen?
Ik weet het. vreselijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef Sirolf het volgende:
Dit is trouwens het Spaanstalige origineel van de single (wat dus een cover is) van Jeroen vd Boom: David Bisbal - Silencio.
En dan nog moet er een dj zijn die het nummer uit de requests pikt... Ik heb nog steeds het idee dat 3FM een zak geld toegeschoven om die plaat te draaien, net zoals dat met Neerlands trots Di-Rect of Krezip gebeurt. Hoe slecht een plaat ook is. Je wil als dj toch ook voor kwaliteit van hetgeen je draait instaan???quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik dan even toevoegen dat 'Jij bent zo' geen 'playlist plaat' is? Met andere woorden: dit liedje hoor je niet vaker dan bij Coen & Sander en natuurlijk als 'ie wordt aangevraagd in het kader van de (Summer) Request...
Serieus!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedoel je dat cynisch of meen je het ook?.
Dus wij moeten de arrogante dj uithangen die bepaalt dat we Jeroen v/d Boom niet willen draaien, omdat er ook mensen kunnen zijn die het niet leuk vinden? Dan kunnen we misschien beter enkel muziek van één genre gaan draaien en ons 3FM - Dance Radio gaan noemen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan nog moet er een dj zijn die het nummer uit de requests pikt...
Waarom heb ik dan zo vreselijk het idee dat ik hem elke 2 uur wel langs hoor komen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik dan even toevoegen dat 'Jij bent zo' geen 'playlist plaat' is? Met andere woorden: dit liedje hoor je niet vaker dan bij Coen & Sander en natuurlijk als 'ie wordt aangevraagd in het kader van de (Summer) Request...
Nee!!! Geen dance!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dus wij moeten de arrogante dj uithangen die bepaalt dat we Jeroen v/d Boom niet willen draaien, omdat er ook mensen kunnen zijn die het niet leuk vinden? Dan kunnen we misschien beter enkel muziek van één genre gaan draaien en ons 3FM - Dance Radio gaan noemen...
Het is gewoon een kwestie van keuzes maken. We kunnen niet iedereen 24/7 tevreden stellen, maar zoals Michiel zegt; het is de mix van verschillende muziek dat 3FM tot zo'n toffe zender maakt
't Was maar een voorbeeldquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee!!! Geen dance!!!!
Doe dan maar metaal
Hij kwam gisteren voorbij in RabRadio (als request) en bij C&S. Vandaag tot nu toe heb ik 'm gehoord bij de Arbeidsvitaminen. Gemiddeld ongeveer 2x per dag dus. Er zijn platen die je veel vaker hoort, dus het valt nog best mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan zo vreselijk het idee dat ik hem elke 2 uur wel langs hoor komen?
Ik zal es gaan turven dan
(Kun je de singel niet ff kwijtmaken ofzo? Wis em gewoon ff uit de computer)
Ook voor dit nummer geldt: smaken verschillenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
Gezellig druk hier trouwens voor dit tijdstip!![]()
Ik wilde hiermee even een positieve draai aan deze discussie geven.![]()
Dat komt omdat we nu met de MASTERS him selfes praten!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
Gezellig druk hier trouwens voor dit tijdstip!![]()
Ik wilde hiermee even een positieve draai aan deze discussie geven.![]()
Precies! Een discussie over muziek is nooit negatiefquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook voor dit nummer geldt: smaken verschillen.
Kunnen Coen & Sander dan ook niet meteen gewist worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, of perongeluk de schuif dicht doen, er door heen hoesten of om 30 seconden voor de reclame instartenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind er dan weer weinig aan. De single daarna (Dogs) vind ik veel beter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Vlindur het volgende:
9 crimes is ook zo lekker!
Voor C&S zat Wouter van der Goes, die is tegenwoordig programmadirecteur bij Q-Music en maakt er een lunchprogramma. Daarvoor weer zat Ruud de Wild er, en die zit tegenwoordig bij Radio 538.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander zijn leuk!!!
Ik weet niet wat er voor zat. Ik was zo'n 538 kneus.
maar ik werd die herrie zat er ben overgestapt naar 3fm. 100 keer beter. Had ik 10 jaar geleden al moeten doen!
Ow, die kom ik dan maar weinig tegen .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de combinatie C&S niet echt geslaagd (continu mensen afzeiken en nep-ruzie maken), maar andere luisteraars denken daar duidelijk anders over.
Ja, ik vind het wel natuurlijk overkomen. Gewoon lekker slappe ouwehoerderij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor C&S zat Wouter van der Goes, die is tegenwoordig programmadirecteur bij Q-Music en maakt er een lunchprogramma. Daarvoor weer zat Ruud de Wild er, en die zit tegenwoordig bij Radio 538.
Persoonlijk vind ik de combinatie C&S niet echt geslaagd (continu mensen afzeiken en nep-ruzie maken), maar andere luisteraars denken daar duidelijk anders over.
Ruud de Wild (zat voor C&S en Wout) vond ik geweldig. BRING THE SOOOOOOUL ALAAAAAAAAAAAAIF!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander zijn leuk!!!
Ik weet niet wat er voor zat. Ik was zo'n 538 kneus.
maar ik werd die herrie zat er ben overgestapt naar 3fm. 100 keer beter. Had ik 10 jaar geleden al moeten doen!
Van de Veenstra Veenstra equipe missen we trouwens alleen nog Lois.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.![]()
Wat eigenlijk best opvallend is, aangezien Lois degene is die de website bijhoud.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Van de Veenstra Veenstra equipe missen we trouwens alleen nog Lois.
Helaas is het in de praktijk nog steeds zo dat het merendeel mainstream is wat gedraaid wordt dus een echt 50/50 mix is het (nog) niet. We hebben al meerdere bands opgegeven, heb al tig keer Tonic aangevraagd en noooooooooooooooooooooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
zoals Michiel zegt; het is de mix van verschillende muziek die 3FM tot zo'n toffe zender maakt
Ga je gang zou ik zeggen. Misschien is er nog wat zendtijd over bij de lokale omroep of een internetstation?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef purplerose het volgende:
Er zou es echt een rock/alternative show moeten komen, eentje die echt dan alleen maar rock draait en niet stiekum toch de mainstream nrtjes ertussen propt. Vroeger op Mtv rock deden ze ook geen meanstream clipjes draaien omdat ze nou eenmaal veel aangevraagd worden. Rocktijd is gewoon Rocktijd
Lijkt me heel gezellig. En dan in het tweede uur een leuk groepje in de studio.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef purplerose het volgende:
Er zou es echt een rock/alternative show moeten komen, eentje die echt dan alleen maar rock draait en niet stiekum toch de mainstream nrtjes ertussen propt. Vroeger op Mtv rock deden ze ook geen meanstream clipjes draaien omdat ze nou eenmaal veel aangevraagd worden. Rocktijd is gewoon Rocktijd
I will look into itquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen. Misschien is er nog wat zendtijd over bij de lokale omroep of een internetstation?![]()
indeedquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig. En dan in het tweede uur een leuk groepje in de studio.![]()
Kneus draait kneus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef purplerose het volgende:
straks bij coen en sander zeker nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |