Dan ben je toch een nacht te vroeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoooo... Ik ben er klaar voor!
Ah, weer een Verschuuren In Het Huis dus. Dan slaap ik toch écht hoor (hoor Muijs ook helemaal nooit).quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Was het maar zo. Krijg ik pas maandag, of op z'n vróegst vrijdag... Nee, ik ben er gewoon helemaal klaar voor.
Morgen ben ik er niet om 1 uur trouwens. Ik kom drie uur te laat
Dat wordt een gigantisch verstoord nachtritme lijkt me zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yess! Verschuuren in het Huis van de Muijs tot en met 29 juli. Da's laaaaang! Maar wel tof. Ik heb er zin in
Komt door MoveYourAss.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef Toad het volgende:
Wat gaat dit topic opeens snel?
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt door MoveYourAss.
Sinds vanavond is er ook een MoveYourAss-er hier op het forum actief en dat zorgde voor een paar pallets extra posts.
Vergeet Florent niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.![]()
'nacht Annemieke!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef annemic het volgende:
haaaaaaaa
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Uiteráárd! The Feeling maakt geweldige muziek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
The Feeling Sirolf, dat moet jou ook aanspreken!
Die smilie doet me toch meer hieraan denken: http://nl.youtube.com/watch?v=wky5H1xC6-Iquote:
Als je op http://forum.fok.nl/fok/list_online_users kijkt zie je nog genoeg andere mensen online hoor, dus zo alleen ben je nu ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Laat je me alleen achter met Annemic?
Ik ben een beetje bang voor d'r Volgens mij is ze een stuk groter dan mij.
Truste
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Hey! Oneerlijke concurrentie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?
![]()
Ik hoop van wel! Ik lig in bed, haha!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef annemic het volgende:
vannacht gewoon muijs??
Ik laptop. En ik luister jou. En dat allemaal in bed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
he domien.. wat doe je??
annemiekeinhaarblootje.nlquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:12 schreef annemic het volgende:
geen vieze sites opzoeken he??
Ja hequote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Toad het volgende:
En toen was het stil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |