Je hebt dan geluk dat ik toevallig langs kwam, was eigenlijk andere dingen aan het doen en kon opeens het topic niet meer vinden...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef Vlindur het volgende:
wh00t! Dat duurde lang!
(Ik weet niet hoe het moet)
Vanmiddag zit ze bij C&S.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:18 schreef cosmick het volgende:
What's next? Monique Smit? Misschien maar eens aanvragen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik dacht toch meer aan Roxeanne Hazes...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
En zoals ik vanmiddag al opperde..
[..]
Vanmiddag zit ze bij C&S.
je zei het iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
En zoals ik vanmiddag al opperde..
[..]
Vanmiddag zit ze bij C&S.
De TT-smaken verschillen dus blijkbaar niet vandaag...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:24 schreef cosmick het volgende:
Ik stond trouwens net op het punt een nieuw topic te openen met de titel "Smaken verschillen"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry. Anders was 't een TT met 'tyfuskneuzen' gewordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roel_Jewelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef cosmick het volgende:
Riooooooom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker meebléren hier hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.stiekem jeugdsentiment ditJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze draaiden anders wel weer speciaal voor jou U2!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sorry. Anders was 't een TT met 'tyfuskneuzen' gewordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, Monique dus.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:23 schreef purplerose het volgende:
omg nog een smit telg die zingt (kweelt)
Begrijp jij 't? Piratenmuziek op 3FM.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:27 schreef purplerose het volgende:
*sprakeloos is*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Begrijp jij 't? Piratenmuziek op 3FM. [afbeelding]
Johnny Depp was wel weer een grappige piraat natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:31 schreef purplerose het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een echte (goeie) piraat is er niet meer geweest sinds Veronica op de boot zatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Johnny Depp was wel weer een grappig piraat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop