Ik wil ook geen discussie starten hoor, don't worry.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn (muziekredactie 3FM) heeft het hier al eens uitgelegd wat het beleid van 3FM zo ongeveer is op dit vlak, dus laten we die discussie nu niet weer opnieuw gaan voeren...
Ik heb nog nooit een moeilijke gehoord moet ik zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok tijd voor het boxershort liedje...hij is echt belachelijk makkelijk vandaag, echt schandalig
Dit moet jij wel een leuk liedje vinden, dirty talk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
die moest zeker van de rotatielijst?
ja heel dik
hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit moet jij wel een leuk liedje vinden, dirty talk.![]()
![]()
jammerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb echt geen enkele tattoo...
Een goed geplaatste goed uitgekozen welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je houdt van tattoo's dus? [afbeelding]
vind het nou al nixquote:
quote:
Smaken verschillen, laten we het daar maar op houden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij hebt nou niet bepaald een goede smaak
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar jij hebt nou niet bepaald een goede smaak
Hij is niet meer online @ FOK!, dus die is inderdaad foetsie (of hij moet zo weer terugkomenquote:
Nee joh! kom net de kamer binnen en hoor ineens de Tiga remix van Bones. Moest direct aan je denken D.Rose.quote:
Ik blijf nog even hangen tot Queen en de Chemical Brothers zijn geweest, maar dan ga ik ook echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij is niet meer online @ FOK!, dus die is inderdaad foetsie (of hij moet zo weer terugkomen).
Met even WikiWiki-en is 'ie niet al te moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot nu toe 0 antwoorden op de smashing pumpkins prijsvraag....hmmm ik vond die vraag ook te moeilijk
Heb de vraag helaas gemist, maar weet verder ook niets van de Smashing Pumpkins af...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tot nu toe 0 antwoorden op de smashing pumpkins prijsvraag....hmmm ik vond die vraag ook te moeilijk
Is het ook, maar daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! kom net de kamer binnen en hoor ineens de Tiga remix van Bones. Moest direct aan je denken D.Rose.
Vind het origineel toch net wat beter.
oeh, ben benieuwdquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tiga heeft 2 versies gemaakt: een vrolijke versie (die je net hoorde) en een donkere versie. maar the killers hebben dus voor deze vrolijke gekozen
binnenkort komen ook tiga mixen van The Gossip, New Young Poney Club en The Human League (!) uit.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
tiga heeft 2 versies gemaakt: een vrolijke versie (die je net hoorde) en een donkere versie. maar the killers hebben dus voor deze vrolijke gekozen
Coolquote:binnenkort komen ook tiga mixen van The Gossip, New Young Poney Club en The Human League (!) uit.
Volgens mij hebben we nu beide versies gehoord (de donkere en de vrolijke uitvoering).quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is het ook, maar daar ging het niet om.
We hadden het er toen over nadat ie een half uur geleden op de radio was en ik meende dat ie wel lekker klonk.
Dat meen ik nog steeds trouwens
Tsja, ik moet ze toch wel een beetje gelijk geven ook al is de plaat al zo vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei de queen fans zijn op hun tenen getrapt:
>hey opzich is het wel vet irritant als je er die kut geluiden door queen heen doet. draai em dan niet man 11-7-2007 00:03
> heiligschennis! een tros dingle door dit nummer van queen. ron
Dat was opzich te verwachten inderdaad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oei de queen fans zijn op hun tenen getrapt:
>hey opzich is het wel vet irritant als je er die kut geluiden door queen heen doet. draai em dan niet man 11-7-2007 00:03
> heiligschennis! een tros dingle door dit nummer van queen.
Okay dan! fijne vakantie dan, tot een volgende keer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
@ hans: ben vanaf volgende week ff op vakantie, maar daarna zal ik wel weer op de dinsdag hier inloggen! truste
Ik ben er nog, maar doe hier en daar nog wel wat andere dingen. De rest is inderdaad horizontaal gegaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:37 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iedereen is gaan pitten, of niet? nouja, wij draaien nog ff wat plaatjes tot 01u...
Dan ben je toch een nacht te vroeg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoooo... Ik ben er klaar voor!
Ah, weer een Verschuuren In Het Huis dus. Dan slaap ik toch écht hoor (hoor Muijs ook helemaal nooit).quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Was het maar zo. Krijg ik pas maandag, of op z'n vróegst vrijdag... Nee, ik ben er gewoon helemaal klaar voor.
Morgen ben ik er niet om 1 uur trouwens. Ik kom drie uur te laat
Dat wordt een gigantisch verstoord nachtritme lijkt me zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Yess! Verschuuren in het Huis van de Muijs tot en met 29 juli. Da's laaaaang! Maar wel tof. Ik heb er zin in
Komt door MoveYourAss.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef Toad het volgende:
Wat gaat dit topic opeens snel?
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt door MoveYourAss.
Sinds vanavond is er ook een MoveYourAss-er hier op het forum actief en dat zorgde voor een paar pallets extra posts.
Vergeet Florent niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.![]()
'nacht Annemieke!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:37 schreef annemic het volgende:
haaaaaaaa
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Uiteráárd! The Feeling maakt geweldige muziek!quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
The Feeling Sirolf, dat moet jou ook aanspreken!
Die smilie doet me toch meer hieraan denken: http://nl.youtube.com/watch?v=wky5H1xC6-Iquote:
Als je op http://forum.fok.nl/fok/list_online_users kijkt zie je nog genoeg andere mensen online hoor, dus zo alleen ben je nu ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:56 schreef Toad het volgende:
Laat je me alleen achter met Annemic?
Ik ben een beetje bang voor d'r Volgens mij is ze een stuk groter dan mij.
Truste
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef annemic het volgende:
annemic!
Hey! Oneerlijke concurrentie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Zie ik je morgen?! Woehoeee! Ik trek iets leuks aan. Jij ook?
![]()
Ik hoop van wel! Ik lig in bed, haha!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef annemic het volgende:
vannacht gewoon muijs??
Ik laptop. En ik luister jou. En dat allemaal in bed!quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:11 schreef annemic het volgende:
he domien.. wat doe je??
annemiekeinhaarblootje.nlquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:12 schreef annemic het volgende:
geen vieze sites opzoeken he??
Ja hequote:Op woensdag 11 juli 2007 02:28 schreef Toad het volgende:
En toen was het stil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |