quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Een van de lekkerste platen van deze lente en zomer: Paolo NuttiniNew Shoes
quote:Soms duurt het effe maar dan ineens istie er: De zomerhit! Het staat op de Borat-soundtrack en is via een grote aaneenschakeling van toevalligheden bij uw discjockey terecht gekomen. Ik weet er verder dus nog niet zoveel over, behalve dat het hier om een typisch geval van "Balkan-Beat" gaat. Het orkest bestaat uit een zooitje oude mannen die op een zeer dansbare manier zwaar heftig aan het toeteren zijn. Neem van mij aan: binnen een paar weken danst heel Nederland hier op! Bij ons hoor je hem alvast. Ik krijg er na elke draaibeurt minstens 30 mailtjes over dus nu eindelijk de titel en artiest: Mahalageasca van Mahala Rai Banda vs. Shantel!!
Welkomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey hallo! kevin hier, producer van MoveYourAss en momenteel aan het werk in de 3FM-studio. vragen/suggesties...alles welkom!
Als een requestje mag... doe maar The Gossip met Standing in the way of Controlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey hallo! kevin hier, producer van MoveYourAss en momenteel aan het werk in de 3FM-studio. vragen/suggesties...alles welkom!
Kevin, welkom man!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Leuke muziek draaienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
damn wat vroegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:36 schreef DomienVerschuuren het volgende:
WE HEBBEN EEN NIEUWE FOK!KERRRRR!!!
Nu ik: [GEZ] Vroege vogel voor 3FM
Anyone?
Welkom!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Haha! komt 'ie weer aan met zijn Tiga remix van Bones!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj
Suggesties? Bones in de Tiga versie draaide jullie ooit. Die wil ik nog wel een keer horen
Je kan ook SMSen, bellen of zelfs faxen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef DJKoster het volgende:
Wel relaxed zo'n zomerrequest-week, komen fijne nummers voorbij..
En Last Christmas is eigenlijk best wel een goed idee, morgen massaal aanvragen?![]()
(Helaas geen internet beschikbaar op mijn werk)
Nee sorry. MP rockt, dit nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja wij zijn grote fans! luister even goed naar het volgende nummer van Kelly Clarkson en dan moet je even bedenken dat paul smith van maximo park dat zingt....dat zou echt een maximo nummer kunnen zijn!
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Meteen even toegevoegd in de OP @ wiki.
Cool fragment, ik had me alleen een heel ander plaatje bij die zangeres voorgesteldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dank dank!
aha The Gossip..een favoriet van ons! interviewtje met Beth kan je op onze site downloaden (moveyourass.nl > podcast). Check even deze video van Beth samen met Mika op het T in The Park festival > Sweet Dreams Are Made Of These hier
omg dat filmpjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ek-stra Weekend ontharingsspecial: Gerard met ladyshave.
Ik kan me dit ook niet zo goed in Maximo Park-stijl voorstellenquote:
Hai nieuwe fokker!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Daarom vraag ik ook naar die plaatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! komt 'ie weer aan met zijn Tiga remix van Bones!Maar.... Rudy is de eerste en enige op 3FM die de Tiga mix heeft gedraaid.
Die is 'net' geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef IedeK. het volgende:
Dan zal The Gossip er zo wel aankomen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo meteen LCD soundsystem en dan is er nog net tijd voor the gossip. als er volgend uur nog een gaatje is dan gooi ik er die tiga remix tussen
quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:52 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo meteen LCD soundsystem en dan is er nog net tijd voor the gossip. als er volgend uur nog een gaatje is dan gooi ik er die tiga remix tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |