Waarom heb ik dan zo vreselijk het idee dat ik hem elke 2 uur wel langs hoor komen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mag ik dan even toevoegen dat 'Jij bent zo' geen 'playlist plaat' is? Met andere woorden: dit liedje hoor je niet vaker dan bij Coen & Sander en natuurlijk als 'ie wordt aangevraagd in het kader van de (Summer) Request...
Nee!!! Geen dance!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dus wij moeten de arrogante dj uithangen die bepaalt dat we Jeroen v/d Boom niet willen draaien, omdat er ook mensen kunnen zijn die het niet leuk vinden? Dan kunnen we misschien beter enkel muziek van één genre gaan draaien en ons 3FM - Dance Radio gaan noemen...
Het is gewoon een kwestie van keuzes maken. We kunnen niet iedereen 24/7 tevreden stellen, maar zoals Michiel zegt; het is de mix van verschillende muziek dat 3FM tot zo'n toffe zender maakt
't Was maar een voorbeeldquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:28 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee!!! Geen dance!!!!
Doe dan maar metaal
Hij kwam gisteren voorbij in RabRadio (als request) en bij C&S. Vandaag tot nu toe heb ik 'm gehoord bij de Arbeidsvitaminen. Gemiddeld ongeveer 2x per dag dus. Er zijn platen die je veel vaker hoort, dus het valt nog best mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan zo vreselijk het idee dat ik hem elke 2 uur wel langs hoor komen?
Ik zal es gaan turven dan
(Kun je de singel niet ff kwijtmaken ofzo? Wis em gewoon ff uit de computer)
Ook voor dit nummer geldt: smaken verschillenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
Gezellig druk hier trouwens voor dit tijdstip!![]()
Ik wilde hiermee even een positieve draai aan deze discussie geven.![]()
Dat komt omdat we nu met de MASTERS him selfes praten!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:29 schreef Sirolf het volgende:
Gezellig druk hier trouwens voor dit tijdstip!![]()
Ik wilde hiermee even een positieve draai aan deze discussie geven.![]()
Precies! Een discussie over muziek is nooit negatiefquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ook voor dit nummer geldt: smaken verschillen.
Kunnen Coen & Sander dan ook niet meteen gewist worden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, of perongeluk de schuif dicht doen, er door heen hoesten of om 30 seconden voor de reclame instartenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind er dan weer weinig aan. De single daarna (Dogs) vind ik veel beter.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:30 schreef Vlindur het volgende:
9 crimes is ook zo lekker!
Voor C&S zat Wouter van der Goes, die is tegenwoordig programmadirecteur bij Q-Music en maakt er een lunchprogramma. Daarvoor weer zat Ruud de Wild er, en die zit tegenwoordig bij Radio 538.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander zijn leuk!!!
Ik weet niet wat er voor zat. Ik was zo'n 538 kneus.
maar ik werd die herrie zat er ben overgestapt naar 3fm. 100 keer beter. Had ik 10 jaar geleden al moeten doen!
Ow, die kom ik dan maar weinig tegen .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de combinatie C&S niet echt geslaagd (continu mensen afzeiken en nep-ruzie maken), maar andere luisteraars denken daar duidelijk anders over.
Ja, ik vind het wel natuurlijk overkomen. Gewoon lekker slappe ouwehoerderij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor C&S zat Wouter van der Goes, die is tegenwoordig programmadirecteur bij Q-Music en maakt er een lunchprogramma. Daarvoor weer zat Ruud de Wild er, en die zit tegenwoordig bij Radio 538.
Persoonlijk vind ik de combinatie C&S niet echt geslaagd (continu mensen afzeiken en nep-ruzie maken), maar andere luisteraars denken daar duidelijk anders over.
Ruud de Wild (zat voor C&S en Wout) vond ik geweldig. BRING THE SOOOOOOUL ALAAAAAAAAAAAAIF!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander zijn leuk!!!
Ik weet niet wat er voor zat. Ik was zo'n 538 kneus.
maar ik werd die herrie zat er ben overgestapt naar 3fm. 100 keer beter. Had ik 10 jaar geleden al moeten doen!
Van de Veenstra Veenstra equipe missen we trouwens alleen nog Lois.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik zie het. Gaat de goede kant op. Nu nog Jurgen, Fleur, Giel, Rob, Paul, Eric, Barbara en dan zijn wel al een heel eind.![]()
Wat eigenlijk best opvallend is, aangezien Lois degene is die de website bijhoud.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Van de Veenstra Veenstra equipe missen we trouwens alleen nog Lois.
Helaas is het in de praktijk nog steeds zo dat het merendeel mainstream is wat gedraaid wordt dus een echt 50/50 mix is het (nog) niet. We hebben al meerdere bands opgegeven, heb al tig keer Tonic aangevraagd en noooooooooooooooooooooit meer wat van gehoord.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
zoals Michiel zegt; het is de mix van verschillende muziek die 3FM tot zo'n toffe zender maakt
Ga je gang zou ik zeggen. Misschien is er nog wat zendtijd over bij de lokale omroep of een internetstation?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef purplerose het volgende:
Er zou es echt een rock/alternative show moeten komen, eentje die echt dan alleen maar rock draait en niet stiekum toch de mainstream nrtjes ertussen propt. Vroeger op Mtv rock deden ze ook geen meanstream clipjes draaien omdat ze nou eenmaal veel aangevraagd worden. Rocktijd is gewoon Rocktijd
Lijkt me heel gezellig. En dan in het tweede uur een leuk groepje in de studio.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef purplerose het volgende:
Er zou es echt een rock/alternative show moeten komen, eentje die echt dan alleen maar rock draait en niet stiekum toch de mainstream nrtjes ertussen propt. Vroeger op Mtv rock deden ze ook geen meanstream clipjes draaien omdat ze nou eenmaal veel aangevraagd worden. Rocktijd is gewoon Rocktijd
I will look into itquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga je gang zou ik zeggen. Misschien is er nog wat zendtijd over bij de lokale omroep of een internetstation?![]()
indeedquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig. En dan in het tweede uur een leuk groepje in de studio.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |