En appelsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef MichielV het volgende:
Pepernoten?
alleen maar hoi?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
T-E-R-I-N-G ik wilde alleen maar "hoi" typen en hij was al weer dicht![]()
![]()
zolang je geen FiPo gaat roepen kan het geen kwaadquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef MichielV het volgende:
Ik fipo me drie slagen in de rondte!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef Marc63 het volgende:
Hey
Pepernoten en appels? Ik weet niet wat ik zie!
Nouja, al jij liever een komkommer hebt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef JeroenV het volgende:
Komkommertijd
Pepernoten en komkommersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, al jij liever een komkommer hebt...
tssss begroet ik je eens is het weer niet goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alleen maar hoi?
een beetje meer postvulling mag best hoor
Ik ga ook even nadenkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb besloten dat ik mijn request van gisteren in de herhaling ga gooien
Waarom zouden we 'm willen behouden?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Siegfried het volgende:
Ik zeg we beginnen even snel een petitie om Giel te behouden![]()
zelf maken?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Glacier het volgende:
Hoi Michiel
En D.R., door die topictitle heb ik nu zin in pepernoten
Hoe ga ik daar nu aan komen
Michiel en bouwen?? LOLquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Toad het volgende:
Misschien moeten Michiel en Maricha een klimaatneutrale cel bouwen voor Giel in de studio. Dan blijft Giel bij 3FM en stunt hij ook nog een keer. Dan is iedereen blij! Wij blij, want Giel blijft 3FM. Michiel blij want dat gebeurd allemaal klimaatneutraal. En Giel blij, want hij stunt weer 'ns.![]()
Dus.....
Giel naar 538?????? wtfquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Maar
Giel = Radio..
Dat zou betekenen dat..![]()
![]()
Ik vind het wel tijd voor een frisse windquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik zou het zonde vinden als ie vertrekt
Dat het op vrijdagavond vanaf 19.00uur s avonds Ekstra Weekend is tot 07.00uur s morgensquote:
Ik hoop in dat geval iig dat Michiel niet in de ochtend gaat zitten, want dan kan ik hem niet zo veel meer luisteren..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Hij is toch het gezicht van 3FM laatste jaren.
Maar dat gaat Michiel natuurlijk overnemen![]()
Das dan wel weer waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zeflde hier, ik luister eigenlijk alleen rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval iig dat Michiel niet in de ochtend gaat zitten, want dan kan ik hem niet zo veel meer luisteren..
Giel is tegenwoordig ook een beetje tv...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Maar
Giel = Radio..
Dat zou betekenen dat..![]()
![]()
Hij is idd het 'gezicht', maar dat komt vooral omdat ie zo mediageil isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij is toch het gezicht van 3FM laatste jaren.
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.htmlquote:Giel Beelen overweegt overstap naar Radio 538
Uitgegeven: 3 juli 2007 16:49
AMSTERDAM - Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dat vertelt de dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert nu drie jaar lang elke werkdag zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
ANP
Het verhaal dat Ruud de Wild weg wil bij Radio 538 en Giel dan zijn middagprogramma zou overnemen, wordt door de 31-jarige Beelen niet ontkend. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Kan, maar dat soort mensen heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is idd het 'gezicht', maar dat komt vooral omdat ie zo mediageil is
Nee, die vergelijking zou Giel ook gelijk stellen aan 538, en 538 aan 3FM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel is tegenwoordig ook een beetje tv...
alsjeblieft nietquote:
Have fun! heb de film ook gezien en het is niet mijn genre, maar heb mij wel vermaakt. De vorige delen heb ik niet gezien dus in het begin had ik wat moeite om het allemaal te volgen, echter was dat gelukkig voor korte duur. Vind het wel een aanrader.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef IedeK. het volgende:
Vanavond geen MetMichiel voor mij trouwens.
Ga zo naar Ocean's 13 in de bios.
zijn middagshow vond ik geniaalquote:
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1183474884quote:Giel Beelen sluit overstap naar 538 niet uit [update]
Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dit zegt de 3FM-dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert momenteel zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
Het gerucht gaat dat Ruud de Wild mogelijk weg wil bij Radio 538 en Giel dan het station komt versterken. De 31-jarige Beelen wil dit niet ontkennen. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Een woordvoerder van Radio 538 laat weten dat het station niet bezig is met een overstap van Beelen. "Het is een antwoord op de vraag van de gids. Maar wij zijn hier niet mee bezig."
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.quote:
Sinds wanneer gaan ze op elk gerucht in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1183474884
Als er 1 DJ is die nog minder geïntresseerd overkomt en vooral zichzelf geweldig vindt dan Lantinga dan is het Ruudquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zijn middagshow vond ik geniaalmet astrid als sidekick, heerlijk
Dan gaat bij mij de vlag toch half stokquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.
Jeroen en Sander waren wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij de vlag toch half stok![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vind je C&S zo leuk dan?? doe die maar naar de ochtnedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jeroen en Sander waren wel leuk ja
Wellicht als duo op de ochtend dan maar?
Dat was na een tijdje zo ontzettend afgezaagd...quote:
Da's ook goed hoor, als ik jou daar blij mee maakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vind je C&S zo leuk dan?? doe die maar naar de ochtned
Dat was het vanaf seconde 1 alquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was na een tijdje zo ontzettend afgezaagd...
Prima. Klootjesvolk 's morgens ook weer blijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's ook goed hoor, als ik jou daar blij mee maak
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat in TV/Radio
En ik maar denken dat het Klaagbaak was
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Siegfried het volgende:
Voor de mensen die het geheel missen:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.html
quote:Een woordvoerder van Radio 538 laat weten dat het station niet bezig is met een overstap van Beelen. "Het is een antwoord op de vraag van de gids. Maar wij zijn hier niet mee bezig."
Bron: RadioFreak.
Domien doet morgen nacht de show pas hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is domien eigenlijk ?? heb ik wat gemist??
Op wie dan?quote:
Michiel naar de middag dan natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Prima. Klootjesvolk 's morgens ook weer blijik blij, michiel blijft 's avonds, wij allemaal blij. Tadaaa zo makkelijk is het leven.
Die gaat natuurlijk 19-22 doen als Veenstra naar de middag gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is domien eigenlijk ?? heb ik wat gemist??
Ja dat haalde ik ook al aan. Giel zal ergens wel toe zijn aan nieuwe uitdagingen en wellicht een groter publiek.. Maar of dat nu bij 538 moet? Hij lijkt me daar niet zo zeer op zijn plek..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het voor Beelen wel goed is om een nieuwe richting in te slaan want ik heb al ruimte tijd het idee dat Giel wel erg op de automatische piloot bezig is. Zou het wel jammer vinden als hij vertrekt want de beste man is goed in zijn vak, maar een overstap naar de zender met 3 cijfers? Ik kan het mij niet echt voorstellen. Giel houdt van vrijheid en muziek en daarvoor moet je niet bij die zender zijn... simpel.
Voordeel is wel dat meneer - ik lap graag concurrent radiostations er bij - de Zwart daar niet meer rondloopt...
Dat hoop ik toch niet, dan kan ik helemaal nooit meer luisteren. Nog minder als `s ochtendsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Michiel naar de middag dan natuurlijk
een heeeeel lief meisjequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk 19-22 doen als Veenstra naar de middag gaat
hoef je dat niet meer te doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
Moet eigenlijk de auto nog wassen
Rij em door de wasstraatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Rij em door de wasstraatIs ook beter voor het milieu dan zelf wassen
Wasstraatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Rij em door de wasstraatIs ook beter voor het milieu dan zelf wassen
Hier regende het net ook (gelukkig was ik binnen, anders had ik een Umbrella nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.
ella..ella..ella...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier regende het net ook (gelukkig was ik binnen, anders had ik een Umbrella nodig), maar nu heb ik weer de gordijnen dichtgedaan vanwege de felle zon...
Typisch Nederland, je kan je er onmogelijk op kleden!![]()
mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zelf wassen is nog leuk ookik kom wel een keertje dat ding wassen
Eventjes pakken duurt toch niet zo lang?, Hand naar rechts, dichtknijpen, terugtrekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... post niet zo snel. Ben mn tas aan het pakken en op deze manier kan ik alles niet bij houden.
Is de wasstraat zo slecht dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.
ja tuurlijk, kan je zelf wel bedenken ook tochquote:
Pardon?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef Remzz het volgende:
Sander de Heer zou trouwens wel een enorm goede opvolger zijn mocht het gaan gebeuren.
Jaquote:
zet `m dan buitenquote:
Beschadigt je lak....quote:
´quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Pardon?!
Leuke DJ hoor, maar geen vervanger voor Giel![]()
De enige huidige 3FM-jock die daar mijns inziens voor in aanmerking komt is Michiel
dan wordt hij juist viesquote:
Hij is te braafjes vind ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
´
Tja ik vond hem eigenlijk niet zo heel sterk toen die Giel verving, Sander de Heer heeft nu gewoon een enorm leuke ochtendshow in het weekend wat hij zo kan doortrekken naar de werkweek denk ik
maar wel natquote:
Denk altijd met plezier terug aan de tijd dat Giel echt rebels was. Altijd ruzie met side-kick/producer Claudia, Def Rhymz bashen en tegen van alles en iedereen aanschoppen. Ik kan mij nog wel herinneren dat hij werd ontslagen bij de KRO... echt WOEST was ik op die omroep, wat een eikels! In de klas zat ik altijd naar zijn middagshow te luisteren en het was elke uitzending weer raak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat haalde ik ook al aan. Giel zal ergens wel toe zijn aan nieuwe uitdagingen en wellicht een groter publiek.. Maar of dat nu bij 538 moet? Hij lijkt me daar niet zo zeer op zijn plek..
Maar goed, we zullen zien
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
´
Tja ik vond hem eigenlijk niet zo heel sterk toen die Giel verving, Sander de Heer heeft nu gewoon een enorm leuke ochtendshow in het weekend wat hij zo kan doortrekken naar de werkweek denk ik
Omdat je van vieze auto's houdt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Timo20 het volgende:
waarom denk je dat ik m`n auto al maanden niet gepoetst heb
Ik ook hoor, en leuke show.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik mag sander de heer ook wel
relaxte gozer
Ook, en omdat ik te lui `m te wassenquote:
Ja dat heb ik deels ook wel, maar toch.. Vooral sommige items in zijn programma zijn wel weer eens aan vervanging toe. Het rellen doet ie nog wel zo nu en dan, maar in mindere mate inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk altijd met plezier terug aan de tijd dat Giel echt rebels was. Altijd ruzie met side-kick/producer Claudia, Def Rhymz bashen en tegen van alles en iedereen aanschoppen. Ik kan mij nog wel herinneren dat hij werd ontslagen bij de KRO... echt WOEST was ik op die omroep, wat een eikels! In de klas zat ik altijd naar zijn middagshow te luisteren en het was elke uitzending weer raak.![]()
Maar goed, ik was toen ook nog een stuk jonger en dan is al dat geschop natuurlijk helemaal prachtig.Ik mis al die spanning nu in de show van Giel, helaas.
Hahah, dat zou ook wel een stunt zijnquote:Anyway, afwachten maar wat er waar is want voor hetzelfde geldt is het een soort van stunt. Het blijft immers Giel Beelen.![]()
Ik ben ook te lui, daarom doe ik het op het laatste momentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook, en omdat ik te lui `m te wassen [afbeelding]
Meeeeeeen wat een fantastische plaat is dit![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ten opzichte van Giel zijn veel dj's natuurlijk al snel braafjes. En als er een dj ergens weg gaat, dan is het altijd het leukst dat er iets anders voor in de plaats komt. Als een dj niet zn eigen ding doet, dan hoor je dat ook veel te snel.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je ze hebt, verwacht ik ze komend weekend hier
Ook weer waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Giel zijn veel dj's natuurlijk al snel braafjes. En als er een dj ergens weg gaat, dan is het altijd het leukst dat er iets anders voor in de plaats komt. Als een dj niet zn eigen ding doet, dan hoor je dat ook veel te snel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Siegfried het volgende:
Ja dat heb ik deels ook wel, maar toch.. Vooral sommige items in zijn programma zijn wel weer eens aan vervanging toe. Het rellen doet ie nog wel zo nu en dan, maar in mindere mate inderdaad.
quote:
Volgens mij was de workingtitle ook MetMichiel is het elke dag taalfeest! Maar net zoals Maricha de "s" van digitalism niet goed uit kan spreken, had degene die dit in heeft gesproken moeite met "taal".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
MetMichiel is het elke dag feest (en taal-chaos, vooral taal-chaos!).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heeeee, oppassen he.... Ik heb toch (LIVE) bewezen dat ik het wel kan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was de workingtitle ook MetMichiel is het elke dag taalfeest! Maar net zoals Maricha de "s" van digitalism niet goed uit kan spreken, had degene die dit in heeft gesproken moeite met "taal".
ik blijf het een coole smilie vindenquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heeeee, oppassen he.... Ik heb toch (LIVE) bewezen dat ik het wel kan!
Zekers, behalve nog wat popkwis prijzen, maar daar is de achterstand niet zo groot. Wellicht morgen alles verstuurd (als ik dan tijd heb)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou vooruit...
Is het vandaag nog gelukt om de prijzen te versturen?
Hoe lang doet de post er over om het bij mij thuis af te leveren? Als het maar 1 dag is, als mijn prijzen al verstuurd zijn en als de post een beetje vroeg komt, misschien kan ik mn badeend dan nog net meenemen naar Kreta.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zekers, behalve nog wat popkwis prijzen, maar daar is de achterstand niet zo groot. Wellicht morgen alles verstuurd (als ik dan tijd heb)
Morgen wordt het bij ons opgehaald door de postkamer, dus ik denk in het gunstigste geval donderdag (je had een sleutelhanger toch? Die is zeker op de bus gegaan)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe lang doet de post er over om het bij mij thuis af te leveren? Als het maar 1 dag is, als mijn prijzen al verstuurd zijn en als de post een beetje vroeg komt, misschien kan ik mn badeend dan nog net meenemen naar Kreta.
Donderdag ben ik helaas al wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen wordt het bij ons opgehaald door de postkamer, dus ik denk in het gunstigste geval donderdag (je had een sleutelhanger toch? Die is zeker op de bus gegaan)
Ik heb ze alleen niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je ze hebt, verwacht ik ze komend weekend hier
oquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
Ik heb ze alleen niet...Ik reageerde op de TT
Mutz!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen niet...Ik reageerde op de TT
Oei, jammer...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik helaas al wegWel jammer. Ik was van plan voor Michiel een foto te maken van de badeend bij de Starbucks op Schiphol.
En bij de popkwis win je toch de enige echte MetMichielinbadeend?
Vind ik wel een beetje sadistisch van jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik helaas al wegWel jammer. Ik was van plan voor Michiel een foto te maken van de badeend bij de Starbucks op Schiphol.
En bij de popkwis win je toch de enige echte MetMichielinbadeend?
ChatGirlquote:
Moet je vooral tegen Michiel zeggen. Als Al Gore hem niet voor was geweest zou je verwachten dat hij wel met het idee voor Live Earth was gekomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hou nou eens op met altijd dat gezeik over live earth enzo
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tentquote:
Dan zet je de radio en de pc uit, hoor je het niet én het is beter voor het milieuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik word er spuugzat van, de hele tijd maar gezeur over wat jij wel niet voor het klimaat kan doen.
Volgens mij heeft ze al tenten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tent
kan ik beter doen met deze herrie op de radio jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zet je de radio en de pc uit, hoor je het niet én het is beter voor het milieu![]()
Hoi Glacier!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al tenten?
Hoi CG trouwens
En toch ook maar even MutZ begroeten
Hoi MutZ
oepsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tent
Ja, dat kan natuurlijk nietquote:
Hardlopen is het magische woord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Die van Just Jack is leuk
Ik ben echt zoo moe![]()
Was ik toevallig net van plan deze week mee te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hardlopen is het magische woord.![]()
Heb vandaag ook weer even hardgelopen direct toen ik thuis kwam van het werken, echt heerlijk!
Stay Awake van the Sheer voro je aangevraagdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Die van Just Jack is leuk
Ik ben echt zoo moe![]()
uurtje fietsen ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hardlopen is het magische woord.![]()
Heb vandaag ook weer even hardgelopen direct toen ik thuis kwam van het werken, echt heerlijk!
Je hebt mailquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Glacier!
Dat over die tent was dat Mutz mij een mail terug zou sturen vorige week, maar die is ws ergens blijven steken of zo. Maar als ze dr al een heeft, is het goed![]()
o oh...quote:
Okay dan, suc6quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef JeroenV het volgende:
Was ik toevallig net van plan deze week mee te gaan beginnen.
Niks, want ik heb je mailtje gelezenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Stay Awake van the Sheer voro je aangevraagd![]()
nog leuker ookquote:
Vengaboys?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oohohoho mensen, als mijn request langskomt, dan heeft Michiel mijn diepste respect
Melrose - O?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oohohoho mensen, als mijn request langskomt, dan heeft Michiel mijn diepste respect
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Enrique
* wolfrolf listens to: Stone Temple Pilots - Plush
Zanger Bob fantopic! die?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Bron: 3FM.nlquote:Roskilde festival doneert tenten
(29-06-07) - Na afloop van het Roskilde festival blijven elk jaar tenten, slaapzakken, matten en kleding op het festivalterrein achter.
De organisatie van het Deense festival heeft nu een goede bestemming gevonden voor de spullen.
Doneren
Al het materiaal dat door de festivalgangs op het terrein wordt achtergelaten, wordt automatisch gedoneerd aan de organisatie van Roskilde. Deze zal de spullen vervolgens weggeven aan verschillende goede doelen.
Verzamelen
Bezoekers van het festival doneerden in 2006 ruim 5000 slaapzakken aan daklozen. De organisatie hoopt ook dit jaar weer veel campingartikelen te kunnen verzamelen.
Nee. De plaat zal toch niet voorbij komen, maar toch zeg ik het pas na tienenquote:
Ben nu toch wel erg benieuwd geworden!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nee. De plaat zal toch niet voorbij komen, maar toch zeg ik het pas na tienen
phieuw... Ik zat me al helemaal voor te bereiden op dat ik me moest gaan schamen in een hoekje oid...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Killers - Read My Mind in uiteraard de PSB-remix![]()
Hele goeie request, D.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Dat had ik niet eens gelezen
Maar had 'm daarvoor ook al aangevraagd
We zullen het doorgeven!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Siegfried het volgende:
Trouwens Michiel
Je sprak vanavond met Eric over Lowlands en de tentjes die daar achterblijven.. Maar waarom lossen ze het niet op zoals Roskilde?
[..]
Bron: 3FM.nl
Zeg, je kent me toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
phieuw... Ik zat me al helemaal voor te bereiden op dat ik me moest gaan schamen in een hoekje oid...
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe je anders, namelijk:
'Je hebt... *poing*... mail!'
![]()
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, je kent me toch wel een beetje?
Trouwens, het Appelpop-programma is bijna rond
Topquote:
Jupquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trouwens, het Appelpop-programma is bijna rond
ik werk daar de komende maand~! mooie stadquote:
Nu wel iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Hyves is toch die site waar je een half uur moet wachten voordat de pagina is geladen? Het schijnt echt vreselijk traag te zijn.
Ik kan dat uiteraard alleen maar beamen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik werk daar de komende maand~! mooie stad
Neuh, laat maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aha okay, nou veel wacht plezier dan maar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een K-U-T-remaketering
hier moet je niet aankomen
Hetzelfde geldt voor:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Ik zal dus echt nooit begrijpen waarom Read My Mind niet op de 3FM playlist is gezet.. keuzes maken, tsja maar dit is toch wel erg lekker om te horen.
Ik vind Cake het toch leuker doen dan Gloria Gaynor en ook stukken leuker dan de Hermes House Bandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een K-U-T-remaketering
hier moet je niet aankomen
Vrees dat The Gossip straks ook aan het lijstje toegevoegd kan worden. Naja, gelukkig zijn er meer wegen die naar Rome leiden, zoals inderdaad de altijd handige MP3 speler.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Hetzelfde geldt voor:The Feeling - Love It When You Call
Nizlopi - Jcb
Room Eleven - Bitch
Jammer, maar helaas dus...
Och, dan gaan ze een keertje extra in de repeat op m'n mp3-speler.
een pop natuurlijk, zie je tochquote:
Dat noemen ze nou een pop, Glacierquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Sinds donderdag gaat het wel achteruit met die Popkwis kandidaten...
serieus? vond het gewoon engquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Die versie van Lilly klonk wel erg lekker btw.
Ja, wat meer funkyquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
serieus? vond het gewoon eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |