quote:
Volgens mij was de workingtitle ook MetMichiel is het elke dag taalfeest! Maar net zoals Maricha de "s" van digitalism niet goed uit kan spreken, had degene die dit in heeft gesproken moeite met "taal".quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
MetMichiel is het elke dag feest (en taal-chaos, vooral taal-chaos!).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heeeee, oppassen he.... Ik heb toch (LIVE) bewezen dat ik het wel kan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was de workingtitle ook MetMichiel is het elke dag taalfeest! Maar net zoals Maricha de "s" van digitalism niet goed uit kan spreken, had degene die dit in heeft gesproken moeite met "taal".
ik blijf het een coole smilie vindenquote:
Nou vooruit...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heeeee, oppassen he.... Ik heb toch (LIVE) bewezen dat ik het wel kan!
Zekers, behalve nog wat popkwis prijzen, maar daar is de achterstand niet zo groot. Wellicht morgen alles verstuurd (als ik dan tijd heb)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou vooruit...
Is het vandaag nog gelukt om de prijzen te versturen?
Hoe lang doet de post er over om het bij mij thuis af te leveren? Als het maar 1 dag is, als mijn prijzen al verstuurd zijn en als de post een beetje vroeg komt, misschien kan ik mn badeend dan nog net meenemen naar Kreta.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zekers, behalve nog wat popkwis prijzen, maar daar is de achterstand niet zo groot. Wellicht morgen alles verstuurd (als ik dan tijd heb)
Morgen wordt het bij ons opgehaald door de postkamer, dus ik denk in het gunstigste geval donderdag (je had een sleutelhanger toch? Die is zeker op de bus gegaan)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe lang doet de post er over om het bij mij thuis af te leveren? Als het maar 1 dag is, als mijn prijzen al verstuurd zijn en als de post een beetje vroeg komt, misschien kan ik mn badeend dan nog net meenemen naar Kreta.
Donderdag ben ik helaas al wegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Morgen wordt het bij ons opgehaald door de postkamer, dus ik denk in het gunstigste geval donderdag (je had een sleutelhanger toch? Die is zeker op de bus gegaan)
Ik heb ze alleen niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je ze hebt, verwacht ik ze komend weekend hier
oquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
Ik heb ze alleen niet...Ik reageerde op de TT
Mutz!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen niet...Ik reageerde op de TT
Oei, jammer...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik helaas al wegWel jammer. Ik was van plan voor Michiel een foto te maken van de badeend bij de Starbucks op Schiphol.
En bij de popkwis win je toch de enige echte MetMichielinbadeend?
Vind ik wel een beetje sadistisch van jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Donderdag ben ik helaas al wegWel jammer. Ik was van plan voor Michiel een foto te maken van de badeend bij de Starbucks op Schiphol.
En bij de popkwis win je toch de enige echte MetMichielinbadeend?
ChatGirlquote:
Moet je vooral tegen Michiel zeggen. Als Al Gore hem niet voor was geweest zou je verwachten dat hij wel met het idee voor Live Earth was gekomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hou nou eens op met altijd dat gezeik over live earth enzo
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |