Hij is te braafjes vind ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
´
Tja ik vond hem eigenlijk niet zo heel sterk toen die Giel verving, Sander de Heer heeft nu gewoon een enorm leuke ochtendshow in het weekend wat hij zo kan doortrekken naar de werkweek denk ik
maar wel natquote:
Denk altijd met plezier terug aan de tijd dat Giel echt rebels was. Altijd ruzie met side-kick/producer Claudia, Def Rhymz bashen en tegen van alles en iedereen aanschoppen. Ik kan mij nog wel herinneren dat hij werd ontslagen bij de KRO... echt WOEST was ik op die omroep, wat een eikels! In de klas zat ik altijd naar zijn middagshow te luisteren en het was elke uitzending weer raak.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:28 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja dat haalde ik ook al aan. Giel zal ergens wel toe zijn aan nieuwe uitdagingen en wellicht een groter publiek.. Maar of dat nu bij 538 moet? Hij lijkt me daar niet zo zeer op zijn plek..
Maar goed, we zullen zien
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
´
Tja ik vond hem eigenlijk niet zo heel sterk toen die Giel verving, Sander de Heer heeft nu gewoon een enorm leuke ochtendshow in het weekend wat hij zo kan doortrekken naar de werkweek denk ik
Omdat je van vieze auto's houdt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Timo20 het volgende:
waarom denk je dat ik m`n auto al maanden niet gepoetst heb
Ik ook hoor, en leuke show.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]ik mag sander de heer ook wel
relaxte gozer
Ook, en omdat ik te lui `m te wassenquote:
Ja dat heb ik deels ook wel, maar toch.. Vooral sommige items in zijn programma zijn wel weer eens aan vervanging toe. Het rellen doet ie nog wel zo nu en dan, maar in mindere mate inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk altijd met plezier terug aan de tijd dat Giel echt rebels was. Altijd ruzie met side-kick/producer Claudia, Def Rhymz bashen en tegen van alles en iedereen aanschoppen. Ik kan mij nog wel herinneren dat hij werd ontslagen bij de KRO... echt WOEST was ik op die omroep, wat een eikels! In de klas zat ik altijd naar zijn middagshow te luisteren en het was elke uitzending weer raak.![]()
Maar goed, ik was toen ook nog een stuk jonger en dan is al dat geschop natuurlijk helemaal prachtig.Ik mis al die spanning nu in de show van Giel, helaas.
Hahah, dat zou ook wel een stunt zijnquote:Anyway, afwachten maar wat er waar is want voor hetzelfde geldt is het een soort van stunt. Het blijft immers Giel Beelen.![]()
Ik ben ook te lui, daarom doe ik het op het laatste momentquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ook, en omdat ik te lui `m te wassen [afbeelding]
Meeeeeeen wat een fantastische plaat is dit![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ten opzichte van Giel zijn veel dj's natuurlijk al snel braafjes. En als er een dj ergens weg gaat, dan is het altijd het leukst dat er iets anders voor in de plaats komt. Als een dj niet zn eigen ding doet, dan hoor je dat ook veel te snel.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als je ze hebt, verwacht ik ze komend weekend hier
Ook weer waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Giel zijn veel dj's natuurlijk al snel braafjes. En als er een dj ergens weg gaat, dan is het altijd het leukst dat er iets anders voor in de plaats komt. Als een dj niet zn eigen ding doet, dan hoor je dat ook veel te snel.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef Siegfried het volgende:
Ja dat heb ik deels ook wel, maar toch.. Vooral sommige items in zijn programma zijn wel weer eens aan vervanging toe. Het rellen doet ie nog wel zo nu en dan, maar in mindere mate inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |