Die gaat natuurlijk 19-22 doen als Veenstra naar de middag gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is domien eigenlijk ?? heb ik wat gemist??
Ja dat haalde ik ook al aan. Giel zal ergens wel toe zijn aan nieuwe uitdagingen en wellicht een groter publiek.. Maar of dat nu bij 538 moet? Hij lijkt me daar niet zo zeer op zijn plek..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het voor Beelen wel goed is om een nieuwe richting in te slaan want ik heb al ruimte tijd het idee dat Giel wel erg op de automatische piloot bezig is. Zou het wel jammer vinden als hij vertrekt want de beste man is goed in zijn vak, maar een overstap naar de zender met 3 cijfers? Ik kan het mij niet echt voorstellen. Giel houdt van vrijheid en muziek en daarvoor moet je niet bij die zender zijn... simpel.
Voordeel is wel dat meneer - ik lap graag concurrent radiostations er bij - de Zwart daar niet meer rondloopt...
Dat hoop ik toch niet, dan kan ik helemaal nooit meer luisteren. Nog minder als `s ochtendsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Michiel naar de middag dan natuurlijk
een heeeeel lief meisjequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk 19-22 doen als Veenstra naar de middag gaat
hoef je dat niet meer te doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
Moet eigenlijk de auto nog wassen
Rij em door de wasstraatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Rij em door de wasstraatIs ook beter voor het milieu dan zelf wassen
Wasstraatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Rij em door de wasstraatIs ook beter voor het milieu dan zelf wassen
Hier regende het net ook (gelukkig was ik binnen, anders had ik een Umbrella nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef D.Rose het volgende:
Het regent
kijk, jij snapt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.
ella..ella..ella...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier regende het net ook (gelukkig was ik binnen, anders had ik een Umbrella nodig), maar nu heb ik weer de gordijnen dichtgedaan vanwege de felle zon...
Typisch Nederland, je kan je er onmogelijk op kleden!![]()
mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zelf wassen is nog leuk ookik kom wel een keertje dat ding wassen
Eventjes pakken duurt toch niet zo lang?, Hand naar rechts, dichtknijpen, terugtrekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Damn... post niet zo snel. Ben mn tas aan het pakken en op deze manier kan ik alles niet bij houden.
Is de wasstraat zo slecht dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeen lul, zo'n auto als hij heeft doe je niet door de wasstraat, die was je heel teder zelf.
ja tuurlijk, kan je zelf wel bedenken ook tochquote:
Pardon?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef Remzz het volgende:
Sander de Heer zou trouwens wel een enorm goede opvolger zijn mocht het gaan gebeuren.
Jaquote:
zet `m dan buitenquote:
Beschadigt je lak....quote:
´quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Pardon?!
Leuke DJ hoor, maar geen vervanger voor Giel![]()
De enige huidige 3FM-jock die daar mijns inziens voor in aanmerking komt is Michiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |