Dat het op vrijdagavond vanaf 19.00uur s avonds Ekstra Weekend is tot 07.00uur s morgensquote:
Ik hoop in dat geval iig dat Michiel niet in de ochtend gaat zitten, want dan kan ik hem niet zo veel meer luisteren..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
Hij is toch het gezicht van 3FM laatste jaren.
Maar dat gaat Michiel natuurlijk overnemen![]()
Das dan wel weer waarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zeflde hier, ik luister eigenlijk alleen rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval iig dat Michiel niet in de ochtend gaat zitten, want dan kan ik hem niet zo veel meer luisteren..
Giel is tegenwoordig ook een beetje tv...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Maar
Giel = Radio..
Dat zou betekenen dat..![]()
![]()
Hij is idd het 'gezicht', maar dat komt vooral omdat ie zo mediageil isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:11 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij is toch het gezicht van 3FM laatste jaren.
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.htmlquote:Giel Beelen overweegt overstap naar Radio 538
Uitgegeven: 3 juli 2007 16:49
AMSTERDAM - Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dat vertelt de dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert nu drie jaar lang elke werkdag zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
ANP
Het verhaal dat Ruud de Wild weg wil bij Radio 538 en Giel dan zijn middagprogramma zou overnemen, wordt door de 31-jarige Beelen niet ontkend. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Kan, maar dat soort mensen heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is idd het 'gezicht', maar dat komt vooral omdat ie zo mediageil is
Nee, die vergelijking zou Giel ook gelijk stellen aan 538, en 538 aan 3FM.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel is tegenwoordig ook een beetje tv...
alsjeblieft nietquote:
Have fun! heb de film ook gezien en het is niet mijn genre, maar heb mij wel vermaakt. De vorige delen heb ik niet gezien dus in het begin had ik wat moeite om het allemaal te volgen, echter was dat gelukkig voor korte duur. Vind het wel een aanrader.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:05 schreef IedeK. het volgende:
Vanavond geen MetMichiel voor mij trouwens.
Ga zo naar Ocean's 13 in de bios.
zijn middagshow vond ik geniaalquote:
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1183474884quote:Giel Beelen sluit overstap naar 538 niet uit [update]
Giel Beelen staat niet afwijzend tegenover een overstap naar Radio 538. Dit zegt de 3FM-dj deze week in Vara TV Magazine. Beelen presenteert momenteel zijn ochtendshow Giel voor de Vara op 3FM.
Het gerucht gaat dat Ruud de Wild mogelijk weg wil bij Radio 538 en Giel dan het station komt versterken. De 31-jarige Beelen wil dit niet ontkennen. "Ik neem altijd alles in overweging. Ik zou gek zijn als ik alle deuren sluit. Maar ik doe geen concessies aan de inhoud van mijn programma."
Een woordvoerder van Radio 538 laat weten dat het station niet bezig is met een overstap van Beelen. "Het is een antwoord op de vraag van de gids. Maar wij zijn hier niet mee bezig."
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.quote:
Sinds wanneer gaan ze op elk gerucht in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Toad het volgende:
[..]
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1183474884
Als er 1 DJ is die nog minder geïntresseerd overkomt en vooral zichzelf geweldig vindt dan Lantinga dan is het Ruudquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zijn middagshow vond ik geniaalmet astrid als sidekick, heerlijk
Dan gaat bij mij de vlag toch half stokquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.
Jeroen en Sander waren wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
RdW was samen met Jeroen KidV en Sander de Heer puur goud D.Rose. Als DAT weer zo zou zijn, gaat bij mij de vlag uit.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan gaat bij mij de vlag toch half stok![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
vind je C&S zo leuk dan?? doe die maar naar de ochtnedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jeroen en Sander waren wel leuk ja
Wellicht als duo op de ochtend dan maar?
Dat was na een tijdje zo ontzettend afgezaagd...quote:
Da's ook goed hoor, als ik jou daar blij mee maakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vind je C&S zo leuk dan?? doe die maar naar de ochtned
Dat was het vanaf seconde 1 alquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was na een tijdje zo ontzettend afgezaagd...
Prima. Klootjesvolk 's morgens ook weer blijquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's ook goed hoor, als ik jou daar blij mee maak
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat in TV/Radio
En ik maar denken dat het Klaagbaak was
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:13 schreef Siegfried het volgende:
Voor de mensen die het geheel missen:
[..]
http://www.nu.nl/news/113(...)_naar_Radio_538.html
quote:Een woordvoerder van Radio 538 laat weten dat het station niet bezig is met een overstap van Beelen. "Het is een antwoord op de vraag van de gids. Maar wij zijn hier niet mee bezig."
Bron: RadioFreak.
Domien doet morgen nacht de show pas hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waar is domien eigenlijk ?? heb ik wat gemist??
Op wie dan?quote:
Michiel naar de middag dan natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Prima. Klootjesvolk 's morgens ook weer blijik blij, michiel blijft 's avonds, wij allemaal blij. Tadaaa zo makkelijk is het leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |