Dan zet je de radio en de pc uit, hoor je het niet én het is beter voor het milieuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik word er spuugzat van, de hele tijd maar gezeur over wat jij wel niet voor het klimaat kan doen.

Volgens mij heeft ze al tenten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tent

kan ik beter doen met deze herrie op de radio jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan zet je de radio en de pc uit, hoor je het niet én het is beter voor het milieu![]()

Hoi Glacier!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al tenten?
Hoi CG trouwens
En toch ook maar even MutZ begroeten
Hoi MutZ

oepsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mailtje gehad over die tent

Ja, dat kan natuurlijk nietquote:

Hardlopen is het magische woord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Die van Just Jack is leuk
Ik ben echt zoo moe![]()

Was ik toevallig net van plan deze week mee te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hardlopen is het magische woord.![]()
Heb vandaag ook weer even hardgelopen direct toen ik thuis kwam van het werken, echt heerlijk!

Stay Awake van the Sheer voro je aangevraagdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef JeroenV het volgende:
Die van Just Jack is leuk
Ik ben echt zoo moe![]()

uurtje fietsen ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hardlopen is het magische woord.![]()
Heb vandaag ook weer even hardgelopen direct toen ik thuis kwam van het werken, echt heerlijk!

Je hebt mailquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi Glacier!
Dat over die tent was dat Mutz mij een mail terug zou sturen vorige week, maar die is ws ergens blijven steken of zo. Maar als ze dr al een heeft, is het goed![]()

o oh...quote:

Okay dan, suc6quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef JeroenV het volgende:
Was ik toevallig net van plan deze week mee te gaan beginnen.

Niks, want ik heb je mailtje gelezenquote:

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Stay Awake van the Sheer voro je aangevraagd![]()

nog leuker ookquote:

Vengaboys?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oohohoho mensen, als mijn request langskomt, dan heeft Michiel mijn diepste respect

Melrose - O?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oohohoho mensen, als mijn request langskomt, dan heeft Michiel mijn diepste respect

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Enrique
* wolfrolf listens to: Stone Temple Pilots - Plush

Zanger Bob fantopic! die?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:01 schreef wolfrolf het volgende:

Bron: 3FM.nlquote:Roskilde festival doneert tenten
(29-06-07) - Na afloop van het Roskilde festival blijven elk jaar tenten, slaapzakken, matten en kleding op het festivalterrein achter.
De organisatie van het Deense festival heeft nu een goede bestemming gevonden voor de spullen.
Doneren
Al het materiaal dat door de festivalgangs op het terrein wordt achtergelaten, wordt automatisch gedoneerd aan de organisatie van Roskilde. Deze zal de spullen vervolgens weggeven aan verschillende goede doelen.
Verzamelen
Bezoekers van het festival doneerden in 2006 ruim 5000 slaapzakken aan daklozen. De organisatie hoopt ook dit jaar weer veel campingartikelen te kunnen verzamelen.

Nee. De plaat zal toch niet voorbij komen, maar toch zeg ik het pas na tienenquote:

Ben nu toch wel erg benieuwd geworden!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nee. De plaat zal toch niet voorbij komen, maar toch zeg ik het pas na tienen

phieuw... Ik zat me al helemaal voor te bereiden op dat ik me moest gaan schamen in een hoekje oid...quote:

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Killers - Read My Mind in uiteraard de PSB-remix![]()

Hele goeie request, D.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
Dat had ik niet eens gelezen
Maar had 'm daarvoor ook al aangevraagd

We zullen het doorgeven!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef Siegfried het volgende:
Trouwens Michiel
Je sprak vanavond met Eric over Lowlands en de tentjes die daar achterblijven.. Maar waarom lossen ze het niet op zoals Roskilde?
[..]
Bron: 3FM.nl

Zeg, je kent me toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
phieuw... Ik zat me al helemaal voor te bereiden op dat ik me moest gaan schamen in een hoekje oid...

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe je anders, namelijk:
'Je hebt... *poing*... mail!'
![]()

Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, je kent me toch wel een beetje?
Trouwens, het Appelpop-programma is bijna rond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |