Nee, is een reclamestunt van Rab.FM.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb deze reclame nog niet door. Is het nou serieus reclame voor adware? Dat is net zoiets als reclame maken voor de griep als je het mij vraagt.
quote:
3voor12 XL? Zonee, zie onderaan de OP bij "club3voor12 animo check"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Gaan er FOK!-kers naar 3voor12?
Aah... in club Desmet toch? Volgens mij is dat nog maar een paar keer (voorlopig natuurlijk), dus dan moeten jullie snel zijn.quote:
Nu wel Siegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Siegfried het volgende:
Purplerose! Waarom sta ik niet bij de animo check?
er zit een gokelement in. maar zelf kan je er heel veel aan doen om het gokelement zo klein mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Zolang je niet zeker weet dat je gaat winnen is het een gok
Niet om het gokelement te verkleinen, maar om je winkans te vergrotenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
er zit een gokelement in. maar zelf kan je er heel veel aan doen om het gokelement zo klein mogelijk te maken.
Ik meende altijd sarcasme te bespeuren in je smaak aangaande Rihanna. Maar ik begin nu toch wel te heel erg te twijfelen.quote:
Ik haal het altijd aan omdat ik weet dat iedereen hier hapt, maar ben wel serieus als ik het wel een aardig nummer vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik meende altijd sarcasme te bespeuren in je smaak aangaande Rihanna. Maar ik begin nu toch wel te heel erg te twijfelen.
Je hoeft maar 1 vraag goed te hebben, en Michiel is de beroerdste niet om je een handje te helpen mocht dat niet op eigen kracht lukkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens ga bellen voor de popkwis. Wil nu ook wel eens een badeend winnen en ik heb deze week al 9 van de 10 vragen goed gehad![]()
Morgen helaas geen popkwis (uitzending vanuit Hilton)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens ga bellen voor de popkwis. Wil nu ook wel eens een badeend winnen en ik heb deze week al 9 van de 10 vragen goed gehad![]()
Ik had de DVD van Jochem Meyer als onderzetterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga in ieder geval ervoor om 1 vraag fout te hebben. De badeend is natuurlijk het belangrijkst, maar die dvd van de tour en de kaartjes voor Shrek3 vind ik op zich ook niet verkeerd om te winnen. De Linkin Park cd wil ik ook best wel eens een keertje luisteren, maar de cd van Rihanna zal denk ik alleen maar als onderzetter fungeren.
Slijmen helpt echt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
DOH! Donderdag dan maar eens een poging wagen om erdoor te komen. Zijn er strenge selectiecriteria? Oh, wist je trouwens dat ik dit wel een heul lekker requestuurtje vind?
Mocht ik erdoor komen en alle 5 vragen goed hebben donderdag (veel succes met het berekenen van die kans)... onderzetters ruilen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had de DVD van Jochem Meyer als onderzetter
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Oja Maricha, nog bedankt voor de sleutelhanger
Mijn onderzetter ligt nog bij Michiel onder de iets kortere tafelpoot, dus dat moet je maar ff met hem regelen danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mocht ik erdoor komen en alle 5 vragen goed hebben donderdag (veel succes met het berekenen van die kans)... onderzetters ruilen?
tot de volgende keer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen (wellicht....jullie weten het inmiddels....wie weet hebben we tijd)
Welke geluidsfragmenten bedoel je? Je bent nogal vaag met je omschrijving.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef D.Rose het volgende:
Waar waren er ergens 3fm geluidsfragmenten te horen?
de korte samples zeg maar, niet de uitzendingen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke geluidsfragmenten bedoel je? Je bent nogal vaag met je omschrijving.
Bedoel je misschien http://sites.3fm.nl/page/history/64104 ?
Moet ik terug gaan lezen of heb je zoiets van ik vertel wel wat ik anders morgen had gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
kut dat ik geen geld heb anders had ik morgen gegaan
de dj zei iets over dat the gossip morgen in de melkweg staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ik terug gaan lezen of heb je zoiets van ik vertel wel wat ik anders morgen had gaan doen?
Ah zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
de dj zei iets over dat the gossip morgen in de melkweg staan
Ik sta er ook nog niet bij hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ken ze niet dus weet ook niet of je er iets aan mist, maar dat zal wel als je erheen wilde
.
Dalijk Barb.
Waarom sta ik trouwens nog niet in de OP, heeft nog niemand behalve Hobje het geluisterd en dus ook niet geript?
Ow danquote:
Ik was bij henk en die staat onlinequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:05 schreef Siegfried het volgende:
Annemieke wordt inderdaad niet gestreamd, maar de meeste programma's wel. Dus ik weet niet wanneer je te horen was, maar ik denk dat ik het wel terug kan halen
Welk uur? Rip ik em even voor jequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was bij henk en die staat online. Kwam hobje ineens mee aan
![]()
.
Zal het sirolf wel pm' en
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie lekkerder is. Annemic of Barbara. Ik neig naar Annemic
.
Hehe post beven jequote:
Ja tres simple enzo, staat op de site altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie lekkerder is. Annemic of Barbara. Ik neig naar Annemic
.
Ik denk al.. had hem eerder zitten luisterenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Kun jij de stream openen dan?
Bij mij geeft ie een foutmelding..
Edit: je had een typvout.. Niet wmv, maar wma.
euhm welkequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
Ik heb de mp3tjes op me pc van mijn optredens bij Giel, Bart Arens, alleen volgens mij die met Guis niet.
owja Hobje: je zou me nog de foto's van bij Giel opsturen
Ik had idd een letter teveel gebackspacedquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Kun jij de stream openen dan?
Bij mij geeft ie een foutmelding..
Edit: je had een typvout.. Niet wmv, maar wma.
Uhuh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm welke
die van toen we daar waren >
Ik ben eruitquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
.
Zo ziet de studio er altijd uit in het donker. Annemieke kan de lichten wel aandoen (zoals ze vorige week deed omdat ze in de OP wilde), maar dan krijgt ze denk ik met Michiel aan de stok. De computers van de producers verbruiken al genoeg nutteloze stroom 's nachts.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef purplerose het volgende:
Cam staat wel weer erg rood zeg, of heb ze zoweinig licht aanstaan
okidokipokiquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
f zoeken hoor...
msn is aan ?
Komt ie dan zo he
Moeten ze maar weer met draaitalfes werken en zonder al die apperatuurquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo ziet de studio er altijd uit in het donker. Annemieke kan de lichten wel aandoen (zoals ze vorige week deed omdat ze in de OP wilde), maar dan krijgt ze denk ik met Michiel aan de stok. De computers van de producers verbruiken al genoeg nutteloze stroom 's nachts.
Ik zet mijn schermen uit omdat hier een keer een scherm kapot is geweest. Niet eens zeker of dat kwam door het aanstaan, maar voor de zekerheid zet ik ze uit. PC staat hier trouwens 24/7 aan ook al ben ik er maar 4 uur per dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom die beeldschermen van de producers altijd aan staan. De nachtjocks hebben niet het voorrecht van een producer en volgens mij hebben de dj's dezelfde programma's op de 3 schermen aan de rechterkant aan staan.
Of je bent heel snel , of je had het smsje nog niet eens gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef annemic het volgende:
Nou, het werkt hoor!!
Met zo'n instelling smelten de poolkappen natuurlijk wel heel snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zet mijn schermen uit omdat hier een keer een scherm kapot is geweest. Niet eens zeker of dat kwam door het aanstaan, maar voor de zekerheid zet ik ze uit. PC staat hier trouwens 24/7 aan ook al ben ik er maar 4 uur per dag.
Ja sorry, maar ik wil nu eenmaal meteen aan de pc kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling smelten de poolkappen natuurlijk wel heel snel
Hey Annemic
Niet alleen die billenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Annemic met de overheerlijke billehhh![]()
en gloeilampen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik wil nu eenmaal meteen aan de pc kunnen. Niet eerst opstarten
.
Ach ja wat verbruikt een pc nou eenmaal300 watt ofzo, nog niet eens denk ik
. We hebben wel groene stroom geloof ik
.
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef annemic het volgende:
nou nou nou!
En ik denk: "Hmm... toeval?"quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Annemic met de overheerlijke billehhh![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik check de webcam, zie dat Annemieke er een stoel heeft bijgepakt, ik lees het volgende:
[..]
En ik denk: "Hmm... toeval?"
We sleuren je er wel doorheen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:46 schreef annemic het volgende:
haha inderdaad!! nee hoor skatjes! Annemic is nogal moeoeoeoeoeo!! v'daar hahaha
Gelukkig sta je alweerquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:46 schreef annemic het volgende:
haha inderdaad!! nee hoor skatjes! Annemic is nogal moeoeoeoeoeo!! v'daar hahaha
Gevondenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig sta je alweer. Ow wacht ik zou me er niet meer over uitlaten
.
Ik wilde trouwens nog een nummer aanvragen, maar ben de artiest en titel vergeten. Ik sms wel als ik hem gevonden heb in mijn DB
.
Jezus wat een anticlimaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gevonden# Killing Me Softly With His Song - The Fugees
Dat ik dat kon vergeten zeg. Thank god for wikipedia
.
Oe, straks ff bekijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:58 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging op haar dak op Glastonbury zeg
Geweldig om te zien
Ach ik houd van vanalles en toevallig dacht ik vandaag aan dit nummerquote:
Ik hou ook van vanalles, maar je moet de grens van het toelaatbare niet overschrijdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik houd van vanalles en toevallig dacht ik vandaag aan dit nummer.
Alles van die tijd dat in dit :thema" zat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik hou ook van vanalles, maar je moet de grens van het toelaatbare niet overschrijden
Over mijn onbelichte, foute muzieksmaak zullen we het maar niet hebben
Da's van Des'ree - Lifequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is iets met Life, O life. Uit dezelfde periode
.
Zekerquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef purplerose het volgende:
deze blijft ook leuk van the offspring
Dat was hemquote:
De film killing me softly is idd erg goed doen als je van soft sm houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind niets mis aan Killing me Softly. Ik heb sowieso niets tegen de Fugees.
okquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
* purplerose bij Giel op de tafel![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb gesmst dat ik die graag wil en anders killing me softlyquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
[quote]Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
![]()
[afbeelding]
[/quote
wat gebeurd daar?
Waar moet het over gaan ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
Ik moet nog een hoofdvraag verzinnen voor mijn proefscriptie
Hoe heet die gorilla ook alweer ?quote:
Well, ontwikkelingen op het gebied van internet en dan liefst een technisch aspect ervan.quote:
Owquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well, internet en dan liefst een technisch aspect ervan.
Nieuwe technieken, technische toepassingen, dat soort zaken.![]()
euhhhquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?
Kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well, ontwikkelingen op het gebied van internet en dan liefst een technisch aspect ervan.
Nieuwe technieken, technische toepassingen, dat soort zaken.![]()
Ja ik wel, maar zou niet echt een goeie onderzoeksvraag kunnen formuleren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Ik zat erin, maar de laatste 2 jaar niet echt meer
.
ey wat mis ik nu weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:00 schreef Siegfried het volgende:
Vuig moeten we inderdaad vaker gaan gebruiken.
MissHobje, kun je van dit topic een vuig topic maken?
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eenschquote:
Uhmm nee op het moment nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar zou niet echt een goeie onderzoeksvraag kunnen formuleren.
Kun je eens een voorbeeld geven van wat je 2 jaar geleden voor vraag gesteld zou hebben?
Dat kan ik wellicht vertalen naar nu
Wat is de preciese omschrijving van vuig ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eensch
Dus kun jij een vuige TT maken?![]()
![]()
Ja ok, dat zou een onderwerp kunnen zijn, maar wat zou je vraag daarbij dan (kunnen) zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm nee op het moment niet. Heb wat gedronken enzo
.w
ASP.net
Naja heel het .net
En die nieuwe html (of was het php) standaard. (Of was het geen van beide, maar gewoon de nieuwe website standaard ?
pssstquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eensch
Dus kun jij een vuige TT maken?![]()
![]()
Well, ik lees veel.. En ergens is dat ook mijn probleem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef Marc63 het volgende:
Weet je ook niet wat voor onderwerp je wilt nemen voor je scriptie? Ik had voor mijn onderwerp al maanden lang van alles gelezen en genoteerd en heb pas vorige week mijn definitieve hoofdvraag vastgesteld. Eind van deze week wil ik het ingeleverd hebben.
Hoe zit de nieuwe internet standaard in elkaar ???quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ok, dat zou een onderwerp kunnen zijn, maar wat zou je vraag daarbij dan (kunnen) zijn?
vuig (bn.)quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is de preciese omschrijving van vuig ?
Ah okquote:
Clipquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
pssst
Oja 30 seconds to mars.. dem ik heb echt iets met dit nummer![]()
Die clip vind ik zo stoer
Hm.. Dat zou ergens kunnen ja.. Ik zat meer aan dingen te denken waarbij niet echt een antwoord op is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe zit de nieuwe internet standaard in elkaar ???.
Of
Hoe werkt .net ???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?
Nieuwe avatarquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik liet me PJ tattoo zien en Giel wilde uitproberen of die mij kon pletten tussen de tafel en het plafond
Wat vind ik van .net ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hm.. Dat zou ergens kunnen ja.. Ik zat meer aan dingen te denken waarbij niet echt een antwoord op is.
Meer een mening, of visie.. Maar het juist heel erg op de feiten houden is misschien een goeie..
Ja, ik had ff zin een ava die bij het woord vuig pastequote:
Haha, ok ok.. Dat zijn mogelijkheden. Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat vind ik van .net ?![]()
Of
Wat vind ik van de nieuwe internet standaard ?![]()
Die van jou past beter bij het woord vuig dat ik dacht dan bij het vuige dat ze zeggen dat vuig isquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, ik had ff zin een ava die bij het woord vuig pasteen this it babie
Dichterlijke vrijheid is die andere vormquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van jou past beter bij het woord vuig dat ik dacht dan bij het vuige dat ze zeggen dat vuig is.
Wat is het voordeel van API's ten tijde van het web zoveelPUNTzoveel tijdperk ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, ok ok.. Dat zijn mogelijkheden. Thanks!
Ik ga nog eens aan het dubben. Ik denk dat ik meer aan de slag ga met het web 2.0 (kutterm) en web 3.0.
Het uitwisselen van data tussen sites. Het werken met API's waardoor men gebruik kan maken van elkaars functionaliteit.
Als vraag? Goeiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van API's ten tijde van het web zoveelPUNTzoveel tijdperk ?
Er staat een vraagteken aan het einde dus jaquote:
Succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Siegfried het volgende:
Morgen eens even een opsomming maken van de dingen die erin moeten. Bronnen erbij zoeken en dan schrijven maar
Trustequote:
Als ze mijn playlist draaide dan sliepen jullie alquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Ohh deze is ook al zo leukieMutya buena
Hey Annemic draai jij mijn playlist ofzo![]()
Zo te horen heb je jezelf niet helemaal in de hand op dit tijdstip. Of ligt dat allemaal aan Annemieke?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook nog iets wat ze weleens in d'r mond mag nemen![]()
Sorry kon het niet laten.
Nee die heb ik liever in mijn mondquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:48 schreef annemic het volgende:
nou, wat dan? de Olsen Twins???
Ligt aan annemicquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je jezelf niet helemaal in de hand op dit tijdstip. Of ligt dat allemaal aan Annemieke?
Ik krijg nu het idee dat Annemieke wel heel snel iets in je los kan maken. Is het alweer uit met je nieuwe vriendin of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef DaMook het volgende:
Annemic gebruikt PI's zie ik nu ^ O^ . Dat is wel tof.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat Annemieke wel heel snel iets in je los kan maken. Is het alweer uit met je nieuwe vriendin of zo?
Welke vriendinquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik krijg nu het idee dat Annemieke wel heel snel iets in je los kan maken. Is het alweer uit met je nieuwe vriendin of zo?
Dus het is allang weer uit ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke vriendin![]()
Maar PI's gebruik ik niet eens altijd, en vind het gewoon tof als mensen die wel gebruiken. Kan toch
.
Ik vergeet hem zelf zelfs het grootste deel van de tijd.
Allang iddquote:
Dan was dat misschien toch iemand anders die een paar weken geleden een nieuwe vriendin had die hij alleen maar in het weekend kon zien.quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Welke vriendin![]()
Maar PI's gebruik ik niet eens altijd, en vind het gewoon tof als mensen die wel gebruiken. Kan toch
.
Ik vergeet hem zelf zelfs het grootste deel van de tijd.
Uhmm ja dat was ik welquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan was dat misschien toch iemand anders die een paar weken geleden een nieuwe vriendin had die hij alleen maar in het weekend kon zien.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Allang idd.
TrutJij niet hoor
, die ene dus
.
Aan zn avatar en zn posts van vannacht te zien, denk ik dat ie op donker valtquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
Ach jij komt wel aan een nieuw lief dinnetje![]()
Misschien wil Annemic wel een oproepje doen voor jou![]()
Vertel ff waar ze aan moet voldoen enzo, das dan wel zo handig
(leeftijd, woonplaats, blond/donker weet ik het)
Leftijd tussen de 18 en de 28quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
Ach jij komt wel aan een nieuw lief dinnetje![]()
Misschien wil Annemic wel een oproepje doen voor jou![]()
Vertel ff waar ze aan moet voldoen enzo, das dan wel zo handig
(leeftijd, woonplaats, blond/donker weet ik het)
Zal je tegen vallenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Droom maar fijn. Ik denk dat we niet hoeven te raden waar dat over zal gaan
Wisselt echt per vrouwquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan zn avatar en zn posts van vannacht te zien, denk ik dat ie op donker valt
Ashley is trouwens blondquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan zn avatar en zn posts van vannacht te zien, denk ik dat ie op donker valt
Soms wel jaquote:
zohee, wat beschrijf je me mooiquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:17 schreef Marc63 het volgende:
spontaan en vrolijker, serieuzer en mysterieuzer.
Of het dezelfde redens zijn laat ik even in het midden, maar beide hebben wel ietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:17 schreef Marc63 het volgende:
Om de een of andere reden vind ik blondjes altijd spontaan en vrolijker overkomen, maar brunettes wat serieuzer en mysterieuzer. Voor beide types ben ik wel in.
Ohneequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:18 schreef Siegfried het volgende:
Oeh, ik kom nog een leuke stream-rip tegen. "Rachid, de zingende nieuwslezer"
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2007 03:21 schreef DaMook het volgende:
Owja ik ben nu echt weg
Ga nog even op de wekkerradio luisteren.
Truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
Blond, grijzig, what's in a colorquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een brunette met blonde highlights cker?
Ik heb me zitten bescheuren toenquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Chied is een vriend van me, hier het fragment
Truste hobje!quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:29 schreef MissHobje het volgende:
Anyway ik ga nog ff een serie lurken dus alvast truste allemaal![]()
Klopt maar die naam was afgewezen geloof ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 03:48 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb gehoord dat ergens een kind 4Real moest gaan heten![]()
DaMook (25 juni 2007, Henk)quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
![]()
.
.
je had geen zin om te slapen/nachtdienst/huilend kind?quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:25 schreef Siegfried het volgende:
Goeie 's morgens
Eindelijk weer gezelschap
Haha, geen van allen. Ik had teveel werk liggen om te slapen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 07:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
je had geen zin om te slapen/nachtdienst/huilend kind?
Ik wil Ekdom!quote:Op woensdag 27 juni 2007 08:58 schreef Againzender het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer gehadHoewel Giel redelijk uit te houden was vanmorgen.
gun die jongen ook eens vakantie joh!quote:
Sorry!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Niet alleen door het intro lullen Veenstra!
Zij begon!quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:48 schreef Againzender het volgende:
Niet door het intro lullen Veenstra!
altijd hetzelfde met die vrouwenquote:
hahaha!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:40 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik weet het fragment niet. Wat een kut fragment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |