Ach ik houd van vanalles en toevallig dacht ik vandaag aan dit nummerquote:
Ik hou ook van vanalles, maar je moet de grens van het toelaatbare niet overschrijdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ik houd van vanalles en toevallig dacht ik vandaag aan dit nummer.
Alles van die tijd dat in dit :thema" zat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik hou ook van vanalles, maar je moet de grens van het toelaatbare niet overschrijden
Over mijn onbelichte, foute muzieksmaak zullen we het maar niet hebben
Da's van Des'ree - Lifequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het is iets met Life, O life. Uit dezelfde periode
.
Zekerquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef purplerose het volgende:
deze blijft ook leuk van the offspring
Dat was hemquote:
De film killing me softly is idd erg goed doen als je van soft sm houdtquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind niets mis aan Killing me Softly. Ik heb sowieso niets tegen de Fugees.
okquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
* purplerose bij Giel op de tafel![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb gesmst dat ik die graag wil en anders killing me softlyquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Toad het volgende:
[quote]Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef purplerose het volgende:
![]()
[afbeelding]
[/quote
wat gebeurd daar?
Waar moet het over gaan ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
Ik moet nog een hoofdvraag verzinnen voor mijn proefscriptie
Hoe heet die gorilla ook alweer ?quote:
Well, ontwikkelingen op het gebied van internet en dan liefst een technisch aspect ervan.quote:
Owquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well, internet en dan liefst een technisch aspect ervan.
Nieuwe technieken, technische toepassingen, dat soort zaken.![]()
euhhhquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?
Kan ik je helaas niet bij helpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Well, ontwikkelingen op het gebied van internet en dan liefst een technisch aspect ervan.
Nieuwe technieken, technische toepassingen, dat soort zaken.![]()
Ja ik wel, maar zou niet echt een goeie onderzoeksvraag kunnen formuleren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow. Ik zat erin, maar de laatste 2 jaar niet echt meer
.
ey wat mis ik nu weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:00 schreef Siegfried het volgende:
Vuig moeten we inderdaad vaker gaan gebruiken.
MissHobje, kun je van dit topic een vuig topic maken?
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eenschquote:
Uhmm nee op het moment nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar zou niet echt een goeie onderzoeksvraag kunnen formuleren.
Kun je eens een voorbeeld geven van wat je 2 jaar geleden voor vraag gesteld zou hebben?
Dat kan ik wellicht vertalen naar nu
Wat is de preciese omschrijving van vuig ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eensch
Dus kun jij een vuige TT maken?![]()
![]()
Ja ok, dat zou een onderwerp kunnen zijn, maar wat zou je vraag daarbij dan (kunnen) zijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm nee op het moment niet. Heb wat gedronken enzo
.w
ASP.net
Naja heel het .net
En die nieuwe html (of was het php) standaard. (Of was het geen van beide, maar gewoon de nieuwe website standaard ?
pssstquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Van Annemieke moeten we het woord vuig meer gebruiken, en ik ben eensch
Dus kun jij een vuige TT maken?![]()
![]()
Well, ik lees veel.. En ergens is dat ook mijn probleem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef Marc63 het volgende:
Weet je ook niet wat voor onderwerp je wilt nemen voor je scriptie? Ik had voor mijn onderwerp al maanden lang van alles gelezen en genoteerd en heb pas vorige week mijn definitieve hoofdvraag vastgesteld. Eind van deze week wil ik het ingeleverd hebben.
Hoe zit de nieuwe internet standaard in elkaar ???quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ja ok, dat zou een onderwerp kunnen zijn, maar wat zou je vraag daarbij dan (kunnen) zijn?
vuig (bn.)quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is de preciese omschrijving van vuig ?
Ah okquote:
Clipquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
pssst
Oja 30 seconds to mars.. dem ik heb echt iets met dit nummer![]()
Die clip vind ik zo stoer
Hm.. Dat zou ergens kunnen ja.. Ik zat meer aan dingen te denken waarbij niet echt een antwoord op is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe zit de nieuwe internet standaard in elkaar ???.
Of
Hoe werkt .net ???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging de Sybian uittesten, wist je dat niet?
Nieuwe avatarquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik liet me PJ tattoo zien en Giel wilde uitproberen of die mij kon pletten tussen de tafel en het plafond
Wat vind ik van .net ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hm.. Dat zou ergens kunnen ja.. Ik zat meer aan dingen te denken waarbij niet echt een antwoord op is.
Meer een mening, of visie.. Maar het juist heel erg op de feiten houden is misschien een goeie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |