Ik ben eruitquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie lekkerder is. Annemic of Barbara. Ik neig naar Annemic
.
Zo ziet de studio er altijd uit in het donker. Annemieke kan de lichten wel aandoen (zoals ze vorige week deed omdat ze in de OP wilde), maar dan krijgt ze denk ik met Michiel aan de stok. De computers van de producers verbruiken al genoeg nutteloze stroom 's nachts.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef purplerose het volgende:
Cam staat wel weer erg rood zeg, of heb ze zoweinig licht aanstaan
okidokipokiquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
f zoeken hoor...
msn is aan ?
Komt ie dan zo he
Moeten ze maar weer met draaitalfes werken en zonder al die apperatuurquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo ziet de studio er altijd uit in het donker. Annemieke kan de lichten wel aandoen (zoals ze vorige week deed omdat ze in de OP wilde), maar dan krijgt ze denk ik met Michiel aan de stok. De computers van de producers verbruiken al genoeg nutteloze stroom 's nachts.
Ik zet mijn schermen uit omdat hier een keer een scherm kapot is geweest. Niet eens zeker of dat kwam door het aanstaan, maar voor de zekerheid zet ik ze uit. PC staat hier trouwens 24/7 aan ook al ben ik er maar 4 uur per dagquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me sowieso af waarom die beeldschermen van de producers altijd aan staan. De nachtjocks hebben niet het voorrecht van een producer en volgens mij hebben de dj's dezelfde programma's op de 3 schermen aan de rechterkant aan staan.
Of je bent heel snel , of je had het smsje nog niet eens gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef annemic het volgende:
Nou, het werkt hoor!!
Met zo'n instelling smelten de poolkappen natuurlijk wel heel snelquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zet mijn schermen uit omdat hier een keer een scherm kapot is geweest. Niet eens zeker of dat kwam door het aanstaan, maar voor de zekerheid zet ik ze uit. PC staat hier trouwens 24/7 aan ook al ben ik er maar 4 uur per dag.
Ja sorry, maar ik wil nu eenmaal meteen aan de pc kunnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling smelten de poolkappen natuurlijk wel heel snel
Hey Annemic
Niet alleen die billenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Annemic met de overheerlijke billehhh![]()
en gloeilampen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik wil nu eenmaal meteen aan de pc kunnen. Niet eerst opstarten
.
Ach ja wat verbruikt een pc nou eenmaal300 watt ofzo, nog niet eens denk ik
. We hebben wel groene stroom geloof ik
.
Wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:40 schreef annemic het volgende:
nou nou nou!
En ik denk: "Hmm... toeval?"quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:39 schreef purplerose het volgende:
Hai Annemic met de overheerlijke billehhh![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik check de webcam, zie dat Annemieke er een stoel heeft bijgepakt, ik lees het volgende:
[..]
En ik denk: "Hmm... toeval?"
We sleuren je er wel doorheen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:46 schreef annemic het volgende:
haha inderdaad!! nee hoor skatjes! Annemic is nogal moeoeoeoeoeo!! v'daar hahaha
Gelukkig sta je alweerquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:46 schreef annemic het volgende:
haha inderdaad!! nee hoor skatjes! Annemic is nogal moeoeoeoeoeo!! v'daar hahaha
Gevondenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig sta je alweer. Ow wacht ik zou me er niet meer over uitlaten
.
Ik wilde trouwens nog een nummer aanvragen, maar ben de artiest en titel vergeten. Ik sms wel als ik hem gevonden heb in mijn DB
.
Jezus wat een anticlimaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gevonden# Killing Me Softly With His Song - The Fugees
Dat ik dat kon vergeten zeg. Thank god for wikipedia
.
Oe, straks ff bekijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:58 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ze ging op haar dak op Glastonbury zeg
Geweldig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |