tot de volgende keer danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen (wellicht....jullie weten het inmiddels....wie weet hebben we tijd)
Welke geluidsfragmenten bedoel je? Je bent nogal vaag met je omschrijving.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:22 schreef D.Rose het volgende:
Waar waren er ergens 3fm geluidsfragmenten te horen?
de korte samples zeg maar, niet de uitzendingen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke geluidsfragmenten bedoel je? Je bent nogal vaag met je omschrijving.
Bedoel je misschien http://sites.3fm.nl/page/history/64104 ?
Moet ik terug gaan lezen of heb je zoiets van ik vertel wel wat ik anders morgen had gaan doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
kut dat ik geen geld heb anders had ik morgen gegaan
de dj zei iets over dat the gossip morgen in de melkweg staanquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ik terug gaan lezen of heb je zoiets van ik vertel wel wat ik anders morgen had gaan doen?
Ah zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
de dj zei iets over dat the gossip morgen in de melkweg staan
Ik sta er ook nog niet bij hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik ken ze niet dus weet ook niet of je er iets aan mist, maar dat zal wel als je erheen wilde
.
Dalijk Barb.
Waarom sta ik trouwens nog niet in de OP, heeft nog niemand behalve Hobje het geluisterd en dus ook niet geript?
Ow danquote:
Ik was bij henk en die staat onlinequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:05 schreef Siegfried het volgende:
Annemieke wordt inderdaad niet gestreamd, maar de meeste programma's wel. Dus ik weet niet wanneer je te horen was, maar ik denk dat ik het wel terug kan halen
Welk uur? Rip ik em even voor jequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was bij henk en die staat online. Kwam hobje ineens mee aan
![]()
.
Zal het sirolf wel pm' en
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie lekkerder is. Annemic of Barbara. Ik neig naar Annemic
.
Hehe post beven jequote:
Ja tres simple enzo, staat op de site altijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was bij henk en die staat online. Kwam hobje ineens mee aan
![]()
.
Zal het sirolf wel pm' en
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie lekkerder is. Annemic of Barbara. Ik neig naar Annemic
.
Ik denk al.. had hem eerder zitten luisterenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Kun jij de stream openen dan?
Bij mij geeft ie een foutmelding..
Edit: je had een typvout.. Niet wmv, maar wma.
euhm welkequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:17 schreef purplerose het volgende:
Ik heb de mp3tjes op me pc van mijn optredens bij Giel, Bart Arens, alleen volgens mij die met Guis niet.
owja Hobje: je zou me nog de foto's van bij Giel opsturen
Ik had idd een letter teveel gebackspacedquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Siegfried het volgende:
Kun jij de stream openen dan?
Bij mij geeft ie een foutmelding..
Edit: je had een typvout.. Niet wmv, maar wma.
Uhuh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm welke
die van toen we daar waren >
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |