Nee, is een reclamestunt van Rab.FM.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb deze reclame nog niet door. Is het nou serieus reclame voor adware? Dat is net zoiets als reclame maken voor de griep als je het mij vraagt.
quote:
3voor12 XL? Zonee, zie onderaan de OP bij "club3voor12 animo check"quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Gaan er FOK!-kers naar 3voor12?
Aah... in club Desmet toch? Volgens mij is dat nog maar een paar keer (voorlopig natuurlijk), dus dan moeten jullie snel zijn.quote:
Nu wel Siegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:05 schreef Siegfried het volgende:
Purplerose! Waarom sta ik niet bij de animo check?
er zit een gokelement in. maar zelf kan je er heel veel aan doen om het gokelement zo klein mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Zolang je niet zeker weet dat je gaat winnen is het een gok
Niet om het gokelement te verkleinen, maar om je winkans te vergrotenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef borisz het volgende:
[..]
er zit een gokelement in. maar zelf kan je er heel veel aan doen om het gokelement zo klein mogelijk te maken.
Ik meende altijd sarcasme te bespeuren in je smaak aangaande Rihanna. Maar ik begin nu toch wel te heel erg te twijfelen.quote:
Ik haal het altijd aan omdat ik weet dat iedereen hier hapt, maar ben wel serieus als ik het wel een aardig nummer vindtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik meende altijd sarcasme te bespeuren in je smaak aangaande Rihanna. Maar ik begin nu toch wel te heel erg te twijfelen.
Je hoeft maar 1 vraag goed te hebben, en Michiel is de beroerdste niet om je een handje te helpen mocht dat niet op eigen kracht lukkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens ga bellen voor de popkwis. Wil nu ook wel eens een badeend winnen en ik heb deze week al 9 van de 10 vragen goed gehad![]()
Morgen helaas geen popkwis (uitzending vanuit Hilton)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat ik morgen eens ga bellen voor de popkwis. Wil nu ook wel eens een badeend winnen en ik heb deze week al 9 van de 10 vragen goed gehad![]()
Ik had de DVD van Jochem Meyer als onderzetterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga in ieder geval ervoor om 1 vraag fout te hebben. De badeend is natuurlijk het belangrijkst, maar die dvd van de tour en de kaartjes voor Shrek3 vind ik op zich ook niet verkeerd om te winnen. De Linkin Park cd wil ik ook best wel eens een keertje luisteren, maar de cd van Rihanna zal denk ik alleen maar als onderzetter fungeren.
Slijmen helpt echt nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef Marc63 het volgende:
DOH! Donderdag dan maar eens een poging wagen om erdoor te komen. Zijn er strenge selectiecriteria? Oh, wist je trouwens dat ik dit wel een heul lekker requestuurtje vind?
Mocht ik erdoor komen en alle 5 vragen goed hebben donderdag (veel succes met het berekenen van die kans)... onderzetters ruilen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had de DVD van Jochem Meyer als onderzetter
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef D.Rose het volgende:
Oja Maricha, nog bedankt voor de sleutelhanger
Mijn onderzetter ligt nog bij Michiel onder de iets kortere tafelpoot, dus dat moet je maar ff met hem regelen danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mocht ik erdoor komen en alle 5 vragen goed hebben donderdag (veel succes met het berekenen van die kans)... onderzetters ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |