Ja, ik had ff zin een ava die bij het woord vuig pastequote:
Haha, ok ok.. Dat zijn mogelijkheden. Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat vind ik van .net ?![]()
Of
Wat vind ik van de nieuwe internet standaard ?![]()
Die van jou past beter bij het woord vuig dat ik dacht dan bij het vuige dat ze zeggen dat vuig isquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, ik had ff zin een ava die bij het woord vuig pasteen this it babie
Dichterlijke vrijheid is die andere vormquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van jou past beter bij het woord vuig dat ik dacht dan bij het vuige dat ze zeggen dat vuig is.
Wat is het voordeel van API's ten tijde van het web zoveelPUNTzoveel tijdperk ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, ok ok.. Dat zijn mogelijkheden. Thanks!
Ik ga nog eens aan het dubben. Ik denk dat ik meer aan de slag ga met het web 2.0 (kutterm) en web 3.0.
Het uitwisselen van data tussen sites. Het werken met API's waardoor men gebruik kan maken van elkaars functionaliteit.
Als vraag? Goeiequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van API's ten tijde van het web zoveelPUNTzoveel tijdperk ?
Er staat een vraagteken aan het einde dus jaquote:
Succesquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Siegfried het volgende:
Morgen eens even een opsomming maken van de dingen die erin moeten. Bronnen erbij zoeken en dan schrijven maar
Trustequote:
Als ze mijn playlist draaide dan sliepen jullie alquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef MissHobje het volgende:
Ohh deze is ook al zo leukieMutya buena
Hey Annemic draai jij mijn playlist ofzo![]()
Zo te horen heb je jezelf niet helemaal in de hand op dit tijdstip. Of ligt dat allemaal aan Annemieke?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook nog iets wat ze weleens in d'r mond mag nemen![]()
Sorry kon het niet laten.
Nee die heb ik liever in mijn mondquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:48 schreef annemic het volgende:
nou, wat dan? de Olsen Twins???
Ligt aan annemicquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo te horen heb je jezelf niet helemaal in de hand op dit tijdstip. Of ligt dat allemaal aan Annemieke?
Ik krijg nu het idee dat Annemieke wel heel snel iets in je los kan maken. Is het alweer uit met je nieuwe vriendin of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:56 schreef DaMook het volgende:
Annemic gebruikt PI's zie ik nu ^ O^ . Dat is wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |