Chat doet het prima hier, via http://giel.lichtsnel.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:44 schreef Litton-Lane het volgende:
De chat doet `t niet?
Echt, bij mij niet echt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Chat doet het prima hier, via http://giel.lichtsnel.nl/
Niet eensch.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
* Toad mist Giel.
Gerard is leuk, maar Giel heeft toch iets speciaals...
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij zijn jullie beiden onder invloeden daarom ben je sjit kwijt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Ik was bij de corso en mocht geen bier meenemen ondanks dat het thuis op is. Toen de voorzitter weg was heb ik mijn eigen sleutel gebruikt om toch bier te pakken. En uiteraard mijn gsm laten liggen nadat ik weer afgesloten had
.
Heb nu lege flesjes terug gelegd en mijn gsm weer meegenomen.
Ik vind gerard leuker tot nu toequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
* Toad mist Giel.
Gerard is leuk, maar Giel heeft toch iets speciaals...
Die gaat naakt op tv rondhupsenquote:
Ergens in Haarlem, thuis dus. Hij heeft morgen een pilot voor zijn tv-programma. Als hij nu zou freaken is hij morgen met geen mogelijkheid uit bed te krijgen.quote:
neeeeeeeee hier blijvenquote:
truste boriszquote:
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ergens in Haarlem, thuis dus. Hij heeft morgen een pilot voor zijn tv-programma. Als hij nu zou freaken is hij morgen met geen mogelijkheid uit bed te krijgen.
Was te verwachten jaquote:
Nee, Giel krijgt de komende 2 maanden een talkshow bij de VARA op TV. Daarin gaat ie o.a. naakt interviewen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzo
nee Giel is van de VARA!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzo
Gerard is tofferquote:
Eenschquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind Gerard ook een stuk leuker dan Giel...
Bij elk flesje gaan er toch miljoenen cellen doodquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was te verwachten ja. Maar toen ik bij de corso wegging had ik er nog maar een paar op, dus ik snap niet hoe ik mijn gsm heb kunnen vergeten
.
Je zegt het verkeerd jij VIND hem leuker johquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard is tofferen Michiel komt ook nog geloof ik dus dat is helemaal tof
.
Kortom ik ga in bed even verder luisteren!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Daar de Chat `t niet doet op mijn laptop. En ik toch richting bed moet. Sta ik morgen fris en fruitig vroeg op om richting almere te reizen. Daar voor één dag te bivakkeren op `t het strand tijdens een zonnig festival.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
Gerard is tofferen Michiel komt ook nog geloof ik dus dat is helemaal tof
.
Valt wel meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij elk flesje gaan er toch miljoenen cellen dood
Maar michiel komt ook nog en dan zijn ze helemaal tofquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd jij VIND hem leuker joh
Ik vind Giel 100 maal leuker dan Ekdom, vind Ekdom niets speciaals hebben en best wel saai![]()
Doordeweeks bedoeld u?quote:
Zie de editquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordeweeks bedoeld u?
Dit gesprek![]()
Zijn die menschen allemaal zat ofzo![]()
Hehe GMTAquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
en gewoon dat pingpong door laten gaan
Volgens mij is dat nieuws niet eens live meeenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef SunChaser het volgende:
De nieuwslezer lacht stiekum ook.
Waarom is Giel er niet btw
Meesterlijk, Zie Ekdom "rammen" op de knoppen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
Hehehe, jij hebt wel iets gemist een paar maandjes geleden dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
Oe ja, verdomme!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, jij hebt wel iets gemist een paar maandjes geleden dan.Giel had toen een dame op bezoek die op een soort machine zat die haar penetreerde. Het gekreun was toen door het Journaal te horen.
wel iets voor jou toch?
Volgens mij zit er dag en nacht een presentator + redactiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nieuws niet eens live meeen
Die gaat morgen een test aflevering opnemen van zn talkshowquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef SunChaser het volgende:
De nieuwslezer lacht stiekum ook.
Waarom is Giel er niet btw
Zal Nolius wel ff informerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij zit er dag en nacht een presentator + redactie
omgquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:04 schreef Sirolf het volgende:
In de categorie "Mensen die te arm zijn om een SMSje te sturen" vandaag het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jun/16/thumb/img8.jpg]afbeelding][/url]
LLquote:
Kon die dus ook niet lachen om Ekdomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:07 schreef Toad het volgende:
Zit 24 uur per dag idd. een presentator. Verschil is wel dat 3FM overdag een eigen presentator heeft (voor de headlines). 's Nachts is het nieuws volgens mij op alle PO zenders hetzelfde.
Nou bellen en kreunen danquote:
owja, die hebben zich ook nog niet hier gerapporteerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef Toad het volgende:
woei woei woei The World is outside!
bij mutz en glacier bijv. die nog steeds op het dak van een NS Station ergens in Nederland zitten...
Hebben we nou nog steeds geen fax van ze ontvangen...?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef Toad het volgende:
bij mutz en glacier bijv. die nog steeds op het dak van een NS Station ergens in Nederland zitten...
Heb al es gekreund bij Guis, 1x is genoegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou bellen en kreunen dan, kom je mischien ook tijdens het journaal
![]()
Je staat niet in de OP?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb al es gekreund bij Guis, 1x is genoeg
Heb zelfs bij Giel op de tafel gestaan en nog bij Bart Arens ookquote:
Jij sletquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb zelfs bij Giel op de tafel gestaan en nog bij Bart Arens ook
Tja, chick on a mission hequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, chick on a mission hevoor Eddie vedder doe ik zo goed als alles
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb zelfs bij Giel op de tafel gestaan en nog bij Bart Arens ook
Wat een stunt he hobjequote:
Jezus ik lag dubbelquote:
Niet??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jezus ik lag dubbelHeb alleen de fotos niet meer :S
Oh, ja graag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet??
ik denk ik wel.. roep van de week ff dan zoek ik ze
Nog drie leesteksten, spaans mondeling, herkansing filosofie en ik heb ook vakantie!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
i kben trouwens verkoudenvet kut.. nog maar 4 daagjes school en dan presentatie heb vakantie
: D
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:52 schreef purplerose het volgende:
gelukkig val ik net binnen na umbrella
ik juichde tevroegquote:
inderdaad, wat is dit slecht man, wie koopt dit?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:45 schreef Tas0909 het volgende:
Hey,
Ik heb een vraag heeft een van jullie geprobeerd om Ekdom terug te kijken op uitzendinggemist.nl en is dat gelukt?
De maatschappijquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
inderdaad, wat is dit slecht man, wie koopt dit?
Beetje ongeduldig ofzo?quote:
Shenkie is een tof nummer. Maa rditquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
De maatschappijEr zijn een hoop bosjosti's die uit hun dak gaan op nederlandstalig *ril*
zelfde voor mij. terugluisteren is nooit leuk trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Beetje ongeduldig ofzo?
Ik dus niet anders had ik op je gereageerd
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat ik trouwens op een bus hier in delft zag staan vanmiddag: ekstra diensteen of andere josti die niet voor niets buschauffeur is, maar wel grappig
iemand die op zijn examen gynasyum 9 10en en 5 9ens had wil ook busschauffeur wordenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat ik trouwens op een bus hier in delft zag staan vanmiddag: ekstra diensteen of andere josti die niet voor niets buschauffeur is, maar wel grappig
ik last hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:02 schreef Tas0909 het volgende:
[..]
iemand die op zijn examen gynasyum 9 10en en 5 9ens had wil ook busschauffeur worden![]()
![]()
the fray is wel een van m'n favoriete bandjes op dit momentquote:
Ik zal het idd eens binnenhalen, kijken wat het isquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:19 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
the fray is wel een van m'n favoriete bandjes op dit moment![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
klinkt best lekkerhttp://youtube.com/watch?v=XScq7NLRnYU
Are You Talking To Me? (quote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:46 schreef Toad het volgende:
hoi, had ik al gezegd dat het saai is op zaterdagavond op 3FM?
Trouwens ze hadden wel wat live dinges gedoe straks van Sonar toch?
Ik heb een DVD gebrand. De pc speelt 'm af maar de 'gewone' DVD speler niet.quote:
er was geen Nachtegiel gisterenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:35 schreef henkde_j het volgende:
Weet iemand ook of er een podcast is van de nachtegiel van gister?
Zal eerlijk zeggen dat ik nu niet luister, over een uurtje denk ik wel eventjes. Toevoeging: dit is te vaag voor mij... * -Hans- zet de stream maar weer uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:19 schreef Toad het volgende:
En Hans, wat vindt je ervan?
Ik heb het alweer uitgezet.Gister hoorde ik wel wat live van de Beastie Boys, dat klonk wel oke.
De single of het album?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ghosts ís cool, staat bij mij al 4 dagen op repeat![]()
Dat heb ik ook al heel vaak gehad en weet niet precies waar het dan fout gaat. Ontbrekende codec waardoor het afspelen op de pc wel goed gaat, de speler kan niet overweg met het merk DVD, is de DVD na het branden wel " gesloten ". Dat zijn een paar dingen, maar heb mij er verder nooit in verdiept om het echt op te lossen. Heb ook wel dingen gelezen als firmware updates.. Daar begin ik dan al helemaal niet aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb een DVD gebrand. De pc speelt 'm af maar de 'gewone' DVD speler niet.
Een idee hoe dat kan?
het regent hier hoorquote:
dat past wel bij die kutkrantquote:Op zondag 17 juni 2007 10:03 schreef borisz het volgende:
het is nu ff droog maar ik heb in de regen de telegraaf moeten lopen
quote:
wakker worden? hier val ik buij in slaap!quote:Op zondag 17 juni 2007 10:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker wakker worden met phil colllins
Op het dak van een NS station?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:11 schreef Toad het volgende:
Hey ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Op het dak van een NS station?
Ik ben sinds vrijdag bij MutZ (nu nog steeds dus). Gisteren naar open dag van de luchtmacht geweest
Superquote:Op zondag 17 juni 2007 16:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ah leven. was het tof?
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:27 schreef Toad het volgende:
Gelukkig maar, ik wilde al bijna voorstellen vandaag vrijwilligers te verzamelen voor een search & rescue actie.![]()
Zie hier.
* Toad schakelt inquote:Op zondag 17 juni 2007 17:34 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen de bloopers van Annemieke opgenomen tijdens het inspreken van het Popnieuws/Mega top 50.
Same herequote:Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef Toad het volgende:
Doe even again and again bart, ik heb het gemist...
Ik heb je niet gezienquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
-> Formule 1. laters
me 2 ! Maar.... eerst luister ik nog even de geweldige nieuwe single van de Editors af.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
-> Formule 1. laters
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef Toad het volgende:
Ja, maar ik poste die smiley vanwege dat stukje aan het einde van Bart's radioshow. Tsjonge jonge zeg. Hahaha, je koptelefoon staat in de fik, dolletjes.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:37 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo menschen! Daar ben ik weer, uw 3FM junkie.
Beterquote:Op maandag 18 juni 2007 07:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tof. De John Lennon versie, het originele, draaien ze
In het weekend is dit topic ook uitgestorven, dus volgens mij zijn meer mensen het met je eens...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Chrispeter het volgende:
3FMAl luister ik steeds vaker naar veronica. Vooral zondag is er op 3fm geen zak te beleven.
Ja het is echt dramatisch in het weekend. Sander is soms wel leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend is dit topic ook uitgestorven, dus volgens mij zijn meer mensen het met je eens...
Ah oké. En hoe komt die in dit topic terecht?quote:
Ekdom had een interview met haar en vroeg na haar favoriete plaat. Dat was dus een nummer van Kings Of Leon.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. En hoe komt die in dit topic terecht?
Ik snap.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Ekdom had een interview met haar en vroeg na haar favoriete plaat. Dat was dus een nummer van Kings Of Leon.
Snappie?
Ghosts
![]()
Hoi MutZquote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MutZ het volgende:
Middag
* MutZ gaat weer fijn tentamens leren
Cosmick + Krezip + mooi =quote:
O, daar hoorde natuurlijk nogquote:
Roosjequote:
Hoi Glacierquote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoi MutZ
* Glacier is ook weer lekker aan het leren
Ik vond dit alleraardigst klinken, dus ben benieuwd naar meer.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Mumm-ra, stonden in het voorprogramma van The Killers (). Vond dit niet hun beste nummer maar goed.
Dit daarentegen is een gedrocht van jewelste.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
Dit is een fantaaaaaaaaastisch nummer!!!!!!!!!!!!!
Ik zit ook al de hele dag te SOG-gen. Groepsgenoten zijn bezig geweest met alles voor de prestentatie, maar mij vroegen ze niks.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef MutZ het volgende:
Ik ben aan het SOG-gen momenteel...
Vermaak me o.a. hiermee: http://www.thatvideogamesite.com/play.php?id=392
Damn! Hoe laat lag je erin dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
Ik dacht, tis half 5 laat ik eens uit me nest komen, jaja, ik heb heerlijk heel de dag in bed vertoeft
Wacht maar... 16 is veel ergerquote:Op maandag 18 juni 2007 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit ook al de hele dag te SOG-gen. Groepsgenoten zijn bezig geweest met alles voor de prestentatie, maar mij vroegen ze niks.
Wel een tof spelletje btw. -level 7 suckt-
Geen idee eigenlijk, viel geloof ik wel mee, uurtje of 2 maar had gewoon absoluut geen zin uit me bed te komen dus bleef lekker liggen met de regen die tegen me ruit tiktequote:
Regen?! Geen bui gezien vandaag!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, viel geloof ik wel mee, uurtje of 2 maar had gewoon absoluut geen zin uit me bed te komen dus bleef lekker liggen met de regen die tegen me ruit tikte
Jij was eerder ziet ikquote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef Toad het volgende:
Annemic in het NOS Journaal i.v.m. het overlijden van de Nederlandse militair in Uruzgan.
en bedanktquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef MutZ het volgende:
Ik ben aan het SOG-gen momenteel...
Vermaak me o.a. hiermee: http://www.thatvideogamesite.com/play.php?id=392
Zo, niet te zuinig!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heeft volgens mij nog wat last van de maandagavond moeheid gezien het gegaap van net.
Een goede bak -quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Zo, niet te zuinig!
Hahahaha staat die webcam ook aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Heel goed Maricha, pak die Sander maar aan!![]()
![]()
Jup, de cam doet het weer!quote:
Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, de cam doet het weer!![]()
Kwam net binnenlopen en zag je ineens een paar vette karatemoves uit de kast trekken. Sander zal ook wel gedacht hebben van wtf gebeurt mij hier nou.![]()
![]()
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik niet
En? Al uitgespeeld?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Toad het volgende:
Ik heb me als vrijwilliger aangemeld bij de PVV. Ik mag nu elke dag naar de publieke omroep kijken en rapporteren aan de partij wanneer ik klimaatpropaganda zie! Geert pakt het dan aan, je weet....
Hij deed het terwijl ik 2 koppen koffie in mijn handen had...Dat vraagt om reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.![]()
![]()
ff doorbijten wolfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |