Elke dag. Verzin 's een andere band.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Stagiaire Loes ??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:20 schreef Toad het volgende:
Kinie is zeker met vakantie? Omdat ik alleen Loes zie.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef Anne04 het volgende:
Weer Grace Kelly![]()
Zet Love Today nu eens in de computer!
Tof! Jammer dat ik geen geld meer heb..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Toad het volgende:
Ja, stagiaire Loes!
Trouwens.....MIKA
komt op Lowlands!
Loesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Toad het volgende:
Ja, stagiaire Loes!
Trouwens.....MIKA
komt op Lowlands!
Verrassend lekker liedje zeg! Heb het liedje nog niet zo heel vaak gehoord, maar ik begin het wel steeds lekkerder te vindenquote:
Ja, leuk hè, zo ook het album. Enige nadeel vind ik dat je 'm niet te vaak moet horen omdat het door zjin toegankelijkheid wel snel verveelt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verrassend lekker liedje zeg! Heb het liedje nog niet zo heel vaak gehoord, maar ik begin het wel steeds lekkerder te vinden
'van het station halen'... met een hoogwerker?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef MutZ het volgende:
M'n project is af
Kan ik weer een stuk relaxter 3FM luisteren
Maar nu eerst Glacier van het station halen
Yup! Ghosts zou ik wel leuk vinden, maar dan komt die plaat mij woensdag al de strot uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:17 schreef Sirolf het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat de megahit gaat worden...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'van het station halen'... met een hoogwerker?![]()
Ik hoop toch wel heel erg op The Chemical Brothers...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup! Ghosts zou ik wel leuk vinden, maar dan komt die plaat mij woensdag al de strot uit![]()
Ik denk Greenday en dat vind ik best. Het origineel is namelijk wel goed.
Die Glacier kan het ook nooit laten he. Altijd maar op stations klimmen als hij met de trein is geweest!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
'van het station halen'... met een hoogwerker?![]()
Ik heb een kennis die de verkeerde trap nam vanaf het perron... nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Die Glacier kan het ook nooit laten he. Altijd maar op stations klimmen als hij met de trein is geweest!
Die had zeker geen Mutz die hem even kwam halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die de verkeerde trap nam vanaf het perron... nooit meer wat van gehoord!
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Die had zeker geen Mutz die hem even kwam halen?
Wat een instelling!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
Tsja... dan heb je toch een probleem hè...?![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er was alleen maar iemand met een badeend en een vlaggetje die zei 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
Tsja... dan heb je toch een probleem hè...?![]()
Album zal ik ook eens gaan checken. Denk inderdaad wel dat je gelijk hebt m.b.t. het snel vervelen van de plaat. Daarom hoeft Ghosts van mij ook geen Megahit te worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, leuk hè, zo ook het album. Enige nadeel vind ik dat je 'm niet te vaak moet horen omdat het door zjin toegankelijkheid wel snel verveelt.
Bird & the Bee is al een aantal weken te horen. Om die nu nog Megahit te maken zou wel héél erg laat zijn. Ze hebben dat weleens gedaan, maar toch hoop ik er niet op.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wie duimt er mee voor Bird & The Bee - Again & Again of Fall Out Boy - Thnks Fr Th Mmrs als megahit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |