ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:16 schreef Litton-Lane het volgende:
Iedereen naar bed? Truste dan!
Ik is nog even wakker...
quote:
Ik ga ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef borisz het volgende:
ik ga
moet morgen cijferlijst ophalen om 10 uur![]()
Guis veel succes vannacht![]()
Tnx! Alleen eindpresentatie is afgekeurd, dinsdag op herhaling om kwart over 4, leuk als je het laatste groepje bentquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mijn fout! Ik moet ChatGirl feliciteren want die heeft een erg mooi cijfer gehaald.
Dat is flink balenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef ChatGirl het volgende:
Tnx! Alleen eindpresentatie is afgekeurd, dinsdag op herhaling om kwart over 4, leuk als je het laatste groepje bent
Nou, vooral die Giel. Wat een kneus is dat zeg. Denkt ie nu echt serieus dat mensen het grappig vinden om 's morgens die Lange Frans te horen? Of Roxanne Hazes??? Wat een smaakloos kampgebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:17 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een gekut op 3fm zeg, vanmorgen eerst die lange frans, en nu weer marco borsato...
waar gaat het heen, waar gaat het heen...![]()
Oja. Damn, she was hot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wicked Game. Die geile clip met Helena Christensen
.
En dan wel 30x dat "ik hou van jou" lied, wordt je ook niet vrolijk van in de ochtend.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:20 schreef cosmick het volgende:
Nou, vooral die Giel. Wat een kneus is dat zeg. Denkt ie nu echt serieus dat mensen het grappig vinden om 's morgens die Lange Frans te horen? Of Roxanne Hazes??? Wat een smaakloos kampgebeuren.![]()
Valt mee dat ie nog niet elke ochtend een jumpert in de show heeft.
Deze is me nu ook wel duidelijk inderdaad. Ze hebben vele betere, minder uitgemolken nummers zoals bv: I'll be Gone....quote:
Er zijn ook veeeel leukere bandjes dan Krezip.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Deze is me nu ook wel duidelijk inderdaad. Ze hebben vele betere, minder uitgemolken nummers zoals bv: I'll be Gone....
Ieder zijn/ haar mening, smaken verschillen! Ik heb er wel wat mee. Omdat ik via mijn werk destijds vaak met ze te maken heb gehad. En ook omdat ik ze live erg goed vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Er zijn ook veeeel leukere bandjes dan Krezip.![]()
Alright, kan ik me voorstellen. Als de band iets persoonlijker is, dan kun je middelmatige muziek gaan waarderenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Snap jouw mening, smaken verschillen! Ik heb er wel wat mee. Omdat ik via mijn werk destijds vaak met ze te maken heb gehad. En ook omdat ik ze live erg goed vind.![]()
Daar ben ik het wel mee eens..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:45 schreef cosmick het volgende:
Mijn punt is alleen dat ze altijd dezelfde bandjes aandacht geven. Racoon, Blof etc. En zoals je weet zijn er zooooooooooooooooveel bandjes in NL. Just give them a spin!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |