It's a witch! Burn her!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
Tsja, Mutya.

Daar is dit topic voorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik mis het geklaag over de herhaalde muziek op 3FM.

Gelukkigquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
En jullie natuurlijk.

quote:

quote:

Ik zou jouw naamtopic niet willen vergallen.quote:

Dat vind ik liefquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou jouw naamtopic niet willen vergallen.

Hé, zo ben ik.quote:

Ik luisterde het altijd op m'n werk. Maar goed, kantoortuin enzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef crossover het volgende:
Luisteren jullie de hele dag naar 3fm?
Ik alleen in de morgen en avond als ik in bedlig.

Ik luister regelmatig de hele dagquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:42 schreef crossover het volgende:
Luisteren jullie de hele dag naar 3fm?
Ik alleen in de morgen en avond als ik in bedlig.

... en regelmatig tussen 22 en 1 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik luister regelmatig de hele dagAlleen tussen 2 en 7 wil ik nog wel eens skippen...

stijlloosquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:55 schreef crossover het volgende:
Oke volgende vraag![]()
Welke programma's/DJ's zijn favoriet en aan welke heeft men hier een hekel?
Ik zelf:
+
Giel Beelen: Stijl [afbeelding]
vaak flauwquote:Sander Lantinga/Coen Swijnenberg Grappig
klopt, maar dat zegt meer over het programma dan de DJquote:Eric Corton: draait goede muziek
veel te veelquote:Dolf Jansen: praat te veel
Michiel zelf lijkt me wel sympathiek, de showonderdelen (behalve de popkwis) heb ikquote:-
Michiel Veenstra: TE voorspelbaar en vervelende tunes'SMS!'/msn geluidjes
Niet teveel, wel te flauwquote:Eddy Zoey: praat te veel

Bijna altijd, maar dan slaap ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en regelmatig tussen 22 en 1 uur.

Ik heb dat vaker gehoord. Ik heb me niet bijster intensief bezig gehouden met de laatste serious request. In wat voor opzicht is Lantinga ergens mee door de mand gevallen dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:09 schreef Glacier het volgende:
-
Sander Lantinga (is bij Serious Request definitief door de mand gevallen)

Hoi andere fanaticquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef -Hans- het volgende:
Heej 3FM fanatics !![]()
Borisz van harte man!

Hoi MutZ ! mooi cijfer heb je ja gehaald.quote:

Mooi die reactie toen je zag dat je de verkeerde cam te pakken had.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef MichielV het volgende:
Gezien?

quote:

Mooi cijfer?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
eej Maricha![]()
[..]
Hoi MutZ ! mooi cijfer heb je ja gehaald.![]()
Michiel: " En nu een vette feestplaat " en dan The Fray - How to save a Life draaien. HAHA

quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi die reactie toen je zag dat je de verkeerde cam te pakken had.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]!

Heel mooi cijfer iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal mijn fout! Ik moet ChatGirl feliciteren want die heeft een erg mooi cijfer gehaald.

Met dat laatste kan ik het alleen maar héél erg eens zijn...! Erg jammer dat een Umbrella-ella-ella-ella wél in de hitlijsten komt en zo'n geweldig nummer als dat van The Feeling dan weer niet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... mn plannen voor de avond zijn veranderd. Ik ga het requestuurtje missen. Maar toch ff the feeling aanvragen, want die komen airplay tekort

Wie zwijgt stemt toe...?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Zou Michiel nou badeendsleutelhangers weggeven in plaats van een echte badeenden, omdat de telefoontjes naar het buitenland te duur worden?

Ik verstond petroleum-day.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Zeg Maricha hou jij je bezig met het opzoeken van dit soort feestdagen? patrimonium day, hoe verzinnen ze het in vredesnaam.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |