Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, de cam doet het weer!![]()
Kwam net binnenlopen en zag je ineens een paar vette karatemoves uit de kast trekken. Sander zal ook wel gedacht hebben van wtf gebeurt mij hier nou.![]()
![]()
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik niet
En? Al uitgespeeld?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Toad het volgende:
Ik heb me als vrijwilliger aangemeld bij de PVV. Ik mag nu elke dag naar de publieke omroep kijken en rapporteren aan de partij wanneer ik klimaatpropaganda zie! Geert pakt het dan aan, je weet....
Hij deed het terwijl ik 2 koppen koffie in mijn handen had...Dat vraagt om reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.![]()
![]()
ff doorbijten wolfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |