Chat doet het prima hier, via http://giel.lichtsnel.nl/quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:44 schreef Litton-Lane het volgende:
De chat doet `t niet?
Echt, bij mij niet echt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Chat doet het prima hier, via http://giel.lichtsnel.nl/
Niet eensch.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
* Toad mist Giel.
Gerard is leuk, maar Giel heeft toch iets speciaals...
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:42 schreef purplerose het volgende:
Volgens mij zijn jullie beiden onder invloeden daarom ben je sjit kwijt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Ik was bij de corso en mocht geen bier meenemen ondanks dat het thuis op is. Toen de voorzitter weg was heb ik mijn eigen sleutel gebruikt om toch bier te pakken. En uiteraard mijn gsm laten liggen nadat ik weer afgesloten had
.
Heb nu lege flesjes terug gelegd en mijn gsm weer meegenomen.
Ik vind gerard leuker tot nu toequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Toad het volgende:
* Toad mist Giel.
Gerard is leuk, maar Giel heeft toch iets speciaals...
Die gaat naakt op tv rondhupsenquote:
Ergens in Haarlem, thuis dus. Hij heeft morgen een pilot voor zijn tv-programma. Als hij nu zou freaken is hij morgen met geen mogelijkheid uit bed te krijgen.quote:
neeeeeeeee hier blijvenquote:
truste boriszquote:
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ergens in Haarlem, thuis dus. Hij heeft morgen een pilot voor zijn tv-programma. Als hij nu zou freaken is hij morgen met geen mogelijkheid uit bed te krijgen.
Was te verwachten jaquote:
Nee, Giel krijgt de komende 2 maanden een talkshow bij de VARA op TV. Daarin gaat ie o.a. naakt interviewen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzo
nee Giel is van de VARA!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh ohja komt wel een muziekprogramma hoorde ik bij BNN ofzo
Gerard is tofferquote:
Eenschquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:51 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind Gerard ook een stuk leuker dan Giel...
Bij elk flesje gaan er toch miljoenen cellen doodquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was te verwachten ja. Maar toen ik bij de corso wegging had ik er nog maar een paar op, dus ik snap niet hoe ik mijn gsm heb kunnen vergeten
.
Je zegt het verkeerd jij VIND hem leuker johquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gerard is tofferen Michiel komt ook nog geloof ik dus dat is helemaal tof
.
Kortom ik ga in bed even verder luisteren!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Daar de Chat `t niet doet op mijn laptop. En ik toch richting bed moet. Sta ik morgen fris en fruitig vroeg op om richting almere te reizen. Daar voor één dag te bivakkeren op `t het strand tijdens een zonnig festival.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef DaMook het volgende:
Gerard is tofferen Michiel komt ook nog geloof ik dus dat is helemaal tof
.
Valt wel meequote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij elk flesje gaan er toch miljoenen cellen dood
Maar michiel komt ook nog en dan zijn ze helemaal tofquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd jij VIND hem leuker joh
Ik vind Giel 100 maal leuker dan Ekdom, vind Ekdom niets speciaals hebben en best wel saai![]()
Doordeweeks bedoeld u?quote:
Zie de editquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordeweeks bedoeld u?
Dit gesprek![]()
Zijn die menschen allemaal zat ofzo![]()
Hehe GMTAquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
en gewoon dat pingpong door laten gaan
Volgens mij is dat nieuws niet eens live meeenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef SunChaser het volgende:
De nieuwslezer lacht stiekum ook.
Waarom is Giel er niet btw
Meesterlijk, Zie Ekdom "rammen" op de knoppen..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
Hehehe, jij hebt wel iets gemist een paar maandjes geleden dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:01 schreef purplerose het volgende:
Oe ja, verdomme!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Hehehe, jij hebt wel iets gemist een paar maandjes geleden dan.Giel had toen een dame op bezoek die op een soort machine zat die haar penetreerde. Het gekreun was toen door het Journaal te horen.
wel iets voor jou toch?
Volgens mij zit er dag en nacht een presentator + redactiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nieuws niet eens live meeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |