In het weekend is dit topic ook uitgestorven, dus volgens mij zijn meer mensen het met je eens...quote:Op maandag 18 juni 2007 10:53 schreef Chrispeter het volgende:
3FMAl luister ik steeds vaker naar veronica. Vooral zondag is er op 3fm geen zak te beleven.
Ja het is echt dramatisch in het weekend. Sander is soms wel leuk, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In het weekend is dit topic ook uitgestorven, dus volgens mij zijn meer mensen het met je eens...
Ah oké. En hoe komt die in dit topic terecht?quote:
Ekdom had een interview met haar en vroeg na haar favoriete plaat. Dat was dus een nummer van Kings Of Leon.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké. En hoe komt die in dit topic terecht?
Ik snap.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:36 schreef cosmick het volgende:
Ekdom had een interview met haar en vroeg na haar favoriete plaat. Dat was dus een nummer van Kings Of Leon.
Snappie?
Ghosts
![]()
Hoi MutZquote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MutZ het volgende:
Middag
* MutZ gaat weer fijn tentamens leren
Cosmick + Krezip + mooi =quote:
O, daar hoorde natuurlijk nogquote:
Roosjequote:
Hoi Glacierquote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoi MutZ
* Glacier is ook weer lekker aan het leren
Ik vond dit alleraardigst klinken, dus ben benieuwd naar meer.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:52 schreef Damzkieee het volgende:
Mumm-ra, stonden in het voorprogramma van The Killers (). Vond dit niet hun beste nummer maar goed.
Dit daarentegen is een gedrocht van jewelste.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:28 schreef cosmick het volgende:
Dit is een fantaaaaaaaaastisch nummer!!!!!!!!!!!!!
Ik zit ook al de hele dag te SOG-gen. Groepsgenoten zijn bezig geweest met alles voor de prestentatie, maar mij vroegen ze niks.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef MutZ het volgende:
Ik ben aan het SOG-gen momenteel...
Vermaak me o.a. hiermee: http://www.thatvideogamesite.com/play.php?id=392
Damn! Hoe laat lag je erin dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:58 schreef purplerose het volgende:
Ik dacht, tis half 5 laat ik eens uit me nest komen, jaja, ik heb heerlijk heel de dag in bed vertoeft
Wacht maar... 16 is veel ergerquote:Op maandag 18 juni 2007 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit ook al de hele dag te SOG-gen. Groepsgenoten zijn bezig geweest met alles voor de prestentatie, maar mij vroegen ze niks.
Wel een tof spelletje btw. -level 7 suckt-
Geen idee eigenlijk, viel geloof ik wel mee, uurtje of 2 maar had gewoon absoluut geen zin uit me bed te komen dus bleef lekker liggen met de regen die tegen me ruit tiktequote:
Regen?! Geen bui gezien vandaag!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, viel geloof ik wel mee, uurtje of 2 maar had gewoon absoluut geen zin uit me bed te komen dus bleef lekker liggen met de regen die tegen me ruit tikte
Jij was eerder ziet ikquote:Op maandag 18 juni 2007 18:05 schreef Toad het volgende:
Annemic in het NOS Journaal i.v.m. het overlijden van de Nederlandse militair in Uruzgan.
en bedanktquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef MutZ het volgende:
Ik ben aan het SOG-gen momenteel...
Vermaak me o.a. hiermee: http://www.thatvideogamesite.com/play.php?id=392
Zo, niet te zuinig!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Michiel heeft volgens mij nog wat last van de maandagavond moeheid gezien het gegaap van net.
Een goede bak -quote:Op maandag 18 juni 2007 19:06 schreef MichielV het volgende:
Zo, niet te zuinig!
Hahahaha staat die webcam ook aan?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:00 schreef -Hans- het volgende:
Heel goed Maricha, pak die Sander maar aan!![]()
![]()
Jup, de cam doet het weer!quote:
Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, de cam doet het weer!![]()
Kwam net binnenlopen en zag je ineens een paar vette karatemoves uit de kast trekken. Sander zal ook wel gedacht hebben van wtf gebeurt mij hier nou.![]()
![]()
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef Maricha het volgende:
Sander begon met mij te kietelen....maar echte karatemoves waren het niet hoor! Dat kan ik niet
En? Al uitgespeeld?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Toad het volgende:
Ik heb me als vrijwilliger aangemeld bij de PVV. Ik mag nu elke dag naar de publieke omroep kijken en rapporteren aan de partij wanneer ik klimaatpropaganda zie! Geert pakt het dan aan, je weet....
Hij deed het terwijl ik 2 koppen koffie in mijn handen had...Dat vraagt om reactiequote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kietelen is zooo irritant ! op het werk prikken ze mij heel vaak in m'n zij en dan spring ik weer een meter de lucht in.. Heel grappig effect natuurlijk, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant.![]()
![]()
ff doorbijten wolfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |