Nou, eigenlijk moest ik nog een half uur kijken, dat is nauwkeuriger. Ik had de truc in ieder geval wel gezien leek me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hij duurt anderhalf uur. Je bent dus gewoon al na een half uur in slaap gevallen.Volgens mij werd hij toen net leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 8 / imdb 7.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Toch even snel in het IMDB forum gekeken of er ook iemand zo over dacht: in ieder geval niet in de stukken die ik gelezen heb, wat dan eigenlijk wel weer jammer was.quote:The History Boys (2006, GB, Nicholas Hytner)
Dit soort films moeten het imho hebben van het feit dat de klas (of groep vrienden) zo leuk is dat je wou dat je er ook bij was, zoals bijvoorbeeld bij Dead Poets Society. Bij deze film wou ik ook dat ik erbij was...
Om ze allemaal te trakteren op een marteling, waarbij die in Audition lijkt op een schoolreisje.
Ik was verbaasd te lezen, dat het gaat om een blijkbaar geslaagde verfilming van een met prijzen overladen toneelstuk. Misschien dat bejaarde toneelcritici spontaan klaar komen, van dit soort pretentieuse crap met quasi-intelligente quotes en ongeloofwaardige tieners.
cijfer: 2
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:07 schreef koen_pijl het volgende:
Gisteren White Chicks voor het eerst gezien. Vond het een erg leuke film.
Rebeccaquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef trebremmit het volgende:
Ik heb trouwens een paar films van Hitchcock besteld omdat er hier vaak lyrisch over gesproken wordt. Namelijk Vertigo en North by northwest.
Nog niet eens drie uur. Dat valt toch allemaal wel mee?quote:
quote:IMDB :
Huo Yuan Jia (2006) a.k.a Fearless
User Rating: 7.7/10
This film tells the story of Chinese Martial Arts Master Huo Yuanjia (1869-1910). Huo Yuanjia was the founder and spiritual guru of the Jin Wu Sports Federation
Inderdaad, vond ik ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:20 schreef silentwaves_ het volgende:
Ik heb laatst Fearless bekeken met Jet Li
[..]
Was zeker een vermakelijke film om naar te kijken
tja, popcorn film he. Dat emo-kapsel was echt ....vreemd. Jammer dat de rol van Ursula zo klein was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:12 schreef cwk het volgende:
Oh vergeet ik pardoes Spiderman 3 af te zeiken.
Wat een ongelovelijke kutfilm. Het leeuwendeel van de film is emotioneel gezanik en Maguire als ladykiller met zijn emo-kapsel was een nieuw dieptepunt. Ik kneep het zweet uit mijn armleuningen toen hij een dansje ging doen. Zoals elders vast wel vermeld heeft de film last van teveel badguys wat het plot een complete chaos maakt. Het einde is lachewekkend cliché en gewoon echt helemaal belachelijk. De al non-existente chemie tussen Dunst en Maguire is nu echt om te janken en ik heb me nog nooit zo geirriteerd aan Maguire, wat een miscast. Ik snap er niets van, de eerste twee films waren prima te pruimen en deze derde gaat alle perken te buiten. Woorden kunnen eigenlijk niet beschrijven hoe kut ik deze film vond. Het énige goede aspect was de effecten. Maar kom nou, dat truukje werkt ook maar zolang..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een hoog cijfer voor een ordinaire slasher film ?!
cijfer 7.5 / imdb 6.9
Wilde Mossels (2000)
Stel vrienden die ergens in Zeeland leven en een beetje de pest in hebben. Niet hoogstaand maar ook niet echt slecht.
Wel lekker dat er voor de verandering wel eens een NL ondertiteling bij zit. Ik kon er echt niets van verstaan dat gezwam in het Zeeuws.
cijfer 6 / imdb 7.2Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
BJM ... dat is een briljante film. Er zitten zulke fantastische fuckedupmind momenten in.quote:Op zondag 27 mei 2007 23:51 schreef Falco het volgende:
Verder zag ik ook nog Being John Malkovich, die ietwat tegenviel en ook Amadeus. Erg interessante film, al hoeven die operascenes niet zo van mij. Maar het karakter Salieri, die Mozarts muziek verafgod, maar tegelijkertijd walgt van zijn karakter, is erg interessant. Sterk slot ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |